Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at møde Elina på Østerbro tidligere på ugen.

Stedet er ikke så diskret, men hun var hurtig til at få lukket op.

Op af trapperne og blev budt velkommen af Elina iført en kort sort kjole.

Elina er en smuk kvinde, vil skyde hende til at være omkring 30. Store bryster, som er hjulpet godt på vej, glatbarberet og meget venlig.

Jeg fik overdraget pengene til hende også gik vi ellers til den. Vi startede ud med at kærtegne hinanden, hvilket hurtigt eskalerede til at lå i sengen, og hun med min pik i munden. Hun fik smuttet mig stiv, også var det ellers min tur.

Om på ryggen med hende, og hovedet ned mellem hendes lange ben. Hun smagte rent og godt. Stønnene var ikke helt oprigtige tror jeg næppe, men det er lige meget, så længe jeg fik lov at gå på opdagelse med tungen.

Forsøgte at liste et par fingre op, men den gik ikke.

Efter nogen tid, kunne jeg ikke vente mere. Ville ellers gerne have haft hende i en 69'er.

På med lidt creme (selvom hun vist var rigeligt våd til at gøre det uden), også fik jeg ellers penetreret hende godt og grundigt. Først i missionær, senere på alle fire.

Hun havde en fræk lille røv, så jeg glædede mig sådan til at komme om bag hende og stå. Det skuffede absolut ikke.

Kunne ikke holde længere, så jeg kom oppe i hende, med kondom på selvfølgelig.

På afsluttende vis fik hun tørret mig af, kom med komplimenter og jeg stod på gaden igen, en halv time senere og en oplevelse rigere.

Kan klart anbefale hende.

Hun er vist taget hjem, men kommer igen om nogle uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...