Hop til indhold
Plaskeren

Jintana Healthy and Care københavn

Recommended Posts

http://healthyandcare.dk/index.php/priser

Da jeg læste af Jintana var tilbage, så vidste jeg at der ikke skulle gå længe før at jeg skulle forbi.

En stribe, meget tidlige, morgenvagter havde efterladt mig træt og brugt, så en omgang god massage var lige på sin plads.

Jeg ringede og bestilte 1.5 time oliemassage, og fandt nemt den pæne, lyse og rene klinik.

Jintana var lige så smuk som jeg huskede, og masserede endnu bedre. Hun kan virkeligt sit kram. Hun satte ekstra kræfter ind i skulder/nakke området, hun har virkelig stærke hænder. Jeg døsede hen sådan halvvejs, og hun vækkede mig, blidt og smilende. Jeg kunne ikke undgå at snige et enkelt blik eller to på hendes gude smukke ansigt da hun masserede forsiden. Men der var ikke optagt til andet end massage, ikke at jeg havde forventet andet.

Så er det en god massage, uden noget ekstra, man søger så kan hun varmt anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://healthyandcare.dk/index.php/priser

Da jeg læste af Jintana var tilbage, så vidste jeg at der ikke skulle gå længe før at jeg skulle forbi.

En stribe, meget tidlige, morgenvagter havde efterladt mig træt og brugt, så en omgang god massage var lige på sin plads.

Jeg ringede og bestilte 1.5 time oliemassage, og fandt nemt den pæne, lyse og rene klinik.

Jintana var lige så smuk som jeg huskede, og masserede endnu bedre. Hun kan virkeligt sit kram. Hun satte ekstra kræfter ind i skulder/nakke området, hun har virkelig stærke hænder. Jeg døsede hen sådan halvvejs, og hun vækkede mig, blidt og smilende. Jeg kunne ikke undgå at snige et enkelt blik eller to på hendes gude smukke ansigt da hun masserede forsiden. Men der var ikke optagt til andet end massage, ikke at jeg havde forventet andet.

Så er det en god massage, uden noget ekstra, man søger så kan hun varmt anbefales.

Tak for info, Plaskeren :)

Et spørgsmål: ligger man helt nøgen under Jintanas behandling, eller forlanger hun, man beholder underbukserne på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ringede for at booke tid hos Jintana, men fik at vide at hun var i Thailand de næste par uger. Er der nogen som kan be/afkræfte dette? Gider ikke køre fra Helsingør til Amager hvis hun ikke er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringede for at booke tid hos Jintana, men fik at vide at hun var i Thailand de næste par uger. Er der nogen som kan be/afkræfte dette? Gider ikke køre fra Helsingør til Amager hvis hun ikke er der.

Helt til Amager skal du nu ikke. Det er ikke så langt fra Østerport, hvis det kan gælde som formildende omstændigheder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den 10 december skal du nok regne med så er Jintana tilbage. Jeg har kun prøvet Hanna og hun kan sit kram og når hun taler om unge Thai piger går hun næsten amok og masserer endnu hårde, ved faktisk ikke hvorfor vi kom til at snakke om det emne, men for fa... hun tog ved. Man er helt mør banket efter en time men det er super massage.

Redigeret af giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Så ved jeg hvad jeg skal give mig selv i pakkekalender :-P  Jintana er bare så sød, lækker og kærlig - glæder mig til d. 10 dec.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Når man forsøger at online booke en tid, så er det kun Hanna man kan booke. Nogle som ved hvorfor?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man forsøger at online booke en tid, så er det kun Hanna man kan booke. Nogle som ved hvorfor?

Systemet er sikkert kun sat op til Hanna.

Prøv at ringe i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...