Tommy99 36 Skrevet 16. November, 2014 (edited) Har igen været ude og få en på opleveren. Denne gang, så jeg her inde at Liv havde lavet et indlæg om at hun var i Odense. Hvilket hun heldigvis er hver anden uge.http://side6.dk/resultatside/?q=5741 Hun er en frisk pige, der passer med billederne. Og hvis du synes hun ser godt ud på billederne, så er hun kønner i virkligheden. I det hele taget var min halve time godt krydderet med uartige til tag fra Liv's side. Hun er rigtig sød og nem at snakke med. Pris: 1000kr for 30+ minutter, alle pengende vær. Udsendende: 10/10 - Flot pige. Ren og velduftende. Stedet: Er et gamlet kendt sted i Odense, og et æget bordel også i indretningen Med spejle i loft og på væge. Gentagelse fare med Liv: 100%, og glæder mig allerede til næste gang. Tak til Liv, for at gøre en våde, kold og blæsende lørdag aften, til en aften med en god oplevelse. Redigeret 16. November, 2014 af Tommy99 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 16. November, 2014 Jeg må se at få mig taget sammen til at besøge Liv. Hun lyder som en rigtig dejlig kvinde.Kan også li hendes billeder, hvis det er bedre i virkeligheden er det helt utroligt. God Dag til alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 16. November, 2014 Tusind tak for de rigtig, rigtig søde ord, Tommy. Det var en fornøjelse, at have dig som gæst og du skal være velkommen tilbage ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 16. November, 2014 Jeg må se at få mig taget sammen til at besøge Liv. Hun lyder som en rigtig dejlig kvinde.Kan også li hendes billeder, hvis det er bedre i virkeligheden er det helt utroligt. God Dag til alle Du skal naturligvis være velkommen, blot vil jeg indskyde, at jeg bemærkede, at Hr. Tommy99 ikke bar briller ved besøget hos mig ;) 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 17. November, 2014 Du skal naturligvis være velkommen, blot vil jeg indskyde, at jeg bemærkede, at Hr. Tommy99 ikke bar briller ved besøget hos mig Hold kæft man er blevet gammel. Den skulle lige ind og vende 3 gange før den var der God dag til alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2014 Er det PD eller klinik hvor man bare kan vade ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. December, 2014 Er det PD eller klinik hvor man bare kan vade ind? Du vader bare ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 27. December, 2014 Så lykkedes det mig at få gaven.her den 27. december, kl lidt i 10, blev jeg modtaget af LIV.Med åbne arme, stort knus og sjask vådt kys.Straks var vi på bølgelængde.dejlig kvinde, men lige lidt for høj, så skoene måtte af.Selve akterne bliver mellem mig og LIV.for F--- hvor kan hun ægge en mand op, det er bare indledningen.Det hele fortsatte en halv time og endte i en kanon eksplosion, i den røde nissehue, som sad på Jaguaren.Oluf Rygsgade 6, hvor hun er hver 14 dag, lørdage.hun kan varmt anbefales.her er en dejlig kvinde at besøgeLille og vågenaktiv under hele scenerietLå og snakkede lidt bagefter, så blodtrykket kunne komme ned i normalt leje.Havde min læge taget det (blodtryk) under aktet, var jeg blevet kørt med fuld udrykning på OUHTil sidst, en stor tak til min kammerat, som sponsorerede denne oplevelse, for den hjælp jeg har givet hamCUPIDO 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 28. December, 2014 Tusind tak for alle de søde ord, CUPIDO. Det var rigtig dejligt at møde dig og du skal være velkommen en anden gang Kæmpe krammer fra Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 10. Januar, 2015 Hå nej, så lige i EB, at Liv den dejlige kvinde, er i Odense i dag, lørdag. Jamen dog, kan ikke slippe hjemmefra, Hvad gør jeg??? Min ekstra pengepungen er der lavvande i. Raketten trænger til ?????!!!!!! Nåh bare ærgerligt. Det er sku ikke sjovt. VEL.??? Cupido Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Januar, 2015 Til alm orientering, så er jeg IKKE i Odense i dag, så tag det bare roligt Jeg er tilbage lørdag uge 4. Kram fra Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 10. Januar, 2015 Det har jeg konstateret, var forbi "Liv", lyset slukket, ringede, ingen Liv. et bånd fra fredagspigen blev spillet . Så forgæves kørsel. Håber Liv er ok. Cupido Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg