Hop til indhold
Jernsvinet

Nissepigeselfies

Recommended Posts

Og der fik jeg lige ny skærmbaggrund ... Ho ho ho, girls :P

.... men den en jo kun en fattig todimensional. Herlighederne er bedre tredimensionalt :):P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ohh .... This Nikita was very insisting! :D

Redigeret af Michella l'Amie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

.... men den en jo kun en fattig todimensional. Herlighederne er bedre tredimensionalt :):P

og hvis der også indgår duft, smag og måske et par små feminine lyde fra indehaveren af herlighederne - så bliver det ikke meget bedre............. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool:

Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! :P

SÅ blev der jul i det lille hjem.....:D

.......og i morgen får vi selvfølgelig et med lidt mindre indpakningspapir ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

SÅ blev der jul i det lille hjem.....:D

.......og i morgen får vi selvfølgelig et med lidt mindre indpakningspapir ikke?

Tsk tsk... Vi rækker jer en lillefinger, og straks griber i efter hele armen! Aldrig kan i gøres tilfredse! :P

(Og så smider jeg lige en lammer til dig, Butch for din sidste kommentar! Grrrr....)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg

SÅ blev der jul i det lille hjem..... :D

Nu må du heller ikke prøve at overspænde skruen, vel? :P :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tsk tsk... Vi rækker jer en lillefinger, og straks griber i efter hele armen! Aldrig kan i gøres tilfredse! :P

Jo.da, men det holder ikke så længe ;)

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ohh .... This Nikita was very insisting! :D

Well Michella, ......your profile picture definitely show that you have a nice set of boobs underneath the wrapping...... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Og så smider jeg lige en lammer til dig, Butch for din sidste kommentar! Grrrr....)

AV!!....:D

Vi griber efter hele (B)armen......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Well Michella, ......your profile picture definitely show that you have a nice set of boobs underneath the wrapping...... :D

Ohh ... Well, thank you ! ;)

Then why do you keep insisting on seeing something, that's just on your left hand? :D

Redigeret af Michella l'Amie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu må du heller ikke prøve at overspænde skruen, vel? :P :P

Der sker ikke noget BX......de tør jo alligevel ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ohh ... Well, thank you ! ;)

Then why do you keep insisting on seeing something, that's just on your left hand? :D

Touche!.......:D

Although my right hand is [CENSORED]........your profile picture is a bit small......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære boremester,

Jeg er desværre (med streg under desværre) en af de uheldige, der ikke kan udtale mig om den den søde Darlings fortræffeligheder :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jernsvin! Jeg har hele dagen forsøgt at tage en selfie, hvor jeg har min nye frække nissepigebodystocking på, men hver gang er der kommet en gæst og har pillet den af mig ;) Du må simpelthen komme herhen og se den selv, for det er umuligt at tage sådan en selfie :wink:

Kram fra Liv

Jeg har ellers forklaret dig, at sådan en fræk nissepigebodystocking ikke skal pilles af, men være bundløs  :P

Og hvorfor får du ikke gæsterne til hjælpe med at tage et billede?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ellers forklaret dig, at sådan en fræk nissepigebodystocking ikke skal pilles af, men være bundløs :P

Og hvorfor får du ikke gæsterne til hjælpe med at tage et billede?

Så er det jo ikke en selfie, sveske ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det jo ikke en selfie, sveske ;)

Sådanne små detaljer bemærkes ikke, når bare vi må se dig i nissepigeoutfit - og bundløs  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dette tilfælde må det hedde "griber efter hele barmen"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Polar

Lillefinger eller en hel (b)arm - jeg blev virkelig "tilfredsstillet" af det herlige nisseselfie :-P . Måske fordi jeg ved, hvad der er inden under.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold kæft, hvor er i kække! Men okay, spydighederne skal, kan og vil ikke siddes overhørigt, så hér får i så et ønsket juleselfie... Jeg har lokket Michella med på legen for ekstra julestemningsspredning. :cool:

Og nej... De resterende 19 dage kan ikke være vores ansvar så! :P

Hej Nikita :)

Du har da nogle Nissepigebilleder? Hvis du nu tog et billed af dem, ville det så ikke være selfies?

Og hvis du ikke har til 19 dage, kunne du jo bare lave en Adventskalender ;)

gog

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opråb til alle I dejlige piger!

Efter nu 47 indlæg er der kommet en sølle, nej undskyld - sølle en selfie af lokkende Nissepiger!

Der må være et lille ledigt øjeblik i denne travle julebolletid, hvor I kan gribe telefonen og berige os med billeder af jeres skønne nissepigekroppe! Jeg venter i spænding på, at strengen væltes af nissepigesexyselfies.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Opråb til alle I dejlige piger!

Efter nu 47 indlæg er der kommet en sølle, nej undskyld - sølle en selfie af lokkende Nissepiger!

Der må være et lille ledigt øjeblik i denne travle julebolletid, hvor I kan gribe telefonen og berige os med billeder af jeres skønne nissepigekroppe! Jeg venter i spænding på, at strengen væltes af nissepigesexyselfies.

I er nok nødt til at give, for at få! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I er nok nødt til at give, for at få! ;)

Her Bly.  :-P  :-P  :-P

10690067_476385389166980_836973603862531

Det er mig yderst til venstre.  :-P  :-P  :-P Så venter på dig nu Bly haha

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...