Hop til indhold
kanonkongen

Tirsdag blev da ren Tycho Brages dag.

Recommended Posts

Hey alle på denne regnfulde onsdag. Jeg oplevede, da den værste Tycho Brages dag igår  :shock:  :shock:

Ja morgenen startede nu som den ofte gør. Vågne, i bad starte vaskemaskine, i tøj ud af døren i bilen og afsted mod job. Ja dagen på jobbet gik bare med møder med PPR, forældre, og Team møde. så ikke så mærkeligt der.

Men så sker der alle de uforudsete. Kører hjemad fra job. Bliver stoppet af politiet, pga baglygten er røget ja okay overlever jeg nok, så kigger han på dæk hmmm nedslidte fordæk. Ja der manglede lidt slide bane. resultat bøde 2000 kr. Ja havde det så stoppet her. Overlevede jeg nok også det.

Men nej nej.  :eek:

Kommer hjem, skal ha vasketøjet ud. Kan ikke forstå hvorfor det er sjask vådt, hmmm så er vaskemaskinen røget sig en tur, Nu er vredes temperaturen steget markant. Ja okay tænker jeg, den er 8 år gammel. En ny må jeg så have. Skal jo så ha tøjet hængt op.

tager tøjstativet frem. hænger alt tøjet op. Så langt så godt. Hvad sker der så. Ja lortet knækker. Nu var temperaturen på kogepunktet. Ja så ringer en kammerat, tror han fandt ud af, jeg ikke var til, at snakke med. Så sorry til ham.  :oops:  :oops:

Måtte ned til min søde mor og hænge tøjet op der. 

Det eneste positive i denne historie er sgu, at tøjstativet kun koster 99,95 i Jysk  :-P  :-P

Er der nogen herinde der har oplevet sådanne nogle rådne dage.

Ha en god onsdag aften.

Kk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv haft nogle af disse dage på det sidste . . .  :(  :(

Men dagen i dag har været skøn. - Fik mulighed for at 'misbruge' piccolinen . . . Havde en lorteopgave, der skulle pakkes, det fik hun lov til . .  ;)  ;) Opdagede desværre ikke at en lyserød, som jeg gerne ville besøge var i nærheden - Eneste dæmper på humøret i dag . . .  :wacko:  :wacko:  :wacko:

På vejen hjem bandede jeg over en turist på strandvejen med 40-50 km/t - Da jeg endeligt kunne overhale, så jeg at forhjulet var skævt efter et sammenstød - Gad vide om hun kom op ad bjerget . . .  :roll:  :roll:  :roll:

Håber din dag har været bedre . .  :grin:  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke noget KK, men kunne nu ikke lade være at trække lidt på smilebåndet ;)

Men kender det godt, det hele starter med at man vågner op og så er den dag ødelagt :D

Redigeret af Bing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke noget KK, men kunne nu ikke lade være at trække lidt på smilebåndet ;)

Men kender det godt, det hele starter med at man vågner op og så er den dag ødelagt :D

Hey Bing.

Længe siden. Jamen idag kan jeg grine af det. Så grin lystigt.  :-P  :-P  :-P Men i går for h...... jeg var rød i hovedet.

Og du har ret dagen var ødelagt da jeg vågnede  :-P  :-P  :-P

God dag til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hu ha KK - sikke en dag og så har du sikkert også den nye skolereform at kæmpe med ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hu ha KK - sikke en dag og så har du sikkert også den nye skolereform at kæmpe med :wink:

Hilsen

Huaa Laan

Jo jo da Huaa Laan.  det var en lortedag. I dag griner jeg bare.  :-P  :-P

Ha en god dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg deler lige kæmpe krammer ud og et klask i måsen til at komme videre på og ja smilet er jo tilbage, så i klare den gutter- i klare den.

Kys fra Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg deler lige kæmpe krammer ud og et klask i måsen til at komme videre på og ja smilet er jo tilbage, så i klare den gutter- i klare den.

Kys fra Line

Hey Karma Line. :-P  :-P

Er det fredag du uddeler klask i måsen til mig så  :-P  :-P  Du synes måske ikke at jeg har fået tæsk nok igår  :-P  :-P

God dag Line pigen.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...