Hop til indhold
DanT

Ny sexbombe blondine på Amager

Recommended Posts

Tjaaa så måtte jeg jo igen ta den…øv øv hårdt arbejde, men nogen skal jo gøre det…

Og ja hun er ægte…havde nu heller ikke forventet andet med den video og de tudser over det hele. Skal lige være sagt hun klær dem sgu.

Blev mødt med dybe tungekys inden jeg havde sagt hvad jeg ville ha. Jeg havde 600 med så det blev til de 20 minutter.

Hun gav superfransk uden gummi, men var lidt for hård da jeg ku mærke tænderne, men da jeg gjorde opmærksom på det ændrede hun det til en noget blødere variant. Skal lige siges at hun kun kan 4 ord på engelsk. Yes, no, fuck me, men med tegnsprog kommer man altså langt i denne verden. Efter det franske satte hun sig op og red mig. Super dejligt og langsomt med masser af tungekys og øjenkontakt imellem kyssene. Nå tænkte jeg nu skal du alligevel ha den bagfra og da jeg fik hende vendt om gik hun næsten i ekstase…..fuck me, fuck me begyndte hun…..skide god skuespiller haha men jeg nød det alligevel. Det endte som så mange gange før for den røv altså…???

Aftørring og et langt kys til afsked og mig ud på gaden igen. Hun rejser om 4 dage, men kommer igen som jeg forstod det. Hvornår ved jeg ikke da kommunikationen slet ikke var mulig.

Helt sikkert et besøg værd og jeg skal tilbage næste gang hun kommer….det er 100

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaa så måtte jeg jo igen ta den…øv øv hårdt arbejde, men nogen skal jo gøre det…

It's a dirty job - but somebody's got to do it  :P  :P

Dejligt med nogle som giver sig fuldt ud for holdet.

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...