Hop til indhold
Dopedog

Vejlenyhed Flot Nymfoman

Recommended Posts

Guest Nimbush

Det er en annonce på EB

Det var dig der ville have hjælpen. Så må du jo også gøre arbejdet ik. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke man ville huske hvis man havde besøgt , 38/ 169/ 64 ligger klar med bind for øjnene, spredte ben, blottede E skåle, glatbarberet, stor klitoris.

6119 3630 ? Hun lyder jo ret lækker.

Så er et link forhåbentlig ikke så vigtigt. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen grund til den smarte attitude :) specielt når der jo ikke kan linkes til en annonce :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nimbush

Skrev du ikke selv der var en annonce på EB?

Ikke nogen smart attitude, men igen. Dig der vil have hjælpen ik! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg aflægger hende tit besøg når hun er i Slagelse eller København, Vejle er for langt væk,  billederne er ikke af hende men de ligner 100%, hun er nymfoman og glad for sperm. Hun er i Slagelse om onsdagen og Vejle om søndagen, flytter lidt rundt i landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev du ikke selv der var en annonce på EB?

Ikke nogen smart attitude, men igen. Dig der vil have hjælpen ik! ;)

Tror ikke helt du forstår hvad jeg mener, selve annoncen har ikke et link for sig selv.. Den lå helt nede i bunden når man søgte på ''Vejle'' Så hvis jeg gav link, ville det se præcis det samme som jeg skrev.

Jeg aflægger hende tit besøg når hun er i Slagelse eller København, Vejle er for langt væk,  billederne er ikke af hende men de ligner 100%, hun er nymfoman og glad for sperm. Hun er i Slagelse om onsdagen og Vejle om søndagen, flytter lidt rundt i landet.

Har hun ægte store E skåls bryster? Altså det er ikke nogen der ''hænger'' mere end de sidder godt på kroppen så at sige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke helt du forstår hvad jeg mener, selve annoncen har ikke et link for sig selv.. Den lå helt nede i bunden når man søgte på ''Vejle'' Så hvis jeg gav link, ville det se præcis det samme som jeg skrev.

Har hun ægte store E skåls bryster? Altså det er ikke nogen der ''hænger'' mere end de sidder godt på kroppen så at sige?

Du behøver vel ikke en højere intelligens for at tænke at de hænger når E skålen er ægte, hvad havde du regnet med? det er jo en smagssag, jeg synes de sidder godt på hendes krop og vorterne er perfekte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver vel ikke en højere intelligens for at tænke at de hænger når E skålen er ægte, hvad havde du regnet med? det er jo en smagssag, jeg synes de sidder godt på hendes krop og vorterne er perfekte.

Når jeg tænker hænger, tænkte jeg om de var hængepatter, så størrelsen var E skål, eller om de bare var reelt så store så de var en E skål.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg tænker hænger, tænkte jeg om de var hængepatter, så størrelsen var E skål, eller om de bare var reelt så store så de var en E skål.

Så spørg dog så du er forståelig...........ja hun har fyldige bryster.... hvis kun dyr som har patter!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja du invitere groft til det! og så er den vidst ikke længere.

Over et spørgsmål? ok det er bare internettet intet seriøst :) smil og hav en god torsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...