Findus 3617 Skrevet 7. November, 2014 Det måtte jo komme, sex, nu som app: Spreadsheets er en app, der viser dig, hvor god du er i sengen - link: http://jyllands-posten.dk/digitalt/ECE7177848/Spreadsheets-er-en-app-der-viser-dig-hvor-god-du-er-i-sengen/ Vi ser frem til den første anmeldelse med tekniske bilag.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. November, 2014 Det måtte jo komme, sex, nu som app: Spreadsheets er en app, der viser dig, hvor god du er i sengen - link: http://jyllands-posten.dk/digitalt/ECE7177848/Spreadsheets-er-en-app-der-viser-dig-hvor-god-du-er-i-sengen/ Vi ser frem til den første anmeldelse med tekniske bilag.... kun 81 dB ????? tag venligst den app med når i besøger mig så vi kan få gjort lidt ved statistikken for lydelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2014 Ha ha........ gud ved om den så også kan måle fugt i fundamentet. I øvrigt er det ikke mit indtryk at de kvindelige tennisspillere der skriger højest, nødvendigvis er de bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 7. November, 2014 (edited) Ja, jeg har også hørt at Samsung kommer med et "sex-band" / penis ring, som med wifi er tilsluttet telefonen Den er selvfølgelig IP67 ceritficeret...stød og vand afvisende. Desuden stemme styret... On - "hey sexy" Off - "I need a cigaret" Redigeret 7. November, 2014 af holstebronx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 7. November, 2014 Citat: "Spreadsheets har desuden kigget på data fra sine brugere (anonymt selvfølgelig) til at lave yderst uvidenskabelige undersøgelser over, hvilke lande der dyrker mest sex (USA, Kina og Canada topper listen) og gør det længst tid (Australien tager æren med gennemsnitligt 4 minutter og 2 sekunders samleje)." ... Hvis Australien topper med 4 minutter, så spekulerer jeg på, hvad vi andre foretager os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 7. November, 2014 kun 81 dB ????? tag venligst den app med når i besøger mig så vi kan få gjort lidt ved statistikken for lydelighed Ja der er uanede muligheder i det her - hvem af jer piger bliver den første der vedhæfter et regneark til annoncen Velkommen tilbage iøvrigt Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. November, 2014 Ja der er uanede muligheder i det her - hvem af jer piger bliver den første der vedhæfter et regneark til annoncen Velkommen tilbage iøvrigt Jasmin tak søde dejligt at være retur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 7. November, 2014 Ha ha........ gud ved om den så også kan måle fugt i fundamentet. I øvrigt er det ikke mit indtryk at de kvindelige tennisspillere der skriger højest, nødvendigvis er de bedste. Men det er fandeme sexet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg