Thomsen78 6 Skrevet 19. November, 2014 en slags efterlysning er der nogen der kunne have mod og lyst til at være 2 om Milla? http://side6.dk/resultatside/?q=2893 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 19. November, 2014 Jeg har læst så mange gode anmeldelser af Mina, så jeg er fristet Til at starte med vil jeg dog besøge hende alene først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 19. November, 2014 Sorry Viking. Men du har læste forkert. Navn er Milla og ikke Mina! Det vil også være en super ide at KUN svar på efterlysning! Så spar vi for en slags "spam" AKA noget som har ikke noget at gøre med emne! Go aften The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 113 Skrevet 20. November, 2014 en slags efterlysning er der nogen der kunne have mod og lyst til at være 2 om Milla? http://side6.dk/resultatside/?q=2893 Har gode erfaring med Milla, men har ikke prøvet en trekant så det kunne da være spændende. Har du nogen ide om hvad hun tager for det. Og hvad er dit udgangspunkt ½ eller 1 time, DP hvis muligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 20. November, 2014 Mener bare hun tager 500.- pr. mand - hvis det er Milla i Sluseholmen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 20. November, 2014 Tbone Har du kigget på link? Så kan du allerede 100% vide om det er hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikron 0 Skrevet 4. Januar, 2015 Det er hende, har besøgt hende, hun er en rigtig sød og flot pige..... Thomsen78 Jeg er frisk på at være to om hende, men er hun til dette? Skriv [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 4. Januar, 2015 Det er hende, har besøgt hende, hun er en rigtig sød og flot pige..... Thomsen78 Jeg er frisk på at være to om hende, men er hun til dette? Skriv [email protected] Hun har før taget 2 på een gang .. Mener også jeg så en anmeldelse af dette - her på siden et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 113 Skrevet 4. Januar, 2015 Mills tager desværre ikke 2 på en gang. Om tidligere anmeldelse var en undtagelse eller fake ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg