Borende X 25042 Skrevet 4. December, 2014 (edited) Og der fik jeg lige ny skærmbaggrund ... Ho ho ho, girls .... men den en jo kun en fattig todimensional. Herlighederne er bedre tredimensionalt Redigeret 4. December, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 (edited) Ohh .... This Nikita was very insisting! :D Redigeret 4. December, 2014 af Michella l'Amie 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andreas Skrevet 4. December, 2014 .... men den en jo kun en fattig todimensional. Herlighederne er bedre tredimensionalt og hvis der også indgår duft, smag og måske et par små feminine lyde fra indehaveren af herlighederne - så bliver det ikke meget bedre............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! SÅ blev der jul i det lille hjem..... .......og i morgen får vi selvfølgelig et med lidt mindre indpakningspapir ikke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Ja, nu er vi jo to meget blufærdige piger, ik'... Bliver man det når man bliver pensionist?....... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 4. December, 2014 (edited) SÅ blev der jul i det lille hjem..... .......og i morgen får vi selvfølgelig et med lidt mindre indpakningspapir ikke? Tsk tsk... Vi rækker jer en lillefinger, og straks griber i efter hele armen! Aldrig kan i gøres tilfredse! (Og så smider jeg lige en lammer til dig, Butch for din sidste kommentar! Grrrr....) Redigeret 4. December, 2014 af Nikita Darling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. December, 2014 SÅ blev der jul i det lille hjem..... .......og i morgen får vi selvfølgelig et med lidt mindre indpakningspapir ikke? Nu må du heller ikke prøve at overspænde skruen, vel? :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 4. December, 2014 Tsk tsk... Vi rækker jer en lillefinger, og straks griber i efter hele armen! Aldrig kan i gøres tilfredse! Jo.da, men det holder ikke så længe Venligst Spunsen/Bundstokken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Ohh .... This Nikita was very insisting! Well Michella, ......your profile picture definitely show that you have a nice set of boobs underneath the wrapping...... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Tsk tsk... Vi rækker jer en lillefinger, og straks griber i efter hele armen! Aldrig kan i gøres tilfredse! (Og så smider jeg lige en lammer til dig, Butch for din sidste kommentar! Grrrr....) AV!!.... Vi griber efter hele (B)armen...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 (edited) Well Michella, ......your profile picture definitely show that you have a nice set of boobs underneath the wrapping...... Ohh ... Well, thank you ! Then why do you keep insisting on seeing something, that's just on your left hand? :D Redigeret 4. December, 2014 af Michella l'Amie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Nu må du heller ikke prøve at overspænde skruen, vel? :P Der sker ikke noget BX......de tør jo alligevel ikke :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 Ohh ... Well, thank you ! Then why do you keep insisting on seeing something, that's just on your left hand? Touche!....... Although my right hand is [CENSORED]........your profile picture is a bit small...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 .... men den en jo kun en fattig todimensional. Herlighederne er bedre tredimensionalt Kære boremester, Jeg er desværre (med streg under desværre) en af de uheldige, der ikke kan udtale mig om den den søde Darlings fortræffeligheder :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 4. December, 2014 Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie Kram fra Liv Jeg har ellers forklaret dig, at sådan en fræk nissepigebodystocking ikke skal pilles af, men være bundløs Og hvorfor får du ikke gæsterne til hjælpe med at tage et billede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14234 Skrevet 5. December, 2014 Jeg har ellers forklaret dig, at sådan en fræk nissepigebodystocking ikke skal pilles af, men være bundløs Og hvorfor får du ikke gæsterne til hjælpe med at tage et billede? Så er det jo ikke en selfie, sveske ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 5. December, 2014 Så er det jo ikke en selfie, sveske Sådanne små detaljer bemærkes ikke, når bare vi må se dig i nissepigeoutfit - og bundløs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 5. December, 2014 Tsk tsk... Vi rækker jer en lillefinger, og straks griber i efter hele armen! Aldrig kan i gøres tilfredse! (Og så smider jeg lige en lammer til dig, Butch for din sidste kommentar! Grrrr....) I dette tilfælde må det hedde "griber efter hele barmen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 5. December, 2014 Niki Hvor ville jeg gerne have været pennefører 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 5. December, 2014 Tsk tsk... Vi rækker jer en lillefinger, og straks griber i efter hele armen! Aldrig kan i gøres tilfredse! (Og så smider jeg lige en lammer til dig, Butch for din sidste kommentar! Grrrr....) Lillefinger eller en hel (b)arm - jeg blev virkelig "tilfredsstillet" af det herlige nisseselfie . Måske fordi jeg ved, hvad der er inden under. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 5. December, 2014 Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! Hej Nikita Du har da nogle Nissepigebilleder? Hvis du nu tog et billed af dem, ville det så ikke være selfies? Og hvis du ikke har til 19 dage, kunne du jo bare lave en Adventskalender gog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 5. December, 2014 Opråb til alle I dejlige piger! Efter nu 47 indlæg er der kommet en sølle, nej undskyld - sølle en selfie af lokkende Nissepiger! Der må være et lille ledigt øjeblik i denne travle julebolletid, hvor I kan gribe telefonen og berige os med billeder af jeres skønne nissepigekroppe! Jeg venter i spænding på, at strengen væltes af nissepigesexyselfies. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Opråb til alle I dejlige piger! Efter nu 47 indlæg er der kommet en sølle, nej undskyld - sølle en selfie af lokkende Nissepiger! Der må være et lille ledigt øjeblik i denne travle julebolletid, hvor I kan gribe telefonen og berige os med billeder af jeres skønne nissepigekroppe! Jeg venter i spænding på, at strengen væltes af nissepigesexyselfies. I er nok nødt til at give, for at få! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. December, 2014 (edited) I er nok nødt til at give, for at få! Her Bly. Det er mig yderst til venstre. Så venter på dig nu Bly haha Redigeret 5. December, 2014 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 20. Oktober, 2016 Ikke for at være tidligt ude, men af erfaring fra tidligere år - så er nissepigerne vist lidt langsomme i optrækket Men her er lidt til inspiration: http://www.girlstore.dk/kostume-julepiger-nissepiger.asp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg