kjøwenhavneren 3 Skrevet 20. November, 2014 Jeg var i forrige uge på besøg hos Q45. Det er anden gang jeg besøger hende. Super dyb oliemassage og hun gør sig umage og kroppen er som ny når man kører derfra. Efter massagen var der "kransekage" Jeg kommer med sikkerhed igen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 20. November, 2014 Hvad er kransekage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 20. November, 2014 Hvad er kransekage Hmm...hvad tror du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. November, 2014 Hmm...hvad tror du? Hvad med at svare i stedet for det der " gør mig lige spændende" svar? Jeg aner heller ikke hvad det menes, men ohhh orakel, tænd lyset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 20. November, 2014 Hvad er kransekage 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Huaa Laan Skrevet 20. November, 2014 Så man kan konkludere, at kjøwenhavneren har fået massage og horn hmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 21. November, 2014 Kransekage , hmmm ville nu hellere høre om man kunne få massage og bundkrands Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 21. November, 2014 Hvem er q45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nimbush Skrevet 21. November, 2014 Hold da kæft. Det er sgu da utrolig at en anmeldelse skal afspores og ødelægges. Forstår det ikke!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 21. November, 2014 Man kan vel knapt kalde trådstarterens indlæg for en anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 21. November, 2014 Der er ikke noget at sige til, at tråden kører lidt af sporet. Gandalfs svar "hvad tror du", bidrager ikke til den almindelige oplysning. Jeg vil også gerne vide, hvad det er. Er det et nyt begreb som svensk, fransk, eller dansk, eller er det slet og ret kransekage, som man har hygget sig med at spise efter sexen? Oplys mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 21. November, 2014 Hvad med at svare i stedet for det der " gør mig lige spændende" svar? Jeg aner heller ikke hvad det menes, men ohhh orakel, tænd lyset. Hvis det ikke var fordi at du vidste at du fik et indlæg mere på "tælleren", havde du sikkert ikke gidet at reagere på det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 21. November, 2014 Der er ikke noget at sige til, at tråden kører lidt af sporet. Gandalfs svar "hvad tror du", bidrager ikke til den almindelige oplysning. Jeg vil også gerne vide, hvad det er. Er det et nyt begreb som svensk, fransk, eller dansk, eller er det slet og ret kransekage, som man har hygget sig med at spise efter sexen? Oplys mig. Er det ikke dig der er "detektiv"?...find selv ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. November, 2014 Hvis det ikke var fordi at du vidste at du fik et indlæg mere på "tælleren", havde du sikkert ikke gidet at reagere på det... Nå du ved heller ikke hvad kransekagen er i dette tilfælde. Gu ved om det er troldemad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 21. November, 2014 Nå du ved heller ikke hvad kransekagen er i dette tilfælde. Gu ved om det er troldemad? En mere på "tælleren"...du bliver da snart ligeså mægtig som din mentor "Boring X" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 21. November, 2014 EG er ved at udvikle sig til et forum for folk der må kede sig ultra meget og skriver ligegyldige ting.. Ikke kun i denne tråd men mange andre... Undskyld hvis jeg træder nogen over tæerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg