Hop til indhold

Recommended Posts

Skal man her være skeptisk?

Det skal man altid være.

Men hvis Viktoria giver en gratis omgang, skal jeg nok give en helt fair anmeldese af det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldelsen er nu min helt ærlige anmeldelse og oplevelse. Jeg synes tonen er hård og kritikken af Viktoria uberretiget. Måske handler det også om hvilken attitude med selv kommer med.

Jeg kan ikke sige andet end at jeg varmt kan anbefale Viktoria.

Fint nok.

Skulle Victoria efter denne streng få bedre og mere positiv omtale, skal den da være velkommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Victoria har jeg besøgt et par gange for 4-5 år siden.

Dengang var hun virkelig flot, men servicen ikke i top. Jeg gav hende en chance mere, da jeg håbede et gensyn måske ville løfte oplevelse lidt. Hun var somsagt virkelig lækker og bestemt ikke stor, derfor et genbesøg.

Men når det er sagt, så er det altså ikke en pige som kan anbefales. Hun kyssede ikke som lovet, fransk var ikke uden gummi som lovet, dog snød hun ikke med prisen.

Hun er iøvrigt ikke dansk, men fra en lille øgruppe nordvest fra DK :)

Er hun ikke fra Sverige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Victoria er gået med på mit forslag, så vi får sat en date op inden længe. :)

Fedt nok.

Det er ret sandt offer for fælleskabet, du her bringer. Så må vi se, om hun bliver rehabiliteret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver spændene ,,, :))) kan man også skrive omvendt på dette super forum ? Dvs.kan GP inberetet sine egne oplevelser?? .,,,,, det vil måske hjælpe på at se det hele fra helt andet vinkel.... Mvh.viktoria

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, Victoria. Jeg booker en tid hos dig næste gang jeg ser du har vagt, og så skal jeg nok skrive en fin og positiv anmeldelse hvis du giver en god oplevelse. Kan vi gøre det?

Den form for "fin og positiv anmeldelse" giver jeg ikke ret meget for, når Victoria på forhånd er adviseret om, at du Gentleman and a Scholar kommer fra Eroguide, og at hun kan hente sig noget letkøbt PR ved at give dig god behandling...(!)  :idea: 

Den gode glædespige bestræber sig på at give god behandling til alle gæster uden at vide, om den respektive gæst efterfølgende vil skrive en anmeldelse om oplevelsen på div. internetfora eller ej..(!)

Hvad hjælper det gennemsnitsgæsten Karl Børge, at "Gentleman and a Scholar", der på forhånd havde proklameret sin ankomst hos Victoria, får 5 stjernet behandling, hvis Karl Børge siden hen får en lousy behandling og bliver afregnet uden at få byttepenge retur etc.

Bemærk venligst, at jeg ingen mening har om Victoria og de gæster, der kritiserer hende her i tråden, da man helst skal kende begge sider af en sag for at kunne vurdere den.

Ikke at give 200 kroner tilbage i byttepenge og bare beholde dem er selvfølgelig noget platugleri, HVIS det er rigtigt... :wink:

Og HVIS Victoria har skuffet mht. udseende i forhold til billeder, så må gæsten altså gå igen uden at betale - ellers beder han da selv om det!

Vh./TH :-P

PS.: Og mht. Victorias spørgsmål:

"kan man også skrive omvendt på dette super forum ? Dvs.kan GP indberette sine egne oplevelser?? .,,,,, det vil måske hjælpe på at se det hele fra helt andet vinkel.... Mvh.viktoria",

så ville det da være rimeligt nok, om GP'en får mulighed for at give sin version af besøget, hvis hun ellers genkender gæsten ud fra anmeldelsen, men Victoria skriv til fx. "Moderator" og spørg ham direkte - eller send en PM til Jasmin og spørg hende, idet jeg mener at huske, hun har beskrevet et par af sine gæster og oplevelser med dem.

Redigeret af ThorsHammer
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, uden jeg vil blande mig i alt mudderkastet....skal annoncen så ikke forstås som, at priserne starter fra 800, og at 30 min. koster 1.000??

Ellers giver opdelingen af priserne på hendes hjemmeside da ingen mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Victoria er gået med på mit forslag, så vi får sat en date op inden længe. :)

Lige præcis den anmeldelse vil jeg ikke give en s... for.

Du kan lige så godt lade være med at skrive den. For ingen kan vel forestille sig andet, end at Gent får en god behandling?

Glem den aftale. Det er klokkeklart urent trav!

Venligst

French

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker nu stadig det er en go deal for Gent, idet han jo er sikker på god behandling :) så lad os da glædes på hans vegne

Måske fint for Gent. Men det er ikke den type anmeldelser, der gør EG mere troværdig!

Hvis selv en af de 'gamle' laver sådan en aftale, så er anmeldelserne da for alvor utroværdige.

Venligst

French

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker nu stadig det er en go deal for Gent, idet han jo er sikker på god behandling :) så lad os da glædes på hans vegne

Måske fint for Gent. Men det er ikke den type anmeldelser, der gør EG mere troværdig!

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Venligst

French

Kan ikke se noget problem i det, så længe der er fuld åbenhed om arrangementet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke se noget problem i det, så længe der er fuld åbenhed om arrangementet.

Du mener ikke, at det er noget problem, at pigen ved, at besøget sker med henblik på, at det skal anmeldes bagefter?

Du tror ikke at pigen strenger sig ekstra an?

Venligst

French

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du mener ikke, at det er noget problem, at pigen ved, at besøget sker med henblik på, at det skal anmeldes bagefter?

Du tror ikke at pigen strenger sig ekstra an?

Venligst

French

Jo, det gør hun jo helt sikkert. Og hvad så? Hvis den efterfølgende anmeldelse er åben omkring omstændighederne for hvordan aftalen og den efterfølgende anmeldelse er kommet i stand, så er der vel ikke noget problem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæhæ, det ender sgu´ nok med, at Victoria går hen og bliver et hit ;) ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det gør hun jo helt sikkert. Og hvad så? Hvis den efterfølgende anmeldelse er åben omkring omstændighederne for hvordan aftalen og den efterfølgende anmeldelse er kommet i stand, så er der vel ikke noget problem?

Forestil dig, at en madanmelder aftaler med en restaurant, at anmelderen gerne vil anmelde restaurantens mad, og anmelderen derefter bestiller en tid, hvor der kan ske en smagning.

Restauranten vil derefter gøre sig sindssygt umage for at levere det perfekte måltid. Meget mere umage end restauranten kan være over for dagens mange andre gæster.

Det vil give en anmeldelse, der ikke vil være et billede af den behandling en almindelig gæst får, og anmeldelsen vil derfor ikke være et billede af restaurantens typiske ydelse.

Det er og bliver en beskrivelse af en ydelse, som kun et meget lille fåtal vil kunne drømme om (nemlig en magtfuld madanmelder), og derfor er den ikke egnet som rettesnor for restaurantens performance under helt almindelige forhold, sådan som de allerallerfleste gæster vil opleve restauranten.

Venligst

French

PS: Prøv at skifte ordet restaurant ud med pige/GP og madanmelder med kunde/mand

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forestil dig, at en madanmelder aftaler med en restaurant, at anmelderen gerne vil anmelde restaurantens mad, og anmelderen derefter bestiller en tid, hvor der kan ske en smagning.

Restauranten vil derefter gøre sig sindssygt umage for at levere det perfekte måltid. Meget mere umage end restauranten kan være over for dagens mange andre gæster.

Det vil give en anmeldelse, der ikke vil være et billede af den behandling en almindelig gæst får, og anmeldelsen vil derfor ikke være et billede af restaurantens typiske ydelse.

Det er og bliver en beskrivelse af en ydelse, som kun et meget lille fåtal vil kunne drømme om (nemlig en magtfuld madanmelder), og derfor er den ikke egnet som rettesnor for restaurantens performance under helt almindelige forhold, sådan som de allerallerfleste gæster vil opleve restauranten.

Venligst

French

PS: Prøv at skifte ordet restaurant ud med pige/GP og madanmelder med kunde/mand

Du har fuldstændig ret, men så alligevel forstår jeg ikke din bekymring. Hun skal jo blive ved med at levere varen, kan hun ikke det så vil der hurtigt dumpe endnu flere negative ord om hende herind.

En anden ting, det kan jo være at hun er vågnet op og opdaget at hendes dårlige service rygtes og nu forsøger at ændre det. Naivt måske men der er håb for alle.

Sidst men ikke mindst, Gent får et kanon knald næsten med sikkerhed skal vi ikke glæde os over det. Jeg gør. Happy Fucking Gent, glæder mig til at læse den saftige beretning.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har fuldstændig ret, men så alligevel forstår jeg ikke din bekymring. Hun skal jo blive ved med at levere varen, kan hun ikke det så vil der hurtigt dumpe endnu flere negative ord om hende herind.

En anden ting, det kan jo være at hun er vågnet op og opdaget at hendes dårlige service rygtes og nu forsøger at ændre det. Naivt måske men der er håb for alle.

Sidst men ikke mindst, Gent får et kanon knald næsten med sikkerhed skal vi ikke glæde os over det. Jeg gør. Happy Fucking Gent, glæder mig til at læse den saftige beretning.

Jeg tror, at jeg vælger at krydse fingre for Gent :-)

Og læser beretningen som 'grå sider - ikke en anmeldelse :-)

Venligst

French

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

........ Hun skal jo blive ved med at levere varen.....

Just præcis.

Nu nytter det ikke længere at fise den af. Så hun må strenge sig an og leve op til både sin egen annonce og til forventningerne.

Der er jo bl.a. her EG viser sin berettigelse.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Just præcis.

Nu nytter det ikke længere at fise den af. Så hun må strenge sig an og leve op til både sin egen annonce og til forventningerne.

Der er jo bl.a. her EG viser sin berettigelse.

Det er derfor det ikke rigtigt hidser mig op. Tiden skal nok vise hvad der er op og ned

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er derfor det ikke rigtigt hidser mig op. Tiden skal nok vise hvad der er op og ned

Jow, men Victoria er, så vidt jeg ved, et lidt ældre bekendtskab i denne verden.

Og bliver hun nu konfronteret med virkeligheden/kritiske EG-brugere, skal hun måske til at tage sig gevaldigt sammen for at overleve.

En anmeldelse ville derfor være meget interessant.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver spændene ,,, :))) kan man også skrive omvendt på dette super forum ? Dvs.kan GP inberetet sine egne oplevelser?? .,,,,, det vil måske hjælpe på at se det hele fra helt andet vinkel.... Mvh.viktoria

Det ville du sikkert -men tror nu ikke det ville være hensigtsmæssigt.. -bare mit gæt..

Hvis kunder nu udover at ligge en hårdt optjent ugeløn for en halv/hel times massage og udover de krav som kunder normalt må leve op til -og så osse skal bedømmes bagefter , -så tror jeg ikke ligefrem det ville give flere kunder til din butik :wink:

Du skal huske at Eroguide er en forbrugerside for kunder !!

Lidt ala dem der i forvejen findes af indenfor alle andre områder i samfundet.. - lige indenfor denne branche -som jo af myndighedernes lovgivning gør at den lever i en gråzone - medfører at der sker mange "skumle" ting.

Hvis en person ser en reklame på en ting -og der loves en masse , -feks en mobil hvor der tilbydes en pris og garanti, eller andre ting -og ingen af tingene så holder stik -så kan man ad rettens vej få rettet op på det jeg kalder plattenslageri -og endda få hjælp af det gratis af staten..

-og derudover i diverse forum gøre opmærksom på det -så den forretning/firma der benytter disse metoder -ikke bare bliver sat på plads når de få der går rettens vej -men samlet set tjener masser af penge på det, -må må erkende at det trick med at fuske -det fungerede ikke.. -indtjeningsmæssigt når det kommer ud til "offentligheden"..

Alt reklame er ikke godt :wink:

Jeg vil faktisk mene at det eneste der reelt forhindrer de der uspekulerde firmaer i at ikke at fuske er forbrugersiderne og medierne.. Det de skal betale tilbage ved retssag er krummer -iforhold til hvad de tjener på dem der ikke orker en retssag.

Men får flertallet nys om det -så har de respekt :wink:

Det er derfor vi skal være så glade for Eroguide findes... Ikke bare os kunder -men alle de reelle skønne glædespiger der gør et kæmpe arbejde hver dag. -som kan se at plattenslagerne ikke hugger deres kunder.

Lige i dit tilfælde så jo sige jeg ikke ved hvad der reelt er sket -da det jo kun var kunden og dig.. Du kan muligvis være udsat for en uretfærdig anmeldelse.. Indrømmet kan nogle anmeldelser være mere personlige end jeg syntes er fair.. Jeg syntes feks ikke at man skal lægge så meget vægt på en piges udseende -da alt jo er objektivt.. -nogle er til en type og andre til andre typer.. -dog er det fake billeder eller "gamle" billeder -så skal der selvfølgelig gøres opmærksom på det herinde.. -det andet er jo falsk markedsføring.. -at en persom så skriver nedladende om udseende er måske ikke særlig hensigsmæssigt da jeg da har stor forståelse for at i blotter jer på mange måder.. -og der kunne vi som brugere herinde godt vise lidt mere hensyn eller respekt.

Derudover er der faktoren "kemi"... Mange anmeldelser skrives meget efter den -og den er ofte farvet efter den.. Både de positive og negative oplevelser.

Personligt syntes jeg kun en anmeldelse skulle indeholde -eller lægge vægt på -om det der bliver annonceret lever op til virkeligheden. Alt andet er objektivt.

Dog ville jeg ikke kunne undvære alle de mange underholdende anmeldelser hvor folk virkeligt har lagt vægt på at give en lang og uddybende anmeldelse :)

Redigeret af ZEUS
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Venligst

French

Du behøves ikke komme med så lang en analogi, desværre er den ugyldig. Madanmeldere genkendes skam af restauratører og maden bliver nok næppe meget bedre af at de genkender en alligevel. 

Problemet med denne her ordning, hvis du vil køre analogien længere, er at vi her lægger betydning på flere ting end du ville gøre på et restaurantbesøg. Ting hvor Viktoria netop kan oppe sig på et enkelt besøg og efterfølgende høste en god anmeldelse på baggrund af. Et køkken kan ikke ligepludselig lave ekstra god mad, sådan fungerer det ikke hvis køkkenet er bare nogenlunde professionel. Derfor skal hun så passe på at oppe sig for meget, fordi hvis efterfølgende brugere af EG rapporterer om besøg og det viser sig at det var spil for galleriet så vil hun for alvor blive kendt herinde. På den dårlige måde.

Jeg synes det er meget modigt af hende at gå med til. Jeg håber hun kan være ærlig over for sig selv og den måde hun agerer på her i branchen. Ellers kan det her meget nemt blive et selvmål. Lad os håbe på det bedste og tage det som en lidt anderledes oplevelse for alles vedkommende. 

Redigeret af MrT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...