Hop til indhold
analsexlover

aalborg massage efter 22 ?

Recommended Posts

hej jeg skal en tur til aalborg morgen, men er der først om aftenen klokken 22 er der nogle som ved om der er nogle steder der stadigvæk har åbent på det tidspunkt ? :)

takker på forhånd ;)

Redigeret af analsexlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

hej jeg skal en tur til aalborg morgen, men er der først om aftenen klokken 22 er der nogle som ved om der er nogle steder der stadigvæk har åbent på det tidspunkt ? :)

takker på forhånd ;)

Hej analsexlover.

Ja. Pigerne i Rosenlundsgade 9 har døgnåben. Du kan godt få lidt massage, men det er primært sex de sælger.

Der er normal 2 eller 3 på samme tid, men man kan ikke vælge, så vidt jeg ved, de skiftes til at tage kunderne.

Jeg har aldrig selv spurgt efter "anal", hvis det er det, du have, som  dit navn antyder.

hilsen Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for dit svar :). jeg søger nu bare massage denne gang. Men jeg vil lige overveje det sted :)

Men er det et sted du har prøvet før ? 

var de gode og var hvordan lød priserne ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

tak for dit svar :). jeg søger nu bare massage denne gang. Men jeg vil lige overveje det sted :)

Men er det et sted du har prøvet før ? 

var de gode og var hvordan lød priserne ? ;)

Ja, jeg har været gæst på stedet flere gange. Priserne ligger på ca. 1200 for en time, men kan nemt forhandles ned, hvis man kan "nøjes" meden halv time eller 45 min.

Pigerne er ok og de kan deres kram.

Hvis det kun er massage, du vil have, tror jeg ikke, at du finder det i Aalborg. Den "døgnbutik", der tidligere var i Reberbansgade 16, er lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...