DanT 37 Skrevet 22. November, 2014 Ja så har jeg igen taget en for holdet.... Pietra link: http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21922 Jeg fik en aftale i går fredag med Pietra efter at ha læst en efter at ha læst en efterlysning og set hendes billeder. Da jeg trådte ind af døren tænkte jeg bare.....hold nu kæft en flot pige....og hende skal jeg kneppe lige om lidt. Lad mig slå fast. Det er hende på billederne 100%. Hun ser super godt ud. Fantastisk flot ansigt og en to die for krop. Rigtig sød, men taler kun spansk og det gør jeg ikke, så kommunikationen var der sgu ikke meget af. Hun lagde godt ud med fransk (med gummi som jeg helst vil ha det) og efter et stykke tid begyndte hun at ride......Masser af øjen kontakt og hun kan bevæge den perfekte røv så jeg så sol, måne og stjerner......wauw. Til sidst var jeg nødt til med fagter osv at få hende op på alle fire og ta hende bagfra.....først langsomt og til sidst fuld skrue og hun gav en dejlig lydkulisse...støn og en del spanske gloser jeg ikke forstod en skid af, men dejligt var det. Sagt på godt dansk: hun ser pisse godt ud. Sted 10/10 Ansigt 10/10 Krop 9/10, grundet at jeg godt ku tænke mig lidt større bryster røv 10/10 bryster, lille B Og husk nu at hun behandle hende godt så hun gerne vil komme tilbage ik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 23. November, 2014 Hmnn glæder mig til at høre om flere oplevelser fra andre her på sitet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tossen 59 Skrevet 23. November, 2014 Tak, DanT! Hvor i Sydhavnen var det? Nogen chance for hun tager den analt? Det er ikke altid det de skriver online er det samme de tilbyder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanT 37 Skrevet 23. November, 2014 Bukowsky: ja det er altid godt med flere kommentarer af samme pige. Det giver jo et bedre billede af hende og det minimerer mistanken om reklame. Dem er der nok af her på sitet. Både reklamer og mistanker....begrundede og ubegrundede Tossen: selv tak. Det er et stykke bag TDC i noget nybyggeri....super flot lejlighed. Du har ret i at det ikke er alt der bliver opfyldt. Tungekys var der sgu ikke meget af, men tøsen er så flot at det ikke betød så meget. Anal? ved jeg ikke og spurgte heller ikke da det ikke er noget jeg går efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Niko2014 8 Skrevet 5. December, 2014 Helt enig 10/10 på alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg