Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens.

NEDTUR er ordet, der først falder mig ind

Jeg har i en længere periode haft holdt mig fra de udenlandske GP'ere, da jeg føler, at de danske klinik piger er en langt mere sikker investering. Jeg har fået mange gode oplevelser af fantastiske piger, bl.a. Alba, som jeg også har smidt en anmeldelse af. Når men jeg havde besluttet mig for at prøve noget udenlandsk igen, og Barbie så bestemt godt ud på billederne, så jeg ville give hende et forsøg.

Jeg besøgte hende tidligere idag, og det hele startede ganske fint, men da først pengene var givet, gik det kun ned af bakke :-( Jeg blev først beordret i bad også selvom, at jeg havde badet hjemmefra, men fair nok, kan godt forstå, at hun vil have 100% rene folk. Håndklædet som jeg skulle tørre mig med, så semi-brugt ud, men jeg blev da tør.

Da jeg kommer ind i rummet sidder Barbie, og er i fuld gang med sin telefon, om hun skriver på FB, laver kunder eller andet ved jeg ikke, men hun virker bestemt ligeglad med min entre og mit "Helloe again".

Jeg sætter mig ved hende, og jeg får nu hendes opmærksomhed. Det første hun siger er, at jeg ikke må giver hende finger, kun røre udenpå (Hvor kedeligt er det lige?) Hun går igang med at "trække" i min pik, og hun ser på ingen måde "glad" ud. Hun gør bare sit arbejde. Hun begynder på et meget uengageret blowjob, da jeg beder hende om at sutte lidt. Hun ber mig surt om ikke at komme hende i munden. Blowjobbet er drøn kedeligt, og det eneste hun foretager sig er nærmest bare at "suge/kysse" lidt på pikhovedet. Da jeg først bliver stiv, tænker jeg, at der måske kommer lidt mere action i blowjobbet, men det gør der bestemt ikke.

Inden vi får monteret et kondom, skal hun lige tjekke sin telefon, dårligt serviceniveau. Jeg må holde mig selv stiv, da hun monterer kondomet lidt efter får hun ridset mig lidt med den ene negl, hun undskylder dog, så fred være med det. Vi afprøver nogle forskellige stillinger, men Barbie er desværre ret så uengageret og passiv i de stillinger jeg kan "styre" mest.

Hun rider dog ok, ret skal være ret. Hun er meget tavs, og hun siger en del "I dont understand", hvis man prøver at få en samtale igang. Pludselig ringer alarmen på hendes telefon, og hun siger finish, 2 min. Jeg synes godt nok, at det var noget hurtigt, men jeg trækker mig ud, og vi afslutter mig i fællesskab. Ærgerlige penge tænker jeg, da jeg går ned af trappen. Men mon ikke, at der var en ny kunde på vej, og jeg derfor ble smidt ud, det tror jeg :-) Da jeg så kommer ned på gaden igen, tjekker jeg op på tiden. Hvornår jeg ringede/kom ind sammenholdt med, hvornår jeg stod på gaden igen. Og sandelig ikke om pigebarnet havde snydt mig for ca. 10 min. Det er fanme dårlig service! Det er dog bare ris til hendes egen røv på sigt.

Jeg fik det faktisk lidt dårligt, da jeg satte mig ind i bilen og kørte derfra. Det er trist at se sådanne piger i branchen, da hun bestemt ikke virker til at have det psykisk godt med sit arbejde. På mig virker Barbie alt for meget som en pige, der er gået ind det her erhverv af pengemæssige årsager, og ikke af lyst :/ Det er synd og skam, både for pigen, men også for os købere og branchen som helhed. Jeg har lidt ondt af pigen, for hun er bestemt ikke glad for sit erhverv. Hun virker allerede træt af at være her, og hun er kun næsten lige kommet. Jeg tør slet ikke at tænke på hendes performance sidst på ugen! Puha. :(

Alt i alt kan jeg på INGEN måde anbefale at besøge Barbie. De penge kan bruges på så mange bedre ting. Om det så kostede det halve, ville jeg stadigvæk stå med en meget skidt fornemmelse :/ Jeg gik derfra med ondt i pengepungen, ondt i hjertet og ondt i pikken. Sikke en dag i dag.

Havde jeg bare tjekket forummet og læst Tbones og Bosses anmeldelser, så jeg var sluppet for denne øv oplevelse. Men det har jeg så lært til næste gang, jeg blev bare fristet lidt for meget af hendes smilende billeder, håber ikke, at andre begår samme fejl!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jeg fik det faktisk lidt dårligt, da jeg satte mig ind i bilen og kørte derfra. Det er trist at se sådanne piger i branchen, da hun bestemt ikke virker til at have det psykisk godt med sit arbejde. På mig virker Barbie alt for meget som en pige, der er gået ind det her erhverv af pengemæssige årsager, og ikke af lyst :/ Det er synd og skam, både for pigen, men også for os købere og branchen som helhed. Jeg har lidt ondt af pigen, for hun er bestemt ikke glad for sit erhverv. Hun virker allerede træt af at være her, og hun er kun næsten lige kommet. Jeg tør slet ikke at tænke på hendes performance sidst på ugen! Puha. :(

Er du helt sikker på at du er ærlig omkring dine følelser her? Fair nok, det er da sikkert meget nobelt og "korrekt" at have ondt af pigen, men personligt havde jeg VÆRET FUCKING VRED over at blive behandlet på den måde!!

Hvis man er voksen nok til at tage imod de beløb som vi giver, så må man sku også være voksen nok til at give et minimum af service. Fuck det pisser mig af når nogle bliver behandlet på den respektløse måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...