Hop til indhold

Recommended Posts

Men det ser ud til at hun har en kæmpe pik...

Den pik skal man vist ikke tro for meget på. Mage til dårlig Photoshop arbejde skal der vist ledes længe efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den pik skal man vist ikke tro for meget på. Mage til dårlig Photoshop arbejde skal der vist ledes længe efter.

Ja vedkommende der har lavet det kunne godt bruge et kursus i Photoshop. sm154.gif  sm154.gif

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja vedkommende der har lavet det kunne godt bruge et kursus i Photoshop. sm154.gif  sm154.gif

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone 

Din avatar er jo næsten bedre lavet :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har faktisk besøgt "hende" et par gange. En gang i Vanløse og en gang på Frederiksberg. Begge gange måtte jeg opgive at få "hendes" pik i røven fordi den var for stor.. Har ellers prøvet Ellen et par gange.. Og en ting er i hvert fald korrekt.. Begge gange kom "hun" med en kæmpe ladning. Særligt den anden gang jeg besøgte "hende" sprøjtede "hun" nærmest hele mit ansigt og brystkasse til. "Hun" er lidt overvægtig og der findes mange der er pænere; men har begge gange virket tændt og liderlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for god Info...Er hendes pik på størrelse med Ellens? Bliver den sten hård?

Ja det gør den.. Som sagt prøvede jeg 2 gange og kunne ikke få den op i røven. Har været hos Ellen nogle gange og den kunne jeg godt rumme selv om den godt nok også er stor :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...