BigDick 4770 Skrevet 10. November, 2014 (edited) Hej Fru Smæk. Har du fået investeret i dit nye fodtøj. Redigeret 10. November, 2014 af BigDick 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 10. November, 2014 Findes de også i Christian Louboutin's design ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 10. November, 2014 De minder mig om Jacoforms fodformede sko. Det var jo kult engang i fortiden. Moden har det med at poppe op i tide og utide. Jeg holder mig til Ecco sko. Det ved man hvad er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. November, 2014 De minder mig om Jacoforms fodformede sko. Det var jo kult engang i fortiden. Moden har det med at poppe op i tide og utide. Jeg holder mig til Ecco sko. Det ved man hvad er. Jeg holder mig til Ecco sko. Det ved man hvad er- er - er - er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. November, 2014 Det næste bliver vel waders med høje hæle hvis der skulle blive oversvømmelse på strandvejen. Hej Fru Smæk. Har du fået investeret i dit nye fodtøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. November, 2014 De er udviklet af platfodsforeningen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg