Hop til indhold
Hanssi

Tantra + lidt mere

Recommended Posts

Jeg leder efter en Tantra oplevelse, men hvor man til sidst får lov til "det hele" - hvis I forstår.

Jeg ved godt, så er der nogen der siger, at så er det ikke Tantra - men alligevel.

Altså - en form for meget sensuel massage over lidt længere tid, og alle steder inklusive prostata massage, hvor det afslutter med samleje. Og alt sammen inden for rimelighedens grænser økonomisk - jeg ved godt jeg er krævende.

Nogen der har et bud? Måske på inden for Thai massage sektoren?

Helst i trekantsområdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det kan du snildt finde. Det vil blot kræve at du er i et længere varende forløb hos en tantra massør.

Billigt er det så ikke, for du skal helt tæt på pigen, og det kræver nok mindst 5-10 besøg. Og så er det jo ikke alle der byder dig helt ind i deres intimitet.

Det er vel det det er essensen i tantra. Oprigtighed, empati, ingen krav, fælles udvikling. Samlejet er ikke fy forbudt i tantra, men det er heller ikke målet.

Ingen navne herfra, iht ovenstående.

Det er sikkert billigere at melde sig til et tantra kursus, og der finde en tantra partner.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret - lidt synd du ikke vil "dele" lidt mere. Du kunne jo evt sende mig en p.m. - det kommer ikke videre.

Jeg har skam været i et længere forløb - men uden det helt store held, måske pga. for stor aldersforskel.

Ikke at misforstå, det er super - super dejligt, men også lidt frustrerende.

Andre der har lyst at byde ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det står ikke på nogen menu noget sted, du skal selv lede efter det. Hvis din pung er derefter kan alt jo lade sig gøre .. men det bliver næppe billigt at kræve tantra/kærlighed + sex, og de personer der tilbyder oprigtig trantra ser ikke sex som en del af oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

og de personer der tilbyder oprigtig trantra ser ikke sex som en del af oplevelsen.

Jo nogen gør, men man skal altså være langt henne i et samstemmende forløb, før det bliver en naturlig del.

Oprigtig tantra :) detrer vist lige så mange opfattelser af tantra, som der er udøvere.

Tantra er ikke en eksakt videnskab, lige så lidt som yoga og meditation er.

Det er redskaber til egen udvikling, men ingen facitliste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hanssi jeg besøgte en som bor noget længer nord på ca en times kørsel hende havde jeg en rigtig god oplevelse med hun er herinde på siden Pink Lady prøv at ringe til hende måske hun kan indfri dine ønsker :wink:

jeg har også skrevet et par ord om hende i en anmedelse hvis det lyster

God fornøjelse :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men, stadig modtagelig for gode ideer.

Ca. en times kørsel viser sig desværre at blive til ca. 4 timers kørsel frem og tilbage for mit vedkommende - så jeg må lede tættere på...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror at det du søger er noget a la Dalya.

Hun er ved sjældne lejligheder i Jylland.

Q48 massøren tror jeg også er i dit målområde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror at det du søger er noget a la Dalya.

Hun er ved sjældne lejligheder i Jylland.

Q48 massøren tror jeg også er i dit målområde.

Q45,sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
20-11-2014
clear.gif

Hejsa. Det er i Ålborg vest... Prisen er 2000,- Den torsdag den 20. november 2014 skrev >: Hej skøn Annonce hvor holder du til er selv fra Aalborg http://annoncelight
bluemanmxl.png

Fra:  Isabell Benz ([email protected]) Du har flyttet denne meddelelse til den aktuelle placering. Sendt: 20. november 2014 07:36:16    

Hejsa. Det er i Ålborg vest... Prisen er 2000,-emoji_1F64F.png

Hej
skøn Annonce
hvor holder du til
er selv fra Aalborg

https://annoncelight.dk/annonce/167574/himmelsk-tantramassage-af-smuk-gudinde

pris for de 2 timer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er der et link til Q45?

Hun er medlem her på EG. Søg der :)

Det er ikke frk Benz!

Del dette indlæg

Link til indlæg

God tantra er desværre en mangelvare i trekantsområdet, men der er en i Odense som reklamere med tantra   om du kan få den fulde pakke ved jeg ikke

http://www.frydswellness.dk/

I gamle dage var der Ditte ved afroditte tantra der kunne man få det hele og lidt til men hun er desværre stoppen igen :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...