Fyren fra kbh 23 Skrevet 21. November, 2014 Hej derude Har tit tænkt over når jeg besøger GP, om man skal frygte at møde politiet på besøg derude. Det ville være pinligt at blive taget med bukserne nede så at sige Så er der nogen der har oplevet dette? Evt. GP'ere med historier er osse velkommen i tråden selvfølgelig /Fyren fra kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 21. November, 2014 Det har jeg selv efter omkring 80 besøg til gode - og jeg ville overhovedet ikke finde det pinligt, jeg ville forespørge pigen om hun ønskede jeg skulle være den uvildige person hun har ret til at have til stede under politi og skats undersøgelse og så ville jeg hvis hun ønskede det gøre mine iagttagelser og notater til hendes senere brug hvis nødvendigt. Venligst Spunsen/Bundstokken 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 21. November, 2014 Pinligt overhovedet ikke, du gør jo ikke noget ulovligt, men irriterende at blive afbrudt - tænk hvis den bare ikke vil stå efterfølgende, vi kan nok ikke sende regningen til politiet efterfølgende Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren fra kbh 23 Skrevet 21. November, 2014 Haha kunne man ikke mene at man har et erstatningskrav til gode hos politiet. Kunne blive en sjov dag i retten når man skal forklare dommeren hvad man præcist gik glip af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 21. November, 2014 Mener politiet, som regel bruger at ringe og aftale en tid, så det er nok sjældent de møder andre kunder i butikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. November, 2014 (edited) Jeg har haft besøg af politiet (uden skat) to gange. Den ene var på et bordel, jeg havde netop fået en gæst, og blev bare bedt om at arbejde videre. Politiet snakkede så med telefondamen, og var hverken interesseret i mig eller gæsten, men tjekkede bare om der var udenlandske piger. Anden gang var jeg alene, der kom en gæst mens jeg snakkede med politifolkene, de sagde jeg bare skulle bede ham komme igen om ti minutter. Politiet tjekkede om jeg var efterlyst (det var jeg ikke), om jeg havde det godt og var der af egen fri vilje (ja til begge), ingen panik Til trådstarter, så er hverken politi eller skat interesseret i gæsterne, og kommer iøvrigt heller ikke rendende hele tiden, jeg mener ikke du har noget at frygte. Du gør jo heller ikke noget ulovligt Jeg ville aldrig lade en gæst være tilstede, som Spunsen/Bundstokken foreslår, mens jeg snakker med skat eller politi, der er jeg jo ikke Liv, men mig selv med eget navn og cpr mv ;) Redigeret 21. November, 2014 af Liv 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 21. November, 2014 Jeg ville aldrig lade en gæst være tilstede, som Spunsen/Bundstokken foreslår, mens jeg snakker med skat eller politi, der er jeg jo ikke Liv, men mig selv med eget navn og cpr mv Nej, jeg tror også det ville blive noget rod, medmindre det var en gæst, man kendte godt og havde fuld tillid til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 21. November, 2014 (edited) Jeg har. Og det var ikke annonceret i forvejen. Et lille år siden. Pigen var nok ikke helt arbejdstilstandslegal, fordi hun gemte sig og den gamle mama spillede rollen av massøse imens jeg kun nikkede på svensk - påklædt som Gud skabte mig. Redigeret 21. November, 2014 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. November, 2014 Jeg har. Og det var ikke annonceret i forvejen. Et lille år siden. Pigen var nok ikke helt arbejdstilstandslegal, fordi hun gemte sig og den gamle mama spillede rollen av massøse imens jeg kun nikkede på svensk - påklædt som Gud skabte mig. Sigter du til din herlige beretning om et besøg hos Jenny? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 21. November, 2014 Er Jenny evt. en thaimassøse på turistvisum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. November, 2014 Er Jenny evt. en thaimassøse på turistvisum? Nej, jeg burde måske have været mere specifik, men på den anden side er Jenny et etableret navn på Østerbro (2100). Hun har boet her i mange år, og holdt indtil for et par år siden til i Ålborggade. Nu er hun i Vardegade. Tidligere mange rigtigt gode anmeldelser, der dog i de senere år er blevet mere blege. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 Jeg ville aldrig lade en gæst være tilstede, som Spunsen/Bundstokken foreslår, mens jeg snakker med skat eller politi, der er jeg jo ikke Liv, men mig selv med eget navn og cpr mv Nu skriver Bundstokken jo: jeg ville forespørge pigen om hun ønskede jeg skulle være den uvildige person hun har ret til at have til stede under politi og skats undersøgelse og så ville jeg hvis hun ønskede det gøre mine iagttagelser og notater til hendes senere brug hvis nødvendigt. Han foreslår jo netop ikke, at han skal være til stede, men vil spørge pigen om han kan støtte hende ved at være vidne til hvad der sker under myndighedernes besøg, og det jo noget ganske andet end det, du svarer på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. November, 2014 Nu skriver Bundstokken jo:jeg ville forespørge pigen om hun ønskede jeg skulle være den uvildige person hun har ret til at have til stede under politi og skats undersøgelse og så ville jeg hvis hun ønskede det gøre mine iagttagelser og notater til hendes senere brug hvis nødvendigt. Han foreslår jo netop ikke, at han skal være til stede, men vil spørge pigen om han kan støtte hende ved at være vidne til hvad der sker under myndighedernes besøg, og det jo noget ganske andet end det, du svarer på. Du må simpelthen lige forklare mig forskellen? ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 21. November, 2014 Sigter du til din herlige beretning om et besøg hos Jenny? Nej, en helt anden situation. Sjov på sin måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. November, 2014 (edited) Nu skriver Bundstokken jo: jeg ville forespørge pigen om hun ønskede jeg skulle være den uvildige person hun har ret til at have til stede under politi og skats undersøgelse og så ville jeg hvis hun ønskede det gøre mine iagttagelser og notater til hendes senere brug hvis nødvendigt. Han foreslår jo netop ikke, at han skal være til stede, men vil spørge pigen om han kan støtte hende ved at være vidne til hvad der sker under myndighedernes besøg, og det jo noget ganske andet end det, du svarer på. Her er for en gangs skyld et ikke-irrelevant indlæg I en een til een-situation er det påstand mod påstand. Og her har erfaringen vist, at domstole oftest tillægger udsagn fra andre myndigheder (politi, skat) større vægt end udsagn fra andre implicerede. Derfor var det måske klogt at overveje Bundspunsens forslag en ekstra gang, hvis gæsten tilbyder det. Jeg kan godt se, at der kan være et tillidsproblem vedrørende en helt ukendt gæst, der lige er vadet ind ad døren (det kunne jo være Fournæse), men hvis der er tale om en velkendt gæst, hvor der må formodes at herske en vis tillid, er problemet vel mindre? De har trods alt samme interesser. Redigeret 21. November, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. November, 2014 Borende x, læs lige smo's indlæg igen og forklar mig, hvor forskellen ligger i det Bundstokken foreslår og det jeg efterfølgende skriver? Når det er sagt, så har jeg en klippefast tro på, at politiet er her for at hjælpe mig. Hvis man har rent mel i posen og orden i sine ting, mener jeg ikke man behøver frygte hverken politi eller skat. Til gengæld får ingen gæst mit navn, aldrig, uanset hvor godt vi kender hinanden ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 (edited) Du må simpelthen lige forklare mig forskellen? Gerne. Du skriver at Bundstokken foreslår, at gæsten skal være tilstede. Det han skriver er, at han vil tilbyde at blive og støtte pigen som viden, hvis hun gerne vil ha' det, sagt med andre ord, så er det selvfølgelig hendes valg om hun vil benytte sig hans tilbud om støtte/hjælp og derfor også om han skal blive. Redigeret 21. November, 2014 af smo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 21. November, 2014 Jeg har haft besøg af politiet (uden skat) to gange. Den ene var på et bordel, jeg havde netop fået en gæst, og blev bare bedt om at arbejde videre. Politiet snakkede så med telefondamen, og var hverken interesseret i mig eller gæsten, men tjekkede bare om der var udenlandske piger. Anden gang var jeg alene, der kom en gæst mens jeg snakkede med politifolkene, de sagde jeg bare skulle bede ham komme igen om ti minutter. Politiet tjekkede om jeg var efterlyst (det var jeg ikke), om jeg havde det godt og var der af egen fri vilje (ja til begge), ingen panik Til trådstarter, så er hverken politi eller skat interesseret i gæsterne, og kommer iøvrigt heller ikke rendende hele tiden, jeg mener ikke du har noget at frygte. Du gør jo heller ikke noget ulovligt Jeg ville aldrig lade en gæst være tilstede, som Spunsen/Bundstokken foreslår, mens jeg snakker med skat eller politi, der er jeg jo ikke Liv, men mig selv med eget navn og cpr mv Det er da dejligt at du har haft positive oplevelser med politiets besøg. Det kunne tyde på at forholdene er ved at vende tilbage til niveauet inden 'Taskforce Prostitution' -hed det vist- indsattes for et par år siden. Her var åbning af døre med rambukke, ransagninger uden dommerkendelser, tilsidesættelse af pigernes basale rettigheder, 2-3 kampklædte politifolk - 2 fra skat og 1 - 2 fra de kommunale myndigheder mere reglen end undtagelsen. Det kan jo også være at de klager SIO har hjulpet nogle af dine kolleger med at fremføre har hjulpet. Men det er desværre ikke overdrevet når jeg siger at jeg kender en håndfuld piger der har fået ar på sjælen for livet efter mødet med de myndigheder der forventedes at skulle beskytte jer. I hovedstadsområdet korer de tilsyneladende stadig på .. Venligst Spunsen/Bundstokken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 Gerne. Du skriver at Bundstokken foreslår, at gæsten skal være tilstede. Det han skriver er, at han vil tilbyde at blive og støtte pigen, hvis hun gerne vil ha' det, sagt med andre ord, så er det selvfølgelig hendes valg om hun vil benytte sig hans tilbud om støtte/hjælp og om han skal blive. Liv skriver at hun ville takke pænt nej til tilbuddet. Andet er der vel ikke i det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 (edited) Liv skriver at hun ville takke pænt nej til tilbuddet. Andet er der vel ikke i det. Nej, hun skriver at han foreslår, hvilket han ikke gør; han er neutral og han tilbyder sin assistance, og det da en væsentlig forskel. Redigeret 21. November, 2014 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 21. November, 2014 Hej derude Har tit tænkt over når jeg besøger GP, om man skal frygte at møde politiet på besøg derude. Det ville være pinligt at blive taget med bukserne nede så at sige Så er der nogen der har oplevet dette? Evt. GP'ere med historier er osse velkommen i tråden selvfølgelig /Fyren fra kbh Kære Fyren fra kbh. Så er der nogen der har oplevet dette? - ja tak, og det var meget være - politiet ville anholde mig og gadepigen på et knaldeværelse på et luderhotel på Istedgade. Jeg var kun 18 år og rædselsslagen for at mine forældre evt. skulle afhente mig Halmtorvets politistation, så eneste udvej var at stikke af fra politiet, og det gjorde jeg. Jeg var også håndboldspiller og kunne hoppe,springe og løbe som bare fanden og løb fra "panserbassen" på vej nedad hotellets trapper som det første forspring, - og så ellers den sidste redning hvor jeg løb fra ham ude blandt bilerne på Istedgade (dyt - dyt - dyt ) - "kartoffelsækken" opgav hurtigt og oppe ved Hovedbanegårdens bagindgang kunne jeg gøre mine tanker om hans elendig kondi Jeg har skrevet om det tidligere et andet sted på EG, hvor der er også er lidt mere uddybning: - - i skrivende stund kan jeg sidde og grine af episoden og mig selv - - men det kunne jeg sgu ikke den nat på vej nedad trapperne fra 3´die sal med politiet lige i nakken Mange hilsner Nyder livet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2014 næh jeg er heller ikke lige med. Bundstokken vil tilbyde at blive og være en slags Vidne for besøget, hvis det fremadrettet skulle være opstået nogle problemer. Ønsker Liv ikke, da Bundstokken i dette tilfælde så ville være i besiddelse af hendes Personlige oplysninger. Og ikke bare sexarbejderen Liv Ja nu er Bundstokken ikke nødvendigvis Livs gæst!!!! det skal læses som Gæsten ikke ønskes med, da Gæsten så vil høre hendes Personlige oplysninger når Politiet spørger til dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. November, 2014 Borende x, læs lige smo's indlæg igen og forklar mig, hvor forskellen ligger i det Bundstokken foreslår og det jeg efterfølgende skriver? Når det er sagt, så har jeg en klippefast tro på, at politiet er her for at hjælpe mig. Hvis man har rent mel i posen og orden i sine ting, mener jeg ikke man behøver frygte hverken politi eller skat. Til gengæld får ingen gæst mit navn, aldrig, uanset hvor godt vi kender hinanden Det, som Bundspunsen skriver, er i min optik ment som et venligt tilbud til en (erfaren/uerfaren) pige, der måske kan blive befippet ved et uanmeldt politibesøg. Myndigheders søgelys, berettiget eller uberettiget, er aldrig rart. Uanset om man har rent mel i posen. Nu opfattede jeg i det oprindelige indlæg politiets besøg som "fjendligt", idet det jo ofte er fast følgesvend ved Fournæselignende aktioner. Men det er da fint, hvis du opfatter politiet som venligtsindet. Og det er da selvfølgelig også helt op til dig selv, om du røber nærmere identitet til en gæst. Det er du i din fulde ret til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. November, 2014 Gerne. Du skriver at Bundstokken foreslår, at gæsten skal være tilstede. Det han skriver er, at han vil tilbyde at blive og støtte pigen som viden, hvis hun gerne vil ha' det, sagt med andre ord, så er det selvfølgelig hendes valg om hun vil benytte sig hans tilbud om støtte/hjælp og derfor også om han skal blive. Same same, Bundstokken foreslår at han kan være tilstede, jeg skriver at jeg aldrig ville lade en gæst være tilstede. Men det er præcis det samme vi skriver om. Selvfølgelig er det pigens valg, det siger sig selv. Ligesom det er gæstens valg, om han vil tilbyde det. Og nej, Bundstokken er (så vidt jeg ved) ikke gæst hos mig ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. November, 2014 (edited) Nej, hun skriver at han foreslår, hvilket han ikke gør; han er neutral og han tilbyder sin assistance, og det da en væsentlig forskel. Nu er vi vist ude i noget ordknepperi.... Bundstokken vil forespørge pigen, jeg bruger ordet foreslå, men mener præcis det samme som Bundstokken. Jeg kunne også have brugt ordet 'nævner' i mit indlæg. Og det tilbud om assistance ville jeg takke nej til. Slut herfra. Redigeret 21. November, 2014 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg