Didi 11 Skrevet 26. November, 2014 http://xn--sovevrelset-e9a.dk/dukker-pumper-vaginaer/951-fanny-love-doll.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 26. November, 2014 Men er man socialt udfordret, så kan det være svært selv det at få en tid hos en luder. Eller hvis man bare vil knalde 3 gange om dagen så kan det godt være svært at få råd og så må man ty til fleshlight eller kunstige vaginaer , hvorfor fanden kan i ikke også bare knalde for en 50'er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 26. November, 2014 Men er man socialt udfordret, så kan det være svært selv det at få en tid hos en luder. der er da det gode gamle trix med 2 skiver rå lever, og når man så er færdig er der lige til aftensmaden. 2 fluer med et smæk og så er det billigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 24. Juli, 2018 Fandt lige dennegamle tråd Og apropos sexlegetøj, så overvejer jeg i nær fremtid at sætte mig på sådan en maskine, der kan udstyres med en dildo (nok især til pigerne) og en finger-tyk anusvibrstor (også til mænd), og lade den fingertykke vibrator vibrere rumpetten mens en pige, jeg kender, giver mig BJ. Har egentlig store forventninger til dette set up Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 563 Skrevet 25. Juli, 2018 En vibrator med god hastighed. Lek med den lille... yummy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 26. Juli, 2018 frenchlover1 skrev, den 24/7/2018 at 19:51: Fandt lige dennegamle tråd Og apropos sexlegetøj, så overvejer jeg i nær fremtid at sætte mig på sådan en maskine, der kan udstyres med en dildo (nok især til pigerne) og en finger-tyk anusvibrstor (også til mænd), og lade den fingertykke vibrator vibrere rumpetten mens en pige, jeg kender, giver mig BJ. Har egentlig store forventninger til dette set up Venligst French Uden tvivl et selfie-moment 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. Juli, 2018 Skal jeg.... mener du, at jeg.... skal... virkelig skal... at jeg skal oprette en selfietråd m.. simpelthen... Eller måske vi skal... ja, at vi skal lave en ‘Herrernes selfietråd’.... ? Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) frenchlover1 skrev, for 39 minutter siden: Skal jeg.... mener du, at jeg.... skal... virkelig skal... at jeg skal oprette en selfietråd m.. simpelthen... Eller måske vi skal... ja, at vi skal lave en ‘Herrernes selfietråd’.... ? Venligst French Det var da en kanon idé . Eller endnu bedre. Vi opretter en loge for mandlige brugere med udfordrende selfies.... Hvis du bidrager med den hvor du sidder på den der tingest med en fingerlignende dimsedut i røven mens du får et blowjob af en veninde, bør det være vores logo . Den bliver sikkert svær at toppe Redigeret 26. Juli, 2018 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg