Hopop 11 Skrevet 28. April, 2021 Q45 åbnede 6. april og jeg har nydt den gode massage i går. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 28. April, 2021 (edited) måske det er mig, der i min efterhånden høje alder, er blevet lidt tung i det men hvad er den skønne Q's kontakt oplysninger ? findes der www side, eller andet Redigeret 28. April, 2021 af peterhansenx typo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. April, 2021 peterhansenx skrev, for 9 minutter siden: måske det er mig, der i min efterhånden høje alder, er blevet lidt tung i det men hvad er den skønne Q's kontakt oplysninger ? findes der www side, eller andet Hun har profil her på siden Klik evt på hendes like ovenover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 28. April, 2021 peterhansenx skrev, 1 time siden: måske det er mig, der i min efterhånden høje alder, er blevet lidt tung i det men hvad er den skønne Q's kontakt oplysninger ? findes der www side, eller andet Inden du spørger, kunne det være smart at læse tråden, du er nu den tredje der spørger i tråden og får svar……. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hopop 11 Skrevet 2. Maj, 2021 https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/ Peter Hansen Et flinkt svar. Du finder kuverten og skriver en mail, PB (Personlig Besked) kun Q45 ser den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teeinks 0 Skrevet 23. Maj, 2021 Er hun dygtig til at massere? Virker det reelt til, at hun er fysiurgisk massør? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Maj, 2021 Teeinks skrev, for 7 timer siden: Er hun dygtig til at massere? Virker det reelt til, at hun er fysiurgisk massør? Det er det hun først og fremmest er. Det andet hun kan kommer af hendes frie syn på krop, lyst og seksualitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 286 Skrevet 24. Maj, 2021 Hun ER en dygtig massør. At hun så OGSÅ kan få mig helt op på den frække måde er så et kæmpe plus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 11. Oktober, 2021 Q45 er en kvinde midt i 50’erne med hænderne godt skruet på og som andre skriver et frit syn på krop, lyst og seksualitet. Udsende er subjektivt, men hun er en ældre kvinde og efter min mening ikke specielt attraktiv, ud over hendes gode hænder og massage. havde et godt møde, men kommer ikke tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 12. Oktober, 2021 Jeg har besøgte denne kvinde et par gange, og hun er efter min mening en dejlig moden kvinde som er nem at tale med.. Fik en skøn massage med et dejligt handjob tilsidst... Absolut fantastisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bix 0 Skrevet 12. Oktober, 2021 Er der et likk til denne skønne quinde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. Oktober, 2021 Bix skrev, for 34 minutter siden: Er der et likk til denne skønne quinde? Hun er medlem af EG, så send hende en besked hvis du vil i kontakt eller have detaljer om servicen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 13. Oktober, 2021 mannings skrev, den 11/10/2021 at 20:06: Q45 er en kvinde midt i 50’erne med hænderne godt skruet på og som andre skriver et frit syn på krop, lyst og seksualitet. Udsende er subjektivt, men hun er en ældre kvinde og efter min mening ikke specielt attraktiv, ud over hendes gode hænder og massage. havde et godt møde, men kommer ikke tilbage. Jeg har det sådan ca på samme måde, hun er en rigtig søg og dygtig kvinde,tror hun sagde hun var 52 år, hendes massagge er helt i top, og jeg fik en håndtrold og det var ganske udmærket,men hun tænder mig slet ikke. Prisen var ganske Ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæphøj 70 Skrevet 19. Oktober, 2021 denfraekke71 skrev, den 12.10.2021 at 08:10: Jeg har besøgte denne kvinde et par gange, og hun er efter min mening en dejlig moden kvinde som er nem at tale med.. Fik en skøn massage med et dejligt handjob tilsidst... Absolut fantastisk Jeg er helt enig med "denfraekke71". Jeg har besøgt Q45 adskillige gange, og er altid gået der fra med fuld tilfredshed. Som andre ligeledes beskriver, så giver Q45 en fremragende massage, og når hun så kommer til bagsiden af benene, følger der som regel også en masse dejlig pirring med, således man er klar til finalen, som hun også mestrer til den store guldmedalje. I min optik er Q45 skruet rigtig godt sammen og har et smukt ansigt. Jeg er selv en moden (næsten overmoden) mand, som elsker modne kvinder med former. Pga. sygdom og corona har jeg ikke besøgt Q45 i alt for laaaang tid, men håber hun har plads i kalenderen til et besøg i nærmeste fremtid. Mon det er muligt at bestille en dobbelt behandling, for at indhente det forsømte? Kæphøj 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 19. Oktober, 2021 Kæphøj skrev, for 4 timer siden: Jeg er helt enig med "denfraekke71". Jeg har besøgt Q45 adskillige gange, og er altid gået der fra med fuld tilfredshed. Som andre ligeledes beskriver, så giver Q45 en fremragende massage, og når hun så kommer til bagsiden af benene, følger der som regel også en masse dejlig pirring med, således man er klar til finalen, som hun også mestrer til den store guldmedalje. I min optik er Q45 skruet rigtig godt sammen og har et smukt ansigt. Jeg er selv en moden (næsten overmoden) mand, som elsker modne kvinder med former. Pga. sygdom og corona har jeg ikke besøgt Q45 i alt for laaaang tid, men håber hun har plads i kalenderen til et besøg i nærmeste fremtid. Mon det er muligt at bestille en dobbelt behandling, for at indhente det forsømte? Kæphø Ja hvis jeg havde råd til det så besøgte jeg hende mindst en gang om ugen.. Jeg tror det ville være rigtig godt for helbredet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnP 22 Skrevet 19. November, 2022 Hvad koster hendes behandling incl. afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 19. November, 2022 JohnP skrev, for 29 minutter siden: Hvad koster hendes behandling incl. afslutning? @Q 45 Massoer Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hopop 11 Skrevet 20. November, 2022 På ovenstående link er der en beskedknap. (Du skal være "log on") Så svarer Q45 hurtigt på spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodtimesa65 1 Skrevet 2. Oktober, 2023 (edited) Er der nogen der ved om Hun stadig er aktiv Redigeret 2. Oktober, 2023 af Goodtimesa65 Stave fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Oktober, 2023 Det ved hun helt sikkert selv Send hende en PM https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodtimesa65 1 Skrevet 2. Oktober, 2023 Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden: Det ved hun helt sikkert selv Send hende en PM https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/ Det har jeg prøvet det ser ud til hun ikke har været på siden maj måned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjb 0 Skrevet 7. Oktober, 2023 Nogen der har en kontakt mulighed til q45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 7. Oktober, 2023 Bjb skrev, for 3 timer siden: Nogen der har en kontakt mulighed til q45 Havde kontakt med hende i starten af okt sidste år, men så ikke siden. Har hendes telf. nr., men ved ikke om jeg må udlevere det til andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
huggo 6 Skrevet 7. Oktober, 2023 hej angående Q 45 Massoer Randers har sendt mig denne besked Hej ja gør jeg men har desværre sprunget et ledbånd i min højre hånd den 10 august og er blevet opereret så går med gips og søm i håndledet og har geg gjort i snart 2 måneder nu så tror ikke jeg bliver klar før næste år desværre håber at høre fra dig igen næste år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 7. Oktober, 2023 erwin c skrev, for 19 minutter siden: Havde kontakt med hende i starten af okt sidste år, men så ikke siden. Har hendes telf. nr., men ved ikke om jeg må udlevere det til andre. q45 er jo online af og til og læser med i tråden, så hun kontakter vel dem, hun mener skal kontaktes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg