Brutus 2039 Skrevet 10. November, 2014 Jeg var en tur i valby idag for at besøge denne smukke pige: Jeg kan ikke udelukke at billedet er ægte. Karla ser i hvert fald godt ud. Men hendes annonce lover: "I offer...EVERYTHING steamy hot cocktails, græsk, superfranks, megafransk, dansk, body to body massage, face-sitting, domination, girlfriend experience..etc If you have a special fantacy we can explore it together Everything is welcomed." Hun havde absolut ikke tænkt sig at tilbyde "EVERYTHING" - langtfra. Jeg kommenterede hendes annonce; det vidste hun da godt, men hun var ligeglad. Jeg gik igen!! Tlfnr. så vi kan huske det, når hun skifter navn: 71683732 Det blev Ratree's nye pige, som reddede dagen i en pragtfuld plan-B. Dér går man i hvert fald kke forgæves! Hilsen Butus 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. November, 2014 Jeg var en tur i valby idag for at besøge denne smukke pige: Jeg kan ikke udelukke at billedet er ægte. Karla ser i hvert fald godt ud. Men hendes annonce lover: "I offer...EVERYTHING steamy hot cocktails, græsk, superfranks, megafransk, dansk, body to body massage, face-sitting, domination, girlfriend experience..etc If you have a special fantacy we can explore it together Everything is welcomed." Hun havde absolut ikke tænkt sig at tilbyde "EVERYTHING" - langtfra. Jeg kommenterede hendes annonce; det vidste hun da godt, men hun var ligeglad. Jeg gik igen!! Tlfnr. så vi kan huske det, når hun skifter navn: 71683732 Det blev Ratree's nye pige, som reddede dagen i en pragtfuld plan-B. Dér går man i hvert fald kke forgæves! Hilsen Butus Godt gået. Altså at du gik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. November, 2014 (edited) Godt gået. Altså at du gik. Veni, vidi vici Min omskrivning: Han kom, han så, han sejrede, nej han gik... Redigeret 10. November, 2014 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. November, 2014 Veni, vidi vici Min omskrivning: Han kom, han så, han sejrede, nej han gik... Jep: veni, vidi - et ivi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 10. November, 2014 De er skøre de romere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterd 5 Skrevet 25. November, 2014 Troede lige det var "Ægyptiske Karla" og/eller Mira fra PG. Finsensvej, Frederiksberg.. Det var det så ikke. Godt du gik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 31. Januar, 2015 Næ..Karla på PG hedder igen Mira :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg