Horny Smølf 80 Skrevet 15. November, 2014 Er der nogen der ved hvor man kan opleve det helt rigtige og ægte deepthroat blowjob, hvor hun tager den helt ned i halsen og helt til roden. Ikke noget med halvt om halvt. Den skal HELT i bund. Og gerne uden at hun gagger...!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 15. November, 2014 søg ind du efterlyst noget! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. November, 2014 Efter hvad jeg har læst herinde, skulle Bly nok være "mand" for denne operation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 15. November, 2014 Efter hvad jeg har læst herinde, skulle Bly nok være "mand" for denne operation. Burde Bly mon ikke være kvinde for denne operation!! Ægte og uægte deepthroat blowjob - tja hvordan definerer men den forskel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 15. November, 2014 Burde Bly mon ikke være kvinde for denne operation!! Ægte og uægte deepthroat blowjob - tja hvordan definerer men den forskel? Der er mange piger der tilbyder deepthroat, men når det kommer til stykket, så kan de ikke tager den til roden, men kun lidt over halvvejs... Så jeg søger en der virkelig kan finde ud af at tage den til roden. Lidt alla 'hende' her: http://xhamster.com/movies/2199939/deep_blowjob_with_suprise.html Hvem fanden er Bly? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. November, 2014 Mig! Men jeg kan nok ikke lade være med at gagge lidt, trods alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. November, 2014 Burde Bly mon ikke være kvinde for denne operation!! Joh, men nu skrev jeg "mand" i anførselstegn. Sådan er det danske sprog altså: Man er mand for noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 15. November, 2014 (edited) Mig! Men jeg kan nok ikke lade være med at gagge lidt, trods alt. Hvordan kommer jeg i kontakt med dig Bly. Jeg har virkelig brug for at prøve at blive taget til roden... Så hvis du kan det er du lige noget for mig.. Redigeret 16. November, 2014 af Horny Smølf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. November, 2014 Søg, og du skal finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 16. November, 2014 Søg, og du skal finde. Jeg ved godt det kan være svært for nogen, men prøv at komme med et konstruktivt svar i stedet for et dum et...!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. November, 2014 Så så, kamphaner! Smølf, inde på min profil er der en lille boks hvori der stå "send mig en besked". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greenhorn 28 Skrevet 16. November, 2014 (edited) Smølf Man kunne jo prøve at sende Bly en besked. Så er jeg sikker på du får et pænt og høfligt svar, på et pænt og høfligt spørgsmål Sorry Bly. Der kom du mig lige i forkøbet Redigeret 16. November, 2014 af Greenhorn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. November, 2014 Jeg ved godt det kan være svært for nogen, men prøv at komme med et konstruktivt svar i stedet for et dum et...!!! Nå dada, tak for kaffe. Jeg synes da ellers selv, at det var et konstruktivt forslag, jeg kom med. Hvori består min brøde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 16. November, 2014 Nå dada, tak for kaffe. Jeg synes da ellers selv, at det var et konstruktivt forslag, jeg kom med. Hvori består min brøde? Undskyld X. Og godt ord igen... Jeg er helt ny herinde og ikke så tjekket med diverse søge-ting osv. Så et lige ud af landevejen-svar ville ha været af fortrække... Men man lære så længe man lever... Så undskyld jeg bed af dig...!!! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 20. November, 2014 Fantastisk video Smølf Det burde alle kvinder kunne :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
advokat 19 Skrevet 20. November, 2014 Har fået min taget til roden af min ekskæreste en del gange. Hun var selv meget stolt af hendes kundskab. Jeg er selv ikke den store fan af det - al følelsen i pikken sidder jo i pikhovedet (i hvert fald på mig). Deep throat gør faktisk intet for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobb 74 Skrevet 20. November, 2014 Har fået min taget til roden af min ekskæreste en del gange. Hun var selv meget stolt af hendes kundskab. Jeg er selv ikke den store fan af det - al følelsen i pikken sidder jo i pikhovedet (i hvert fald på mig). Deep throat gør faktisk intet for mig Det er sjovt som vi er forskellige, for hos mig der sidder følelsen også i pikhovedet, og netop det når en pige tager den rigtig dybt, så er erfaring at det strammer/presser super dejligt på/om netop pikhovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 20. November, 2014 Halløj Jeg har besøgt Bly og vil helt klart anbefale hende. Sk*de sød og dejlige dybe blows. Har en pik der er større end gennemsnittet men Bly kan tage den til roden. Kan også anbefale Rikke (tævetøsen). Hun er rigtig fræk, men har dog problemer med at tage mig helt i bund. Maria (der holder til på samme sted som Rikke) kan også tage mig til roden, men har haft dårlig oplevelse hos hende med revner/ridser på pikken efter besøg hos hende. Og ja...... det er SUPER dejligt at få et blow til roden (IMHO) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
teebee57 25 Skrevet 20. November, 2014 Kan godt forstå Bly er god til den her slags Jeg har ik' haft fornöjelsen fordi jeg plejer besöge Miss Maise i samme aerinde... Btw min holdning er at lidt gag passer sammen med legen Leif, aka teebee57 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg