Morabito 1170 Skrevet 26. November, 2014 Okay...hvem har været her?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 26. November, 2014 Hun er "med" i gruppen fra polen som bor i SV Så mon ikke hun er OK Go for it tiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 31 Skrevet 26. November, 2014 Samme spørgsmål fra mig, ser virkelig lovende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. November, 2014 Mums. Hører meget gerne om erfaringer Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 26. November, 2014 Drenge, Det er sku da en no brainer, er ikke gået skuffet derfra endnu...... Og fuck hun ser sprød ud sikke baby Face mangle bare lige min pik;-) Har lige tjekket den sku være god nok både Carmen og Kate uha ... Måske en trekant det plejer debat mestre de polske piger! Minister var Niki og Sara der jo stadigt er der ... Lidt endnu Luke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the jon 11 Skrevet 26. November, 2014 Luke er niki her stadig? Har ikke set hendes annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 27. November, 2014 Tak for svarene! Jeg ringede og snakkede med Kate her til aften. Hun virker rigtig sød, og jeg ryger SÅ meget forbi hende i morgen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 27. November, 2014 Luke er niki her stadig? Har ikke set hendes annonce Hej drenge, Nej Niki er tilbage i Polen... Åh det er et stort afsagn... Men godt for ungernes julegaver! Damen kommer vist i januar en gang .. Men det må vi vente og se ... Hun vil sende txt. Luke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 28. November, 2014 tilbage til emne! Hvem har være forbi hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 30. November, 2014 Jeg har været forbi, og jeg har skrevet en >anmeldelse af mit besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg