Hop til indhold
Gæst

Kaløvej 51

Recommended Posts

Gæst

Jeg var lige et hurtigt smut forbi i dag.

Billedet fra hjemmesiden giver et praj om hendes udseende, men hun er i hvert fald 10-15 kg. tungere.

Hendes blowjob var ikke imponerende, og jeg endte da også med at måtte afslutte selv. Alt i alt ikke den bedste oplevelse i verden. Jeg har nok bare været uheldig - det sker jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

kan man bare dumpe ind når man kommer forbi (det gør jeg tit) og hvad er priserne ?   :D

Det var vist 400 for fransk. Resten af priserne så jeg ikke. :smile:

- og ja, man kan bare dumpe ind. Det gjorde jeg i hvert fald. Deres telefonnummer er bare til en båndsvarer. :-)

Redigeret af Vince

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billedet fra hjemmesiden giver et praj om hendes udseende, men hun er i hvert fald 10-15 kg. tungere.

Var det den samme pige (Angela), der er afbilledet på hjemmesiden, du var sammen med? Med andre ord, er billedet på hjemmesiden ægte? Hun ser da ikke helt uinteressant ud (for en inkarneret babsoman som mig).

http://www.in2-8541.dk/index.asp?loadContent=30809

Redigeret: Imens jeg skrev ovenstående skiftede billedet på hjemmesiden tilsyneladende til en anden pige ved navn Susan.

Redigeret igen: Og fem minutter senere hedder hun så pludselig Naome. :???:

Der kørte forresten også en anden tråd fornylig om samme sted: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af juipui

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der lige en der smutter ud og ser på den nye pige  derude, og kommer tilbage med  lidt oplysninger om hvordan hun er?? ;)

Jeg har selv haft min absolut bedste oplevelse i det hus , som jeg efterfølgende startede en tråd om...... jeg er helt klar over at jeg var utrolig heldig med den første pige jeg mødte der ude, da de siden har vist sig at være ret svingende.

Men selv den samme pige kan overraske når man ser hende igen efter en kedelig første gang...... her tænker jeg på "Angela" som har været der de seneste uger, jeg var lige et smut forbi for lidt tid siden, for at se hvem der var på stedet, og da jeg så det var hende overvejede jeg lige en gang om jeg skulle smutte igen...... men nej, der er jeg sgu nok for flink, syntes altså det var synd for hende at vende om og gå fordi jeg så det var hende. Så jeg bestemte mig hurtigt for at købe en fransk/dansk , som vi blev enige om at vi nok kunne få en halv times tid til at gå med pris :700........  Og hold da op, sikken forskel fra den første gang med hende, da havde jeg bestilt samme ydelse, men uden snak om tid, og da kunne hun da ikke få mig hurtigt nok færdig og ud.  Men denne gang var hun vældig snakkesalig og serviceminded, så da jeg havde fået det aftalte, tilbød hun massage oveni og mere snak, så det endte med at jeg var der over en time, og følte mig rigtigt godt behandlet.  Så nu viste det sig jo ligefrem at hun var en rigtig sød pige at hygge med, selvom hendes kundskaber på lagenerne måske ikke var over middel...... og hendes udseende..... hmmmmm, nå ja

Men det bliver spændende at høre når nogen beskriver den nye pige derude, så man kan se om man skal begynde at spare op igen ;)

Efter beskrivelsen på hjemmesiden, kunne hun godt være lidt a la  hende jeg mødte første gang jeg var på kaløvej 51....... og så kan jeg altså hurtigt få sparet op til en test

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke tit at billeder er real.

Men typisk pigerne ligner de billeder.

Det skete også et par gange hvor billeder var ganske rigtig ;)

God fornøjelse til dem der tør og køre der ud, men kan altid blive positiv overrasket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var derude i går.

Blev mødt af en ung, smilende pige med godt humør. Ved ikke om det er hende på billedet, men hun havde en dejlig slank krop med pæne faste bryster.

Jeg skulle bare have noget hurtig sex, så jeg købte luksusdansk til 600.

Efter vi havde stået og nusset lidt, nøgne, lagde hun sig på sengen og spredte benene, så jeg havde frit udsyn til hendes dejligheder. Den lyserøde grotte kunne jeg ikke stå for, så jeg trængte op i hende og tog hende det bedste jeg havde lært. Efter en tur bagfra, kneppede jeg hende igen i missionærstillingen til jeg efter nogen tid fik udløsning.

Sød og sjov pige, servicemindet, men uden voldsom indleven, men det kan man vel heller ikke forvente.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var derude i går.

Blev mødt af en ung, smilende pige med godt humør. Ved ikke om det er hende på billedet, men hun havde en dejlig slank krop med pæne faste bryster.

Jeg skulle bare have noget hurtig sex, så jeg købte luksusdansk til 600.

Efter vi havde stået og nusset lidt, nøgne, lagde hun sig på sengen og spredte benene, så jeg havde frit udsyn til hendes dejligheder. Den lyserøde grotte kunne jeg ikke stå for, så jeg trængte op i hende og tog hende det bedste jeg havde lært. Efter en tur bagfra, kneppede jeg hende igen i missionærstillingen til jeg efter nogen tid fik udløsning.

Sød og sjov pige, servicemindet, men uden voldsom indleven, men det kan man vel heller ikke forvente.

Kan kun tilslutte mig den oplevelse Stone69 har haft , min var næsten magen til fik blow og dansk for 700 , det kunne godt være pigen på billedet men så er det fotoshoppet lidt :) 

Hun sutter godt og har dejligt store frække læber og så har hun en fantastisk røv når man knepper hende bagfra   :-P

Alt i alt en okay oplevelse , men man får hvad man betaler for  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lige kommet tilbage fra et besøg hos Naome på kaløvej 51.

Jeg kan tilslutte mig hvad andre allerede har skrevet om hende.

Hun virker en glad og livlig pige, og hendes service er helt ok, dog er hun lidt for god til at få tiden til at gå (hurtigt), jeg købte en time til hyggen, og da hun var ude for at gøre sig klar, ville jeg sætte mobilen på lydløs, hun kom tilbage da jeg var ved det, og bemærkede at der kunne man jo også holde øje med tiden, det måtte jeg jo give hende ret i, men fortalte som sandt var at jeg nu bare satte den på lydløs...... lagde dog mærke til at den stod på 18.22.

Hun spurgte om jeg havde lyst til at starte med lidt massage, og det ville jeg selvfølgelig gerne, det er jo altid godt, vi spøgte lidt med at så var det jo min tur til at give hende massage bagefter....... og sådan blev det selvom jeg ikke tror hun havde forventet det seriøst. Efter jeg var blevet masseret, kom hun ned på maven, og jeg brugte noget tid på at massere hende på hele bagsiden, med den lumske bagtanke at jeg samtidig kunne nyde synet af hendes dejlige krop, og hendes smukke smukke ansigt, som vendte ud til siden imens. Mens jeg nød synet, nød hun tydeligvis behandlingen.

Så stod den på sex i lidt forskellige stillinger...... det behøver vist ingen særlige beskrivelser, ud over at hun er rigtig god til det. Dog kunne jeg godt ønske lidt mere indlevelse, det kan godt virke lidt for forretningsmæssigt, og det kan godt virke som om hun gerne vil have afsluttet lidt hurtigt, men på selve ydelserne mangler der ikke noget.

Da jeg tog tøjet på igen småsludrede vi lidt om , om jeg kom tilbage igen inden jul, og om jeg mon så havde julegave med til hende ??? , jeg spurgte for sjov til om hun havde nogle ønsker til småting........ så må vi jo se om der bliver et besøg igen inden jul...... det er jeg nu ikke sikker på, det skal jo også betales .

Tilbage i bilen, skulle mobilen jo lige have lyden slået til igen......... 19.09 !!! lidt irriterende jeg ikke fik set på den inden jeg gik ud, så ville jeg da nok lige have påtalt at jeg jo altså havde betalt for en time . Men nu slap jeg jo til gengæld for at ødelægge den gode stemning ;)

Men hvis nogen af I andre besøger hende, så er det måske en ide at hjælpe hende lidt med at styre tiden.

Suma sumarum : Naome er en utrolig smuk pige i mine øjne, jeg mente først at det var hende på billederne på hjemmesiden, men fik så øje på en tatovering på låret på et af billederne, den mener jeg ikke hun har, men hun ligner bestemt billederne godt nok. Hun er god til sit job, men hold øje med tiden !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...