Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Arne Diller skrev, for 32 minutter siden:

Det kan man sagtens få.

Jeg slap 1.500,- for en time med fuld pakke. Det var sgu helt iorden

Dejlig indstilling til pengene Arne. Pis da være med om det koster 200 mere eller mindre. 

Fyrer man med mahogny, så koster det, men det varmer helt fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Arne. Er du kendt på stedet så det, som en bror beskriver, er derfor du måske får fuld pakke, eller er hun bare så servicemindet overfor alle mon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 7 timer siden:

Tak Arne. Er du kendt på stedet så det, som en bror beskriver, er derfor du måske får fuld pakke, eller er hun bare så servicemindet overfor alle mon?

Jeg skal jo ikke kunne sige om der er restriktioner på for nye gæster.

Nu kender jeg jo Nancy tilbage fra 505.

Og dengang var hun ihvertfald ikke nærig med missen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Arne Diller skrev, for 17 timer siden:

Det kan man sagtens få.

Jeg slap 1.500,- for en time med fuld pakke. Det var sgu helt iorden

Ja, det plejer at ligge i det leje generelt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den Thursday, January 07, 2016 at 18:35:

Dejlig indstilling til pengene Arne. Pis da være med om det koster 200 mere eller mindre. 

Fyrer man med mahogny, så koster det, men det varmer helt fantastisk. 

Har man penge - så kan man få!

Har man ingen, så må man gå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt det med brysterne. Kan ikke med kunstige bryster. Havde ellers sat hende øverst på min liste til i næste uge hvor jeg skal til Kbh. Kan heller dårligt med piercinger og tatoos, så disse år kan det være svært i denne branche

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

I sidste uge besøgte jeg Nancy for første gang. Jeg blev mødt af en skør pjattende Nancy. Jeg bestilte 1 times hård massage + HJ.

Jeg hoppede op på briksen mens Nancy pjattede videre, hendes massage var dejlig og jeg var godt underholdt. Efter 10 min begynder hun at kysse min ryg og glider langsomt ned og hun begynder at slikke mine boller bagfra. Hun siger at hun hellere vil lege lidt med min "ham" jeg vender mig om og hun begynder at lege med hånd tunge og mund. Det er helt fantastisk, "ham" har aldrig før fået så meget opmærksomhed, hun fortsætter ca 45 min med at lege mens hun pjatter. Jeg siger til hende at det nu er min tur til at lege. Jeg starter med at slikke hendes lille dejlige thaifisse mens jeg presser 2 fingre hårdt mod hendes skedeforvæg, det vare ikke længe inden hun kommer. Jeg begynder nu at kneppe hende med mine fingre, jeg bevæger hånden kraftig op og ned, dette resulterer i at den lille dejlige liderlige tøs sprøjter:-D Tak siger hun og smiler. hun henter et kondom som hun monterer hurtigt og professionelt. Hun hopper op og rider mig ret aggressivt og inden længe min tur til at komme i en kraftig orgasme. Herefter går vi i bad sammen og jeg bliver og småsludre en halv time. Efter 2 timer står jeg med et bredt smil på gaden igen. Damm hun er en livlig pige der kan sit fag og som jeg var heldig at have en god kemi sammen med:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Baltazar

Tak for en dejlig beretning! Hvor gamle tror du billederne i annoncen er? De ser jo ud til at være fra før hun fik lavet bryster. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

@Dane 

Det var mit første besøg, synes hun ser ud som på billederne, jeg havde ikke bemærket noget med brysterne, som i øvrigt er dejlige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja dejlige små bryster, jeg tror heller ikke de er hjulpet på vej så skulle hun ihvertfald have lavet dem lidt større.

Dejlig kvinde og man føler sig altid velkommen.

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, den 11. jan. 2016 at 22:25:

Ja dejlige små bryster, jeg tror heller ikke de er hjulpet på vej så skulle hun ihvertfald have lavet dem lidt større.

Så må det være en anden Nancy jeg endte med at besøge på Havdrupvej. Begge piger på klinikken havde store bryster iført tøj, den ene endda meget store - husker ikke hendes navn. Hende, jeg valgte, kaldte sig Nancy og lignede billederne men måske lidt ældre end billederne. Hun havde absolut fået lavet bryster, kunne jeg da se og mærke da hendes tøj kom af. Men hun havde et fantastisk humør, virkelig en sød og sjov kvinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nancy har lavet bryster for et halvt år siden. Det er hende på billederne, som er fra før de blev lavet.

Jeg kan kun nikke genkendende til Baltazars beretning. Altid en super oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten

500 for 40min b2b er sku billigt og tilmed godt, kan klart anbefales, og opgradering er muligt også til rimelige penge...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...