Newnr1 7 Skrevet 7. November, 2014 Jeg havde lyst til noget massage så jeg tog en smut forbi markedsgade 34 et pænt sted hvor der er rent og ikke lugter. Jeg blev modtaget an en ny pige jeg ikke har set Før meget sødt ansigt og virker lidt genert, det kan jeg godt lide. Tror hun er ca. 25 år hun havde naturlige bryster og en utrolig pæn numse. Hun spurgte mig you want massage og jeg svarede Yes please. det var utroligt dejligt hun havde gode krafter i de små hænder. Kunne mærke hun tænte mig Max. Jeg fantasere hele tiden på den dejlige lille stramme numse hun have den måtte jeg se. jeg besluttede mig for fuld pakke. Da vi kom igang og jeg så hvor lækker en numse hun havde gik der ikke lang tid Før jeg kom, det var helt fantastisk. Hun hedder Ann og snakker engelsk. 800kr. De er 2 i butikken den anden hun er lidt tyk men hun giver dejligt hårdt massage og HJ. 600kr De er der også i weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 9. November, 2014 Fuld pakke 800 ?? Det lyder sgu billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 10. November, 2014 Ja det lyder vildt billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8270fyren 2 Skrevet 12. November, 2014 Bestilte du tid eller kom du bare forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 12. November, 2014 Har de en hjemmeside. Hvad er åbningstiderne ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 12. November, 2014 Lukker Kl.20 med mindre du har bestilt tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
homeenter75 4 Skrevet 12. November, 2014 Jeg har også Været forbi markedsgade hvor jeg fik lidt massage med fuld pakke 800kr pigen hedder Ann det var sku utroligt godt. Skal snart der ned igen ☺ Hun er sød og lækker røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Freddy8830 Skrevet 12. November, 2014 Jeg har også Været forbi markedsgade hvor jeg fik lidt massage med fuld pakke 800kr pigen hedder Ann det var sku utroligt godt. Skal snart der ned igen ☺ Hun er sød og lækker røv det må jeg dæleme prøve i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 12. November, 2014 Hvad er med i fuld pakke, skal nemlig forbi imorgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 13. November, 2014 Hvad er med i fuld pakke, skal nemlig forbi i morgen hvordan gik det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 13. November, 2014 Jeg kom forbI Randers i dag og gik ind og spurgte efter Ann Havde bestilt tid til kl. 12 med dette var ikke blevet noteret. Heldigt jeg kom 20 min før, for efter jeg kom ind spurgte 2 andre efter Ann Hun er en skøn og pæn pige med en lækker røv. Hun startede med en halv times god massage af ryg, ben og bagdel, uden tilnærmelser. Da jeg vEndte mig om spurgte hun efter HJ. Her nævnte jeg fuld pakke og hun sagde 800 kr. Det var jeg helt klar på, og hun smed tøjet og gik i gang med BJ. Jeg løftede hende op i 69 er og mums et syn og skøn fisse. Det blev også til sorte kys. Vi fortsatte i flere stillinger og jeg kom til tiden. Hun ville gerne kysse farvel. Så prøv hende, inden hun bliver for brugt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 17. November, 2014 Er der mulighed for bad efter massagen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newnr1 7 Skrevet 19. November, 2014 Der bliver vasket grundigt af over hele kroppen med dejligt varmt vand så alt olie er væk. Det er faktisk en rigtig dejlig fornemmelse ☺ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 21. Januar, 2015 Hej har selv lige været der nede her i formiddag. blev modtaget af en rigtig sød og køn pige fik ikke lige hendes navn. hun havde pagehår. og gode faste naturlige bryster. jeg blev tilbudt body to body med fuld pakke for 1000 kr. havde ellers læst det kun kostede 800. men jeg betalte og var godt spændt og tændt. jeg blev masseret og det var hun rigtig god til, der blev taget godt fat. efter lidt tid skulle jeg vende mig om. og blev masseret på arme mave ben, efter endt massage blev jeg spurgt om jeg var klar, og det skulle hun da ikke spørge om 2 gange.... ( nu skal det siges at jeg er ikke særlig god til engelsk og det var desværre kun det hun kunne, så havde lidt vanskeligt ved at kommunikere rigtigt ) på med kondomet og jeg fik et godt BJ. derefter endte vi i flere stillinger, til jeg kom. herefter gav hun mig et kæmpe knus og sagde farvel. se nu var det jeg blev lidt forvirret, havde hun ikke sagt body to body, hvor blev det lige af, og jeg blev heller ikke vasket af som Newnr1 havde sagt man blev. så her stod jeg smurt ind i olie. hmmm. men bortset fra det så var jeg da nu godt tilfreds. kommer sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 12. Juni, 2015 Nogen der ved om Ann stadig er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2015 Er næsten sikker på at der er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nov 0 Skrevet 19. Juni, 2015 Kørte forbi den anden dag og der er ingen skiltning - altså lukket! Nogen der ved om de er flyttet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg