Hop til indhold
Zigaboo

Hold jer langt væk fra Bella!

Recommended Posts

Det har da ikke en skid med racisme at gøre!!!

"Udenlandske piger" er ikke et racemæssigt begreb, så det der med "uigennemtænkt kommentar" peger jo kun tilbage på dig selv.

Du jagter som sædvanligt spøgelser og gespenster.

Næ Forte -der tager du helt fejl... Der findes INGEN dårlige piger. Vi er alle smukke og skønne både indvendigt og udvendigt på hver vores måde... MEN der findes dårligt opdraget piger. Og de er så oftest skyld i ikke acceptable oplevelser.... Taler nedladende og opfører sig ukorrekt overfor andre mennesker/gæster. Og der har vi forskellen min ven. Jeg er ikke racistisk på nogen måde overhovedet. Har selv masser af dejlige udenlandske gæster i min seng... 

Så lad være med at dømme andre udfra to simple gloser!!! 

Men god aften til dig alligevel ;-)

Redigeret af Siljenips

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den sædvanlige smøre fra din hånd, men du har delvist ret, hvis du ønsker at spille 100% safe play. De udenlandske piger er som en risikabel investering. Du har muligheder for den helt store gevinst, men også en del flere nitter end hos de danske piger, som koster 50 pct. til 100 pct. mere. Jeg har afprøvet en del udenlandske piger med stor succes jf. mine anmeldelser, som så kan komme andre til gode. En del af de dårlige oplevelser hos udenlandske skyldes måske også, at kunden ikke behandler dem helt ok fordi han måske tror, at han kan tillade sig en hel del mere end han ville byde en dansk kvinde. Der er en del smuttere men glem heller ikke guldet. De bedste udenlandske overgår langt de danske, hvis du søger mere grænsesøgende oplevelser. Derfor kan man ikke bare uden videre sige, at man skal holde sig fra de udenlandske. Sprog er også vigtigt og ikke kun engelsk! Gør man sig lidt umage og fyrer lidt af på fx spansk er man allerede kommet langt. Bortset fra dette, er ovenstående jo ganske forfærdeligt og vidner om bagmænd og handlede kvinder. Dette undgår man delvist eller indirekte ved de danske. Når jeg siger indirekte er det fordi der for en del danske massageklinikkers vedkommende betales såkaldte beskyttelsespenge. Tingene er ikke altid sort/hvide men nærmere brogede!

Du har da uden tvivl haft nogen gode oplevelser med udenlandske GP. Problemet er bare at man som kunde sjældent har lyst til at bruge 1000-2000 kr. på noget med stærkt usikkert afkast. Ikke alene har man spildt penge og tid, det sætter sig også som en dårlig oplevelse der påvirker ens senere forventning. Hvor ufedt er det ikke at vide at før man mødes med en udlænding, så skal man forvente at sandsynligheden for en dårlig oplevelse er ret stor? Negative forventninger påvirker samlet set oplevelsen i negativ retning.

Det er jo ikke de finansielle markeder man investerer i, eller et hasard spil for den sags skyld. Prostitution er en service ydelse på linje med alt mulig andet.

Så jeg ville til enhver tid anbefale en lokal pige, til en marginalt højere pris. Det er fint med lidt udenlandsk konkurrence og variation i udbuddet. Men hvis markedet bliver oversvømmet med golddiggers, plat og svindel, så taber alle i længden. Markedet bliver ugennemskueligt og præget af mistænksomhed.

Og sådan er det jo inden for alle brancher. Folk vil gerne modtage det de betaler for. Det er fedt at få mere for pengene end forventet, men man vil til enhver tid undgå at blive snydt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Udenlandske piger" er ikke et racemæssigt begreb, så det der med "uigennemtænkt kommentar" peger jo kun tilbage på dig selv.

Det har det da i den grad! Når man gang på gang harcelerer over de udenlandske pigers dårlige service og så endda imod bedre vidende baseret på måske et par få stikprøver, så er der tale om en nedgørende attitude som let kan give associationer omkring racisme. Du beklager dig også over kommunikations problemer, men måske er vi en del flere som kan tale flere sprog end tysk, engelsk og dansk!!  Igen spredningen er nok højere og dermed risikoen. Fair nok at du foretrækker danske, men det tror jeg ærligt talt vi efterhånden godt ved og fred være med det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har da uden tvivl haft nogen gode oplevelser med udenlandske GP. Problemet er bare at man som kunde sjældent har lyst til at bruge 1000-2000 kr. på noget med stærkt usikkert afkast. Ikke alene har man spildt penge og tid, det sætter sig også som en dårlig oplevelse der påvirker ens senere forventning. Hvor ufedt er det ikke at vide at før man mødes med en udlænding, så skal man forvente at sandsynligheden for en dårlig oplevelse er ret stor? Negative forventninger påvirker samlet set oplevelsen i negativ retning.

Det er jo ikke de finansielle markeder man investerer i, eller et hasard spil for den sags skyld. Prostitution er en service ydelse på linje med alt mulig andet.

Så jeg ville til enhver tid anbefale en lokal pige, til en marginalt højere pris. Det er fint med lidt udenlandsk konkurrence og variation i udbuddet. Men hvis markedet bliver oversvømmet med golddiggers, plat og svindel, så taber alle i længden. Markedet bliver ugennemskueligt og præget af mistænksomhed.

Og sådan er det jo inden for alle brancher. Folk vil gerne modtage det de betaler for. Det er fedt at få mere for pengene end forventet, men man vil til enhver tid undgå at blive snydt.

For det første, passer dine priser overhovedet ikke ang. de udenlandske, med mindre du har betalt en overpris!! Der er ikke tale om marginalt højere priser hos DK GPs, men markante overpriser. Hvis 50 pct. til 100 pct. i overpris er marginalt, så har begrebet ikke samme betydning som det normalt har indenfor naturvidenskabernes verden og for den sags skyld i almindelig gængs sprogbrug.

Halv time udl. GP = 600 - 800

Halv time dansk GP = 1.000 - 1.300

Oven i købet får du så ofte Super med i prisen hos de udl. piger!

Bevares der er jo efterhånden nogle danske GPs, som er ved at tilnærme deres priser de udl. piger - og det kan vi jo så takke denne tilkomne udenlandske konkurrence for! 

Og der er tale om en form for spil, hvis man hyppigt skifter GPs ud. Nogle har behov for en surrogat kæreste eller sutteklud, og holder sig hele tiden til den samme, mens der er andre, som hele tiden søger nye udfordringer og oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den 12 nov skriver du:

"bedst tjent med at gå til en dansk pige. Jeg synes, at jeg efterhånden har læst om alt for mange smuttere blandt de udenlandske."

Dette er i sin bredeste forstand en generalisering af en mennesker! Det er et nederdrægtigt menneskesyn.

Jeg tror ikke du kender til begrebet racisme. (Det er der desværre mange menneske i vores samfund som ikke gør og dermed en kæmpe Akilleshæl når man skal snakke om det)

Diskussionen stopper her fra min side da jeg ikke tror at du er istand på nuværende tidspunkt til at fotstår dette emne!

Ha en go dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...