Hop til indhold
frenchlover1

Yxida - japaner 20 år - DaisyClub - lille og lækker

Recommended Posts

Forleden havde jeg fornøjelsen af at hilse på Yxida [ishida] hos DaisyClub.

På hjemmesiden beskrives hun som 20 år, 43 kg og 154 cm høj.
Jeg ville have skudt hende til 22 år og 50 kg. Jeg lagde ikke mærke til højden.

Yxida:

yxida03.jpeg

yxida02.jpeg

yxida01.jpeg

Billedernere er fra hjemmesiden, og de ligner hende, men jeg kan ikke med sikkerhed sige, at de er af hende.

Men både sofaen, den sorte fjerboa og det hvide 'lammeskind' kan ses i DaisyClub. Måske nogen kan genkende halssmykket? :-P

Et særdeles vellykket besøg hos Ayomi samme sted ugen før - læs anmeldelse >her - havde givet mig lyst til at finde ud af, om den gode oplevelse var en tilfældighed, eller det er DaisyClubs normale standard.

For at afgøre det, måtte jeg investere i en seance med Yxida.

Stedet og beliggenheden har jeg beskrevet i anmeldelsen af Ayomi: Begge dele er særdeles fine.

Til den beskrivelse kan nu jeg tilføje yderligere to positive ting: Ikke alene byder telefondamen på en kold sodavand efter eget valg inden seancen, men efter seancen bydes man såmænd også på koldt vand. Lige hvad der er brug for.

Og dertil får man tilbud om bad både før og efter seancen. Og vel at mærke et bad, som ikke fratrækkes de 30 eller 60 minutter, man har sammen med pigen.

Tiden overholdes punktligt, og da man heller ikke bliver skyndt på, når seancen er afsluttet, løber tiden på stedet derfor let op i den bestilte tid plus omkring 15-20 minutter.

Begge dele tyder på, at Daisy Club søger at skabe ordentlige forhold og en god stemning. Det sætter jeg pris på.

Om Yxida kan jeg bare sige: Hun er lille. Lækker. Har små slikkevenlige og følsomme bryster. Hun har ikke en glat mis, men den er barberet.

Hun taler ikke meget engelsk, men hun er rigtig sød.

Hun slikker det hele (minus bagi). Hun pirrer superdejligt. Og hun bruger både øjne og hænder for at finde de berøringsvenlige steder.

Præcis som Ayomi er hun bare sød og meget lækker. Ved faktisk ikke hvem af dem, jeg skal vælge at besøge næste gang - for der bliver en næste gang. Jeg tror bare, jeg vil lade tilfældet råde, og vælge den af dem, jeg ser først J

Go for her guys! She is very nice :smile:.
Og pas på hende :-P

Ud fra mine oplevelser med Ayomi og Yxida er min konklusion derfor, at standarden er pænt høj hos DaisyClub.

Venligst
French

NB
Ovenstående er min oplevelse.
Den er unik, og det er ikke sikkert, at den kan gentages. Hverken af mig eller jer.
Håber I kan bruge den alligevel :-P

PS
Telefondamen hos DaisyClub vil nogle måske kunne genkende som L... fra G....gade (ikke at jeg kan genkende hende, for jeg har nemlig aldrig været i G....gade. Men jeg har hørt det på vandrørene)

Og jeg fornemmer stærkt, at hun også kan hjælpe gæsterne med andet end cola og koldt vand.

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse French. Tror jeg vil prøve Daisyclub. Har prøvet Gormsgade et par gange og det er også en fin service, men det irriterer mig, at de bruger falske billeder. Kan dog bekræfte din teori om, at telefondamen fra Gormsgade også kan hjælpe med andet end cola, da det var hende jeg knaldede sidst :D hun er dog rigtig sød og taler i øvrigt også svensk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse French. Tror jeg vil prøve Daisyclub. Har prøvet Gormsgade et par gange og det er også en fin service, men det irriterer mig, at de bruger falske billeder. Kan dog bekræfte din teori om, at telefondamen fra Gormsgade også kan hjælpe med andet end cola, da det var hende jeg knaldede sidst :D hun er dog rigtig sød og taler i øvrigt også svensk.

Jeps. DaisyClubs tlf.dame er rigtig sød og meget opmærksom på, at man har det godt, og at pigerne giver en god ydelse.

Det kunne mange andre steder lære noget af. Nogle gange er det så lidt, der skal til, for at give kunden en god oplevelse :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med fare for at blive dømt for afsporing af tråden, vil jeg blot bemærke at de aktuelle billeder og data fra Gormsgade er 100% ægte. Det kunne tyde på de har forstået de mange vink om at de tidligere falske fotos ikke er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god og meget oplysende anmeldelser..

-sådan burde alle anmeldelser være.. Masser af detaljer om væsentlige ting -så man ved hvad man går ind til..

Apropos "udlændinge" :) så heldigvis steder hvor service nivuet er tårnhøjt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...