Hop til indhold

Recommended Posts

Havde i onsdags lyst til en omgang massage med mulig for lidt ekstra.

Så besluttede mig for, at tage forbi Nancy fra paradise wellness i Brønshøj. Havde besøgt hende dengang hun var på Hvidovrevej 80 i Rødovre, så jeg vidste det godt kunne blive godt.

Det er ikke verdens mest diskrete sted, men overhovedet ikke slemt.

Stedet ligger inde bag en metal port og nede i en kælder.

Jeg blev dog lidt skuffet, da det ikke var Nancy som åbnede døren, men en som passede biksen imens Nancy var væk i et par timer.

Pigen, som jeg ikke kan huske navnet på, var ikke det lille nips som Nancy, som jeg havde håbet på at møde.

Men pigen var super flink og snakkede rigtigt godt dansk. Så tænkte, at det ikke skulle holde mig tilbage for bare, at få en omgang massage og en hyggelig snak. Så tog en halv time alm massage.

Ind i badet med mig og ind på briksen. Starter altid med, at beholde håndklædet på, så jeg ikke selv ligger op til noget ekstra. Men hun insisterede på, at det skulle af. Fint med mig.

Og det skulle så vise sig, at jeg fik den absolut bedste massage nogensinde. Plus hun var utroligt nem, at snakke med. Så det blev utroligt hyggeligt.

Jeg kunne så høre, at Nancy kom ind i kælderen, så tænkte lige yes :)

Efter en halv times tid blev jeg så "vendt om" og der kom lidt mere fokus på banditten. Og efter et stykke tid kom den om jeg ville have handjob. Men var mest interesseret i hele pakken. Det tilbød hun ikke, så spurgte om hun så ikke kunne få Nancy her ind. Hun gik så ud og spurgte hende. Fik så af vide hun lige skulle bruge 5 min. Så i mens jeg ventede, fik jeg et godt handjob af hende den anden, fedt fedt.

Nancy kom ind og overtog, og vi fik en lækker tid sammen :) hun kan sandeligt stadig sit kram.

Noget tid efter gik jeg lige et hurtigt smut i bad og kom ind i rummet, hvor de to piger var i gang med at rede op igen og lukkede ned for i aften. Så så på uret og havde været der næsten halvanden time. Så det var sgu givet godt ud, når man kun havde bestilt en halv :)

Blev så lige og snakkede lidt med dem et stykke tid.

Så alt i alt en rigtig god oplevelse :) .

Kan ikke huske navnet på hende den anden. Men hun sagde hun er lidt forskellige steder. Så hvis man leder efter en god omgang massage, så er det hende :)

Hvis man leder efter en fantastik fuld pakke, så er det stadig Nancy :)

Forresten, hvis der er nogle som besøger Nancy snarest, så sig tillykke med fødselsdagen i går lørdag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så klasse når det sker når man mindst regner med det, oplevede det med frække putte havde bestilt et blowjob som jo typisk er 15 minutter og kl var 2015 da jeg ankom, det endte faktisk med jeg var der til kl 21 hvor hun lukkede ned og egentlig fik jeg så også lov til at få mere end blowjob, det var det eneste jeg som regel købte de 2 tidligere gange jeg var der , fordi jeg synes satme 1200 eller hvad det kostede der for 30 minutter var meget på engang at slippe.

Men sagde så også da der var gået 15 minutter jeg var ved at komme, så kigged hun på mig og så kiggede hun på klokken og sagde, vil du have lov til at mærke mig, det sagde jeg så ja men jeg har ikke penge til det - så sagde hun så jamen det får du nok næste gang du kommer så har du ikke lyst til kun blowjob og det er faktisk korrekt jeg er blevet lidt afhængig af hende, og det er betydet jeg ikke har besøgt hende siden fordi hvergang jeg tænker på beløbet det koster kommer nærigheden frem i mig med hvad jeg kunne fåfor 1200 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så klasse når det sker når man mindst regner med det, oplevede det med frække putte havde bestilt et blowjob som jo typisk er 15 minutter og kl var 2015 da jeg ankom, det endte faktisk med jeg var der til kl 21 hvor hun lukkede ned og egentlig fik jeg så også lov til at få mere end blowjob, det var det eneste jeg som regel købte de 2 tidligere gange jeg var der , fordi jeg synes satme 1200 eller hvad det kostede der for 30 minutter var meget på engang at slippe.

Men sagde så også da der var gået 15 minutter jeg var ved at komme, så kigged hun på mig og så kiggede hun på klokken og sagde, vil du have lov til at mærke mig, det sagde jeg så ja men jeg har ikke penge til det - så sagde hun så jamen det får du nok næste gang du kommer så har du ikke lyst til kun blowjob og det er faktisk korrekt jeg er blevet lidt afhængig af hende, og det er betydet jeg ikke har besøgt hende siden fordi hvergang jeg tænker på beløbet det koster kommer nærigheden frem i mig med hvad jeg kunne fåfor 1200 kr

Hvad hed hende der gav dette ?  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare en lille update på denne tråd.

Ringede idag kl. lidt over 11 og lavede en aftale til 20 mins senere.

Jeg købte en stor æske chokolade med, sådan bare lige for at sige glædelig Jul til pigen.

( Jeg har ikke været der før )

Da jeg dukkede op 20 min senere havde hun taget en anden kunde ind :(

Hun var super ked af det og tilbød også med det samme jeg kunne vente, men det var ikke lige det jeg havde lyst til.

ja, ja kultur forskelle jeg ved det, men synes stadig det er temelig tyndt, så jeg skred igen.........MED Chokoladen, som jeg godt kunne se hun kiggede på længe.

Redigeret af mkdanmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
mkdanmark skrev, for 7 minutter siden:

ja, ja kultur forskelle 

Det har ikke noget med kulturforskel at gøre. Der er bare masser i "(intim)massagebranchen" der kører deres forretning sådan - uanset etnisk tilhør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Det har ikke noget med kulturforskel at gøre. Der er bare masser i "(intim)massagebranchen" der kører deres forretning sådan - uanset etnisk tilhør.

nd

Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Ja det har du nok ret i. Det betyder dog ikke det er i orden. På den anden side, er der tilsyneladende også mange mænd, der skider højt på en aftale. 

De eneste tilfælde jeg har oplevet lignende, har dog været på thaisteder. Lidt kultur er der nok i det, Kommer man, som jeg, ofte på den samme klinik, oplever man ikke fænomenet. 

Man kan lide det eller ej, men langt de fleste thaipiger, aner intet om hvordan det foregår i Danmark. De fleste ved nok dårligt hvor på landkortet de er :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps og med grunde jeg sagtens forstår

Som i måske ved kender jeg og har kendt adskillige thai piger , både ansatte og ejere af klinikker

Det sker dagligt at kunder ringer og booker tid , om 10 minutter eller hvad tidspunkt de nu vælger  ,  for så aldrig at dukke op.

Derudover er der nogle der heller ikke er blege for at snuppe en tid en anden har bestilt   " ja ja det er mig der har ringet  "

Så det er jo nok svært for dem at afgøre i telefonen om man er reel eller ej

Og derfor kommer vi til at gå forgæves indimellem 

Og dette skrev jeg samtidig med ÅE

Haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var det ikke fordi jeg græd hele vejen hjem.

I min verden er en aftale en aftale, sådan er det åbenbart ikke alle thaisteder der har det og fred med det. Det går nok alt sammen.:)

Jeg takkede bare pænt nej tak, tog min chokolade under armen og kørte igen.

Så fik jeg da også lært noget idag, jeg er ikke så erfaren med de her massagesteder.

Men jeg synes bare lige jeg ville smide info omkring min oplevelse her, uden at jeg følte behov for at starte et ny emne.

Hvis flere oplever det samme på stedet, er det måske noget man lige burde smide op til "brødrene" :)

Nå ja og for god ordens skyld Maximus, så sagde jeg i telefonen jeg tog en gave med, så medmindre den anden kunde også havde en gave med, så burde hun have lugtet ugler i mosen der, hvis han ville "stjæle" min tid hehe :)

God jul derude.

Redigeret af mkdanmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
mkdanmark skrev, 1 time siden:

I min verden er en aftale en aftale, sådan er det åbenbart ikke alle thaisteder der har det og fred med det. Det går nok alt sammen.:)

Ikke alle thaisteder det har det sådan? Det er dessværre alt fra alle danske mænd der har det sådan. Og det er der hvor det starter.

Jeg har også lært nogle thaisteder temmelig godt at kende. Og de siger det allesammen, Det går simpelt hen ikke at stole på at kunderne kommer. Når mere end 50 procent brænder pigerne af, hvad skal de så udga fra? Det er rene lotteriet for pigerne og de taber mange penge og kunder på at vente på dem der aldrig dukker op.

Er du ikke regulær kunde, aner pigen ikke hvis du faktiskt tænker komme eller bare laver pis.
I siger det er kulturelt...? Måske er det en kulturel ting at så mange danske mænd laver aftaler som de siden skider på. Måske er det en kulturel ting at på den måden ikke respektere thai'erne?
Desværre høster man jo det man sår.

På den anden side er min erfaring at man kan få en dejlig payback, hvis man har været uheldig, og alligevel tålmodigt venter på at pigen skal blive klar med den kunde der tog din plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Måske er det en kulturel ting at på den måden ikke respektere thai'erne?

Det har ikke noget med thai at gøre, sådan er det for også danske, østeuropæiske, sydamerikanske o.a. piger.

Det har noget at gøre med at mændene er nogle skvat, der har det mere i kæften end i bukserne, og som synes det er stort og stærkt at bestille tid ved pigerne, men når det kommer til stykket tør de alligevel ikke. Forstår sq godt at pigerne tager den sikre, en kunde i sengen er bedre end 10 på taget, eller hvad man siger.

Se også på fordelingen af indlæg på pergamenterne her. Hygge og generel debat tonser derudad, beretningerne om besøg halter laaangt bagud. Nej, mændene er nogle skvat, der ikke lever op til, ja, mænd, men mere har det i kæften end andre steder.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg

haha

Det lyder næsten som om det er min skyld nu :)

Det er måske lige ved at pigerne hellere vil have man bare dukker op ?

Redigeret af mkdanmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
mkdanmark skrev, for 1 minut siden:

haha

Det lyder næsten som om det er min skyld nu :)

Slet ikke. Du opførte dig jo anstændigt, holdt din aftale. Du kan jo ikke gøre for at andre ikke gør det og pigerne er mere eller  mindre nødt til at regne med at mændene er nogle narhatte, der ikke tør stå ved hvad de bestiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mkdanmark

Det er lige præcis ikke din skyld, du blev offer for at vi mænd er useriøse når det handler om at besøge en prostitueret.

Bare bliv ved at bestille tid og mød op, hvis du kommer samme sted flere gange vil du aldrig blive udsat for det igen

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gents

Ikke for at ødelægge jeres fine debat....Men trods debatten er god og relevant, så høre de sidste mange indlæg efter genopstået tråd fra sidste år, ikke DIREKTE ind under overskriften "Paradise Wellness"  :smile: Så hvis vi ikke igen skal smide argumenter frem og tilbage på denne anmeldelse, uden det har med sagen at gøre, så syntes jeg I skal starte en ny tråd om dette, under Hyggesnak eller lignende...sorry Lads - men bare for en god orden skyld.

God Jul

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, for 4 timer siden:

mkdanmark

Det er lige præcis ikke din skyld, du blev offer for at vi mænd er useriøse når det handler om at besøge en prostitueret.

Stop nu med det der victim-blaming! Jeg overholder altid aftaler eller aflyser, hvis noget uopsætteligt kommer i vejen.  Så det handler om mange idioter, der tilfældigvis er mænd - ikke om "vi mænd." Og det gør det selvfølgelig ikke o.k. at man bliver brændt af, bare fordi mange andre opfører sig som idioter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 timer siden:

Ikke alle thaisteder det har det sådan? Det er dessværre alt fra alle danske mænd der har det sådan. Og det er der hvor det starter.

Jeg har også lært nogle thaisteder temmelig godt at kende. Og de siger det allesammen, Det går simpelt hen ikke at stole på at kunderne kommer. Når mere end 50 procent brænder pigerne af, hvad skal de så udga fra? Det er rene lotteriet for pigerne og de taber mange penge og kunder på at vente på dem der aldrig dukker op.

Er du ikke regulær kunde, aner pigen ikke hvis du faktiskt tænker komme eller bare laver pis.
I siger det er kulturelt...? Måske er det en kulturel ting at så mange danske mænd laver aftaler som de siden skider på. Måske er det en kulturel ting at på den måden ikke respektere thai'erne?
Desværre høster man jo det man sår.

På den anden side er min erfaring at man kan få en dejlig payback, hvis man har været uheldig, og alligevel tålmodigt venter på at pigen skal blive klar med den kunde der tog din plads.

Jeg hører præcis det samme. Nogle (små) mænd synes åbenbart det er vældig pirrende at ringe og bestille tid, for så bare at blive væk.

Det er sandelig ikke nemt at drive forretning, hvis man ikke kan regne med de tids bestillinger der tikker ind.

De steder hvor jeg er et kendt ansigt, er der aldrig knas med at komme til. Se det bunder jo nok i, at butikken ved de har landet en 100% aftale når dilleren ringer.
Men jeg gør mig så sandelig også den ulejlighed at ringe afbud, hvis jeg skulle blive forhindret. Den slags giver god karma hos mama san, og er vel i grunden det mindste man kan forlange, af normalt velopdragne mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 timer siden:

Stop nu med det der victim-blaming! Jeg overholder altid aftaler eller aflyser, hvis noget uopsætteligt kommer i vejen.  Så det handler om mange idioter, der tilfældigvis er mænd - ikke om "vi mænd." Og det gør det selvfølgelig ikke o.k. at man bliver brændt af, bare fordi mange andre opfører sig som idioter.

Ved ikke præcis om det drejer sig om victim-blaming. Og selvfølgelig er det ikke ok at blive brændt af, men det er nemt at forstå hvorfor det sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 51 minutter siden:

Ved ikke præcis om det drejer sig om victim-blaming. Og selvfølgelig er det ikke ok at blive brændt af, men det er nemt at forstå hvorfor det sker.

Præcis. Og derfor kan man måske også forberede sig selv på at det kan ske. Men det er selvfølgelig ikke o.k.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nancy hos Paradise Wellness er en skøn oplevelse. Var godt lun så læste jeres anmeldelser og valgte så at prøve dette sted.  Efter lidt udfordringer med at komme gennem port og ind lykkedes det. 

Bestilte deres tilbud til 500 kr for 30-40 min olie og B2B. Wow hvor var det skønt.  Startede med et bad og fik så dejlig massage der sluttede af med små 10 min skøn B2B. Hvilken lille lækker krop hun har. Og selvfølgelig kunne jeg ikke holde mig så da hun spurgte om jeg ville købe en tillægsydelse var jeg ikke længe om at takke ja til en skøn lille varm hånd fyldt med olie.

Kan klart anbefales. Om jeg ville komme der igen - ja. 100%.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
stein skrev, for 6 minutter siden:

Hej. Jeg synes ikke nogen beskriver noget om fuld pakke. Kan man få det hos Nancy, og for hvor meget?

Nancy var ca 2-3 år siden én af de bærende kræfter på 505 i Hvidovre, Gl Køge Landevej.

Dengang gav hun ALT hvad man ( og tegnebeogen) kunne begære.

Så med mindre at hun har skiftet spor, er blevet gift, eller på anden måde ændret sit service niveua, så ville jeg blive svært overrasket hvis FP ikke var muligt.

Dog er der en del thai piger der liiige skal se en an før der kan blive tale om FP. Det er ihvertfald min vurdering. Prisen for FP må du høre om hos Nancy

Men, jeg har ikke været dér, i Brønshøj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
stein skrev, for 30 minutter siden:

Hej. Jeg synes ikke nogen beskriver noget om fuld pakke. Kan man få det hos Nancy, og for hvor meget?

Ja - det kan du.

I den høje ende - op mod det smertelige, så bedøm selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Det kan man sagtens få.

Jeg slap 1.500,- for en time med fuld pakke. Det var sgu helt iorden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...