Hop til indhold
Guest Tantric virgin

Tantraliv

Recommended Posts

Guest Tantric virgin

Hej

Har I haft gode oplevelser hos Tantraliv.dk?

Jeg overvejer et besøg.

Hvordan er hun?
Hendes naturlige look og hjemmeside tiltaler mig meget.

Er hun ligeså naturlig når sarongen ryger af?

kh Tantric Virgin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg skrev tidligere, har jeg ikke besøgt hende. Men hun virker som en meget varm kvinde.

Hvis du forsøger dig, ville en anmeldelse være særdeles velkommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt hende - rigtig dejlig tantra massage

Der snakkes lidt (en del :wink: ) først

Hun er ganske naturlig under sarongen...frodige former...

Massagen er dejlig - hun kan sit kram

Er ret sikker på at hun på et tidspunkt slikkede mine boller...men da jeg havde hendes røv i hovedet da det skete kan jeg ikke være 100% sikker :smile:

Og det der med, at lingam massagen ikke har et formål klinger lidt hult...jeg fik i hvert fald to udløsninger, da jeg var der...og det virker som om det var målet lige der, i hvert fald

Hun ligger i den dyre ende med 2500 og tager kun i mod i dagtimerne om hverdagen - og vist kun når hun ikke har sine børn

ps

Glemte at skrive, at hun screener sine kunder...man skal lige snakke med hende først, før man kan booke tid

Det er ikke stedet man lige kommer for en omgang hurtig olie-svensk!

Redigeret af Ragnarson

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tantric virgin

Hun lyder bestemt som det jeg søger.

Jeg er ikke til hurtig olie-svensk.

Jeg er til langsomhed. Grundighed.

Jeg er til det kropslige før det deciderede seksuelle.

Omend tantra må formodes at spille på seksuelle energier

Er hun glat?

Redigeret af Tantric virgin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tantric virgin

Godt. Jeg foretrækker også at der er noget.

Hvor foregår det?

Har hun en klinik eller er det hjemme hos hende selv?

kh Tantric Virgin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende - rigtig dejlig tantra massage

Der snakkes lidt (en del :wink: ) først

Hun er ganske naturlig under sarongen...frodige former...

Massagen er dejlig - hun kan sit kram

Er ret sikker på at hun på et tidspunkt slikkede mine boller...men da jeg havde hendes røv i hovedet da det skete kan jeg ikke være 100% sikker :smile:

Og det der med, at lingam massagen ikke har et formål klinger lidt hult...jeg fik i hvert fald to udløsninger, da jeg var der...og det virker som om det var målet lige der, i hvert fald

Hun ligger i den dyre ende med 2500 og tager kun i mod i dagtimerne om hverdagen - og vist kun når hun ikke har sine børn

ps

Glemte at skrive, at hun screener sine kunder...man skal lige snakke med hende først, før man  Og det vr ægte tntra?kan booke tid

Det er ikke stedet man lige kommer for en omgang hurtig olie-svensk!

Tak for din reaktion.

Mette Ramsgaard er et helt ubeskrevet blad herinde, selvom hun har rumsteret længe inden for tantra.

Og det var ægte tantra og ikke thaiversionen?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Ragnarson - for den fine anmeldelse.

I lyder til at være tæt på et tidspunkt. Kan du uddybe inde for de rammer du føler er ok?

Er der kys...og meget tæt nærhed..kram osv?

Bad sammen? Hvordan fik hun dig til at peake ...skulle du "få" hende til det...eller er det en naturlig del?

Hun lyder utrolig dejlig og jeg er også meget tændt på ideen ;)

Og ja prisen er i den høje ende - men hvis servicen er derefter! Så er det jo ok.

God vind med tantraen !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen dog - jeg er glad for at kunne bidrage som ganske nyoprettet her på forummet

Jeg skal prøve at svare på alle jeres spørgsmål. Hvis jeg nu misser nu, så bare spørg igen

Det forgår privat i hendes lejlighed i stueplan - børnetegninger på dørene und alles :smile:

Det er rigtig tantra - det har INTET med thai at gøre (lige som thai INTET har med tantra at gøre :wink: )

Der er ikke kys, men selvfølgelig masser af nærvær i og med, at hun glider rundt nøgen oven på en!

Og blandt andet gled hun adskillige gange omvendt ned over mig - så'n i en 69-agtig stilling, hvis jeg var MEGET tæt på...

Det der med at røre hende er så også noget hun vælger! Jeg blev indbudt til at røre, men holdt mig blot til at ae baller, lår, bryster etc

Ved ikke om mere intime berøringer er ok

Generelt kan man IKKE bede om noget, man får hvad man får og udløsning er der som sådan heller garanti for!

Og i samme kontekst, så nej...jeg skulle ikke få hende til noget (og kunne helt sikkert heller ikke!).

Hun gav bare et par meget koncentrerede lingam massager...med udløsninger til følger.

I ved...den god slags, hvor det sitre i hele kroppen :wink:

Så absolut en naturlig del af oplevelsen/massagen. Og jeg vil skyde på at det er normalt at man få 1/2 af dem...

Der er mulighed for bad før og efter...i et MEGET lille badværelse

Og nej, det er solo-bad!

Redigeret af Ragnarson

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fair nok - det er jo også meget smag og behag, og hvad man kigger efter.

Nu har jeg i hvert fald svaret på spørgsmål og beskrevet så neutralt som jeg kunne - og så må folk vurdere om det er for dem

Jeg havde i hvert fald en god oplevelse...men hendes åbningstider og pris gør nok, at jeg ikke kommer der så voldsomt meget...

Redigeret af Ragnarson

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun gav bare et par meget koncentrerede lingam massager...med udløsninger til følger.

I ved...den god slags, hvor det sitre i hele kroppen :wink:

Ragnarson, et par spørgsmål:

1. de her "koncentrerede lingam massager" du modtog, var det alene med hånden?

2. der står intet på hendes hjemmeside om samleje - ved du, om det er noget, der kunne ske forudsat det altså "passer fruen" lige i situationen? :cool::-P

3. hun skriver intet om alder, højde og vægt - mit gæt ud fra fotos ville være en alder o. de 40 år plus/minus 2...er du enig?

Og hvor høj er hun sådan cirka?

4. hun skriver, at ved afbud samme dag skal man betale hele beløbet, altså de 2.500 kroner. Det kan vel være svært at håndhæve, med mindre hun

kræver forudbetaling. Er dette tilfældet?

Forresten synes jeg ikke, at hendes priser er i den "høje ende", som nogen mener.

Det koster kr. 2.500 for 2-2½ times samvær, hvor massagen udgør min. 1½ time - det er vist ganske moderat vurderet på timebasis.

På forhånd tak for svar :)

Vh./TH 

PS.: Er der iøvrigt nogen, der ved, hvor Cecilie fra www.pigeværelset.dk er forsvundet hen? Hun praktiserede også tantra-sex i høj kvalitet!

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej TH

Skal prøve at besvare dine spørgsmål efter bedste evne

1) Ja - med hånden og kun hånden

2) Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at faktisk samleje kan komme på tale. Det er ægte tantra det her...jeg efterspørger ikke selv samleje, da konen kun har givet lov til erotiske massager :wink: Men det tror jeg altså ikke! Man får hvad man får og kan heller ikke kræve udløsning!

3) Jeg vil skyde hende lidt yngre end du gør...midt-/slut-30. Højde og vægt...puha...hun var lavere end mig (jeg er 178) måske omkring 170. Vægten er endnu sværere...hun er absolut ingen sylfide. Men eller ikke overvægtig. Der er til gården og gaden med lidt sul på mave...som mig :wink: Men jeg vil ikke komme med et gæt på vægten, for det er jeg virkelig dårlig til :-}

4) Nej, der er ikke forudbetaling, så ved aflysning kan det værste vel blive, at hun ikke vil lave nye aftaler med dig. Man betaler kontant ved ankomst, inden massagen.

Angående prisen, så synes jeg det normale prisleje for 1,5-2 times tantra er mellem 1500-2000, så...det var derfor jeg skrev den kommentar. Men det er jo også en privat vurderingssag, hvad man synes er dyrt :smile:

PS Er i øvrigt selv lidt nysgerrig ang Cecilie fra pigeværelset...der var desværre lukket og slukket for det site, inden jeg kom ind i gamet :-(

Redigeret af Ragnarson

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...