Hop til indhold

Recommended Posts

Problemet med denne her ordning, hvis du vil køre analogien længere, er at vi her lægger betydning på flere ting end du ville gøre på et restaurantbesøg. Ting hvor Viktoria netop kan oppe sig på et enkelt besøg og efterfølgende høste en god anmeldelse på baggrund af.

Nemlig. Lige præcis.

Som du selv skriver så godt skriver, så er "problemet med denne her ordning, ... at vi ... lægger betydning på flere ting ... Ting hvor Viktoria netop kan oppe sig på et enkelt besøg og efterfølgende høste en god anmeldelse på baggrund af."

Venligst

French,

...der spændt venter på Gents beskrivelse af et besøg hos en GP, der kan forvente, at hun bliver observeret fra første sekund med henblik på, at oplevelsen efterfølgende bliver beskrevet og lagt offentligt ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ny i dette forum, og vil tillade mig at komme med en kommentar.

En af mine venner har fulgt med i jeres debat og han ringede til mig fordi 

han ved, at jeg besøger Viktoria jævnligt.

Og ja det gør jeg, jeg har besøgt hende lige siden hun var på A-gruppen, 

og har altid kun haft gode oplevelser hos hende. 100% god behandling!! 

Så derfor har jeg netop lige oprettet denne profil for at få lov til at kommentere

jeres "debat" og jeres meget nedladende måde at skrive på!

Sjovt nok bliver "forbruger-forums" næsten altid kun af sure brokke-hoveder.

Jeg har da også været uheldig et par gange hos et par GP'er. . . men Bad Luck, 

jeg gik da ikke hjem og spiste tude-kiks foran computeren og svinede dem til, 

så må man da bare gå til en anden næste gang. Sådan er det da bare i en branche 

hvor udbyderen af gode grunde ikke kan kalde sig ved sit rigtige navn eller måske 

ikke vise sig 100% på sine fotos... !

Smag og behag er forskellig, kemi har meget at sige, hvilke signaler sender i

selv når i træder ind ad døren hos pigerne?

Pigerne i branchen stiller deres krop til rådighed for et aftalt beløb, for ret mange

forskellige typer mænd som åbenbart forventer at blive behandlet som Guds 

gave til kvinder? 

Nu er det jo ikke en madvare eller en mobiltelefon pigerne sælger. . . men 

DERES KROPPE... Så meget mærkelige sammenligninger, synes jeg!

Er der nogle her der har fået et gratis måltid mad på en restaurent eller en gratis

mobiltelefon fra en mobilproducent for at i skulle gå ind på et "forbruger-forum" 

og skrive en flot anmeldelse??? nej, vel? 

Så stop dog det fis om at hun skal gi' en gratis "tur" for en god anmeldelse!! 

det er sgu da en uværdig måde at debattere på.

For mig virker dette totalt vanvittigt. . . at gå til en GP og købe sexuelle ydelser, 

for derefter at tage hjem i sin hule og sætte sig bag computeren for at beskrive

jeres "tur" i mindste detalje. . . sygt! 

Og andre af jer, der ikke engang selv har besøgt pigen, sidder og skriver som om

i er sexkøbernes "Joan Ørting" og giver råd og vejledning som om i ved ALT, meget underligt! 

Prøv engang at se på de navne i vælger at gemme jer bag. . . Hvad tror i egentligt

at i er? Hvis i alle har så god en selvtillid og er så gode og flotte, så gå dog ud i den

virkelige verden og scor jer en smuk/lækker/fræk kone eller kæreste. . . så sparer i sikkert

også en masse penge! 

Har aldrig før været inde på denne slags forum - har altid haft min egen ide om hvilken 

slags mænd som bruger sin tid på den slags. . . og jeg må sige at jeg har her fået 

bekræftet min teori. . . desværre. 

Men det gør bare min respekt for GP'erne MEGET størrer. Alt det de skal finde sig i  

hver dag fra en flok "Casanova-wanna-bees" der tror de er Guds gave til kvinderne! 

Vil ikke yderligere deltage i debatten her, giver bare min mening denne ene gang.

Det vil være spild af tid, da det sikkert bare vil ende i en gang kværulanteri af en flok

brokkehoveder som åbenbart ikke har meget andet at tage sig til. 

Så har ikke tænkt mig at kommenterer på jeres eventuelle svar. 

Så til alle pigerne: respekt til jer, og find jer ikke i noget !! 

Og jeg har tænkt mig at fortsætte mine besøg hos Viktoria, helt klart! 

Med venlig hilsen

Erik Hansen

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

...En af mine venner har fulgt med i jeres debat og han ringede til mig fordi han ved, at jeg besøger Viktoria jævnligt.

Så derfor har jeg netop lige oprettet denne profil for at få lov til at kommentere jeres "debat" og jeres meget nedladende måde at skrive på!

....For mig virker dette totalt vanvittigt. . . at gå til en GP og købe sexuelle ydelser, for derefter at tage hjem i sin hule og sætte sig bag computeren for at beskrive

jeres "tur" i mindste detalje. . . sygt! 

....Prøv engang at se på de navne i vælger at gemme jer bag. . . Hvad tror i egentligt at i er? ....

Har aldrig før været inde på denne slags forum - har altid haft min egen ide om hvilken slags mænd som bruger sin tid på den slags. . . og jeg må sige at jeg har her fået 

bekræftet min teori. . . desværre. 

Med venlig hilsen Erik Hansen

Selvfølgelig er det sådan det hænger sammen, Erik Hansen: "en af dine venner har fulgt med i debatten og ringede så til dig vedr. Viktoria"... :idea::cool::mrgreen:

Hvorfor virker det "totalt vanvittigt" på dig, at brugere af glædespiger udveksler erfaringer for at undgå de værste hustlertyper blandt GP'erne og dermed undgå spild af sine surt tjente penge?

Mht. at "gemme sig bag navne" på det her forum, så ville jeg da ikke have noget problem med at kalde mig "Erik Hansen", hvis det var mit rigtige navn, for der findes vel 3000 stk. Erik Hansen i Danmark eller flere?!... :cool:

Endelig "glemmer" du meget behændigt at forholde dig til anmelders og "Robin Hoods" påstand om, at Viktoria ikke holder sig til annoncens pris på 800 kr., men platugler sig til de sidste 200 kr., hvis man betaler med en tusind krone seddel... :wink:

Hun ved selvfølgelig hvad der står i hendes annonce, så når kunden betaler med en 1000 kr. seddel, bør hun selvfølgelig straks sige til ham, at der er trykfejl i annoncen, og at han ikke får byttepenge tilbage i stedet for bare at gå med pengene og først åbenbare oplysningen, når kunden har klædt sig af!

Og selvfølgelig har du "aldrig før været inde på denne slags forum" - så dybt er der heller ingen, som mistænker dig for at være faldet... :grin::lol::mrgreen:

Kan du ha en rigtig god søndag, Hansen!

Venlig hilsen ThorsHammer :mrgreen:

Redigeret af ThorsHammer
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jow, men Victoria er, så vidt jeg ved, et lidt ældre bekendtskab i denne verden.

Og bliver hun nu konfronteret med virkeligheden/kritiske EG-brugere, skal hun måske til at tage sig gevaldigt sammen for at overleve.

En anmeldelse ville derfor være meget interessant.

Jeg sidder faktisk og overvejer om jeg skal tage en tur for holdet. 100% uanmeldt. Tænker at det skal være med 1000kr for en 800kr ydelse. Så kan vi få at se om påstanden om byttepenge er rigtig. Et eller andet i mig siger jeg smider 1000kr ud af vinduet. Hahahaha

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun dansk eller svensk.

Synes jeg har hørt hun var svensk...

Nogen der har prøvet må vide det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun dansk eller svensk.

Synes jeg har hørt hun var svensk...

Nogen der har prøvet må vide det.

Jeg har også hørt, at hun er svensk, men skal ikke kunne sige det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det sådan det hænger sammen, Erik Hansen: "en af dine venner har fulgt med i debatten og ringede så til dig vedr. Viktoria"... :idea::cool::mrgreen:

Hvorfor virker det "totalt vanvittigt" på dig, at brugere af glædespiger udveksler erfaringer for at undgå de værste hustlertyper blandt GP'erne og dermed undgå spild af sine surt tjente penge?

Mht. at "gemme sig bag navne" på det her forum, så ville jeg da ikke have noget problem med at kalde mig "Erik Hansen", hvis det var mit rigtige navn, for der findes vel 3000 stk. Erik Hansen i Danmark eller flere?!... :cool:

Endelig "glemmer" du meget behændigt at forholde dig til anmelders og "Robin Hoods" påstand om, at Viktoria ikke holder sig til annoncens pris på 800 kr., men platugler sig til de sidste 200 kr., hvis man betaler med en tusind krone seddel... :wink:

Hun ved selvfølgelig hvad der står i hendes annonce, så når kunden betaler med en 1000 kr. seddel, bør hun selvfølgelig straks sige til ham, at der er trykfejl i annoncen, og at han ikke får byttepenge tilbage i stedet for bare at gå med pengene og først åbenbare oplysningen, når kunden har klædt sig af!

Og selvfølgelig har du "aldrig før været inde på denne slags forum" - så dybt er der heller ingen, som mistænker dig for at være faldet... :grin::lol::mrgreen:

Kan du ha en rigtig god søndag, Hansen!

Venlig hilsen ThorsHammer :mrgreen:

Looooool :)

Ja kunne ikke være svaret mere præcist !!

Håber såkaldte Erik Hansen vil svare på ThorsHammers spørgsmål.

-og tilføje at ligesom hele Erik Hansens sure optød er fyldt med selvmodsigelser så også en masse fejl hvor han/hun afslører en afgrundsdyb uvidende om hvad Eroguide er og dets brugere ..

-det bliver påstået at der er en masse negative anmeldelser -men sandheden er at det faktisk er meget sjældent.. Hovedparten, -vel 90 % er positive anmeldelser.

Derudover glemmer du "Erik" :wink: -at det er brugerne herinde der betaler mange penge for en ydelse. At det altid kan betale sig at være en gentleman over for en pige, for så får man en bedre service -bliver også ofte nævnt herinde på det "frygtelige" forum.. Men at man så bare skal være glad giver og æde en tudekiks -når der er nogle -ganske vist meget få - glædespiger der bedriver plat -kan jeg ikke se logikken i.

Mvh Zeus alias Jens Hansen, Danmark :wink:

Redigeret af ZEUS
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stop nu denne debat - den virker lidt ude i hampen

Enten er pigen prisen værd - ellers ef hun ikke

I først kommende tilfælde efterlades man med en følelse af sammenhæng mellem tilbud, pris og kvalitet og overvejer at gentage succesen.

I modsat fald kommer man ikke tilbage.

Anmeldelser er netop det - anmeldelser.

Læs dem - brug dem som inspiration, men brug jeres sunde dømmekraft.

Er man i tvivl - så blive væk - der er tilbud nok.

Det nuværende denat niveau er ved at være for lavt.

8inch

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Debat er altid godt syntes jeg..

-og når Viktoria slet ikke vil forholde sig til det grundlæggende: at der blev fusket med betalingen, så syntes jeg slet den her tråd er færdigdebateret.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skriver om at hun skal give en gratis tur for en god anmeldelse.

Det er da vist din fantasi, der løber af med dig. Hvor er der nogen, der i denne tråd har skrevet om det?

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skriver om at hun skal give en gratis tur for en god anmeldelse.

Det er da vist din fantasi, der løber af med dig. Hvor er der nogen, der i denne tråd har skrevet om det?

Venligst

French

Skriver jeg hun skal give en gratis omgang ?.. -det har jeg aldrig nævnt ? -eller deltaget i den debat omkring lige det emne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At den her debat er kørt af sporet er mindst lige så meget hendes egen skyld. Man har vel lov til at være kritisk på et forum.

Det må også siges at det gør det ikke mindre suspekt at to nyoprettet profiler pludselig har travlt med at forsvare hende.

Havde det været mig ville jeg lade tråden dø, men hun kan åbenbart ikke lide hård kritik og er medvirkende til at tråden får endnu mere opmærksomhed.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også hørt, at hun er svensk, men skal ikke kunne sige det.

Hun er ikke svensk.... Hun er derimod fra en ø i nordatlanten.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det mere I KAN SVINE MIG TIL HER????,, det plejer I...ikke???☺️

Redigeret af Viktoria

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå intet svar.... I PLEJER DA ELERS VÆRE SUPER HELTE HERE

Redigeret af Viktoria

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anmelder denne tråd til moderationen nu. Det er godt nok forstemmende at en anmeldelse udvikler sig til en debat om en anmeldelse af et besøg som slet ikke er foretaget.

Jeg forstår godt at Viktoria bliver ked af kritik fremført på denne måde. Især hvis hun føler den ikke er 100% fair. Man kunne jo forholde sig konstruktivt i stedet for destruktivt, og jeg tror måske lige at de gode trolls herinde skal tage et øjeblik og huske på at der sidder et menneske med følelser og læser med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriver jeg hun skal give en gratis omgang ?.. -det har jeg aldrig nævnt ? -eller deltaget i den debat omkring lige det emne.

@Zeus

Sorry, jeg er ked af, at min kommentar kom til at fremstå som en kommentar til dit input. Det var den ikke ment som.

Det var en kommentar til Erik Hansens skriv fra i går 16. November kl 09.29, hvor han skrev, at "hun skulle go' en gratis "tur" for en god anmeldelse".

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

vi lukker tråden,og anmoder om en høflig og venlig omgangstone uden personangreb. det er nogen gange en god ide at tælle til 50 inden man bruger sendknappen

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...