Hop til indhold

Recommended Posts

måske det er mig, der i min efterhånden høje alder, er blevet lidt tung i det

men hvad er den skønne Q's kontakt oplysninger ?

findes der www side, eller andet 

Redigeret af peterhansenx
typo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
peterhansenx skrev, for 9 minutter siden:

Hun har profil her på siden

Klik evt på hendes like ovenover :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama
peterhansenx skrev, 1 time siden:

Inden du spørger, kunne det være smart at læse tråden, du er nu den tredje der spørger i tråden og får svar…….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Teeinks skrev, for 7 timer siden:

Er hun dygtig til at massere? Virker det reelt til, at hun er fysiurgisk massør?

Det er det hun først og fremmest er. Det andet hun kan kommer af hendes frie syn på krop, lyst og seksualitet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ER en dygtig massør.

At hun så OGSÅ kan få mig helt op på den frække måde er så et kæmpe plus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

Q45 er en kvinde midt i 50’erne med hænderne godt skruet på og som andre skriver et frit syn på krop, lyst og seksualitet. 
Udsende er subjektivt, men hun er en ældre kvinde og efter min mening ikke specielt attraktiv, ud over hendes gode hænder og massage. 
havde et godt møde, men kommer ikke tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgte denne kvinde et par gange, og hun er efter min mening en dejlig  moden kvinde som er nem at tale med.. Fik en skøn massage med et dejligt handjob tilsidst... Absolut fantastisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bix skrev, for 34 minutter siden:

Er der et likk til denne skønne quinde?

Hun er medlem af EG, så send hende en besked hvis du vil i kontakt eller have detaljer om servicen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mannings skrev, den 11/10/2021 at 20:06:

Q45 er en kvinde midt i 50’erne med hænderne godt skruet på og som andre skriver et frit syn på krop, lyst og seksualitet. 
Udsende er subjektivt, men hun er en ældre kvinde og efter min mening ikke specielt attraktiv, ud over hendes gode hænder og massage. 
havde et godt møde, men kommer ikke tilbage. 

Jeg har det sådan ca på samme måde, hun er en rigtig søg og dygtig kvinde,tror hun sagde hun var 52 år, hendes massagge er helt i top, og jeg fik en håndtrold og det var ganske udmærket,men hun tænder mig slet ikke.

Prisen var ganske Ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
denfraekke71 skrev, den 12.10.2021 at 08:10:

Jeg har besøgte denne kvinde et par gange, og hun er efter min mening en dejlig  moden kvinde som er nem at tale med.. Fik en skøn massage med et dejligt handjob tilsidst... Absolut fantastisk

Jeg er helt enig med "denfraekke71". Jeg har besøgt Q45 adskillige gange, og er altid gået der fra med fuld tilfredshed. Som andre ligeledes beskriver, så giver Q45 en fremragende massage, og når hun så kommer til bagsiden af benene, følger der som regel også en masse dejlig pirring med, således man er klar til finalen, som hun også mestrer til den store guldmedalje.:wub: I min optik er Q45 skruet rigtig godt sammen og har et smukt ansigt. Jeg er selv en moden (næsten overmoden) mand:P, som elsker modne kvinder med former.

Pga. sygdom og corona har jeg ikke besøgt Q45 i alt for laaaang tid, men håber hun har plads i kalenderen til et besøg i nærmeste fremtid. Mon det er muligt at bestille en dobbelt behandling, for at indhente det forsømte?;):wub:

Kæphøj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kæphøj skrev, for 4 timer siden:

Jeg er helt enig med "denfraekke71". Jeg har besøgt Q45 adskillige gange, og er altid gået der fra med fuld tilfredshed. Som andre ligeledes beskriver, så giver Q45 en fremragende massage, og når hun så kommer til bagsiden af benene, følger der som regel også en masse dejlig pirring med, således man er klar til finalen, som hun også mestrer til den store guldmedalje.:wub: I min optik er Q45 skruet rigtig godt sammen og har et smukt ansigt. Jeg er selv en moden (næsten overmoden) mand:P, som elsker modne kvinder med former.

Pga. sygdom og corona har jeg ikke besøgt Q45 i alt for laaaang tid, men håber hun har plads i kalenderen til et besøg i nærmeste fremtid. Mon det er muligt at bestille en dobbelt behandling, for at indhente det forsømte?;):wub:

Kæphø

Ja hvis jeg havde råd til det så besøgte jeg hende mindst en gang om ugen.. Jeg tror det ville være rigtig godt for helbredet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bjb skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har en kontakt mulighed til q45

Havde kontakt med hende i starten af okt sidste år, men så ikke siden. Har hendes telf. nr., men ved ikke om jeg må udlevere det til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej angående Q 45 Massoer Randers har sendt mig denne besked Hej ja gør jeg men har desværre sprunget et ledbånd i min højre hånd den 10 august  og er blevet opereret så går med gips og søm i håndledet og har geg gjort i snart 2 måneder nu så tror ikke jeg bliver klar før næste år desværre håber at høre fra dig igen næste år 

Del dette indlæg

Link til indlæg
erwin c skrev, for 19 minutter siden:

Havde kontakt med hende i starten af okt sidste år, men så ikke siden. Har hendes telf. nr., men ved ikke om jeg må udlevere det til andre.

q45 er jo online af og til og læser med i tråden, så hun kontakter vel dem, hun mener skal kontaktes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...