Hop til indhold
Findus

Fagre nye verden

Recommended Posts

Det måtte jo komme,  sex, nu som app: Spreadsheets er en app, der viser dig, hvor god du er i sengen -  link: http://jyllands-posten.dk/digitalt/ECE7177848/Spreadsheets-er-en-app-der-viser-dig-hvor-god-du-er-i-sengen/  

Vi ser frem til den første anmeldelse med tekniske bilag....

kun 81 dB ?????  tag venligst den app med når i besøger mig så vi kan få gjort lidt ved statistikken for lydelighed :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ha ha........ gud ved om den så også kan måle fugt i fundamentet. I øvrigt er det ikke mit indtryk at de kvindelige tennisspillere der skriger højest, nødvendigvis er de bedste.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg har også hørt at Samsung kommer med et "sex-band" / penis ring, som med wifi er tilsluttet telefonen :mrgreen:

Den er selvfølgelig IP67 ceritficeret...stød og vand afvisende.

Desuden stemme styret...

On - "hey sexy"

Off - "I need a cigaret"

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat: "Spreadsheets har desuden kigget på data fra sine brugere (anonymt selvfølgelig) til at lave yderst uvidenskabelige undersøgelser over, hvilke lande der dyrker mest sex (USA, Kina og Canada topper listen) og gør det længst tid (Australien tager æren med gennemsnitligt 4 minutter og 2 sekunders samleje)."

... Hvis Australien topper med 4 minutter, så spekulerer jeg på, hvad vi andre foretager os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kun 81 dB ?????  tag venligst den app med når i besøger mig så vi kan få gjort lidt ved statistikken for lydelighed :)

Ja der er uanede muligheder i det her - hvem af jer piger bliver den første der vedhæfter et regneark til annoncen :lol:

Velkommen tilbage iøvrigt Jasmin :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er uanede muligheder i det her - hvem af jer piger bliver den første der vedhæfter et regneark til annoncen  :lol:

Velkommen tilbage iøvrigt Jasmin :)

tak søde :)  dejligt at være retur

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha........ gud ved om den så også kan måle fugt i fundamentet. I øvrigt er det ikke mit indtryk at de kvindelige tennisspillere der skriger højest, nødvendigvis er de bedste.  :D

Men det er fandeme sexet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...