Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Marts, 2015 Jeg kan ikke lade være med at mindes den her: Jeg elsker simpelthen den tegning. Den er så fyldt med små finurligheder, og så minder de glade drenge mig utroligt om de "sprittere" der i høj grad prægede bybilledet i min lille barndoms by. Dem lærte vi børn meget af, og vi måtte gerne for vores forældre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 30. Marts, 2015 Jeg elsker simpelthen den tegning.Den er så fyldt med små finurligheder, og så minder de glade drenge mig utroligt om de "sprittere" der i høj grad prægede bybilledet i min lille barndoms by. Dem lærte vi børn meget af, og vi måtte gerne for vores forældre Ja og hvis vores forældre manglede nogen til at passe os, så blev det med glæde gjort af "spritterne" og vi var i de bedste hænder, de satte en ære ved at der var nogen, der turde overlade ansvaret til dem.Og der var sgu altid sodavand til os børn.Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg