Hop til indhold
Guest Dast74

gangbang?

Recommended Posts

Guest Dast74

Hej

Ni med erfarenhet av gangbang.

Är det kul? Hur är det med prestationen? Hur är det att vara med andra nakna men?

Något man bör tänka på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Jag har själv bara deltagit i 2GB, och båda från Miss Hell. Super avslappnad atmosfär. Och det kommer inte att ses snett på någon va antingen folk är tjocka eller tunna stora och små. människor är herrar och ge varandra utrymme. Om du är ny till henne en bra händelse som är i kontroll och super avslappnad. Är verkligen blivit positivt överraskad och GB världen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, Dast74. Du spørger om Gangbang. Jeg går ud fra, du hermed mener de beskrevne festligheder med en eller to piger og et antal mænd. Men jeg vil også anbefale dig at overveje et Sexparty - altså sådanne fester som bordellerne afholder, og hvor der ofte er 4 eller 5 piger involveret og dermed en hel del mænd. Faktoren pik/fisse kan være 3/l og måske 4/l. Det går an. Alt for mange mænd til for få kvinder bliver for kedeligt.

Hvis du i det hele taget har lyst og er nysgerrig, så skal du prøve det. Starten vil ligne en dag i svømmehallen i herrernes omklædning og baderum - dog noget tættere pakket. Man forsøger at tage ansvaret for dit tøj og andre ejende i skabe med lås, måske det hele i en plastiksæk og navn på. Så står alle mænd med et badehåndklæde, som de kan tage om livet, hvis de synes. Personlig synes jeg, man skal vedgå, man er til nøgen-party. Stå-pikke er sjældne fra starten, og undervejs er de jo en selvfølge. - Mændene ser nok ikke så meget på hinanden, og de taler ikke voldsomt meget med hinanden . De har fokus på det, de er kommet for.

Du vil typisk opleve at være i gang med at kneppe en pige på en af de store senge, og lige ved siden af jer ligger et andet par og knepper. Det finder jeg er rigtig hyggeligt og stimulerende. Det kan være de to piger snakker med hinanden. - Mere hygge. - Hvis du er i gang med at kneppe en pige bagfra, må du regne med, at der hurtigt dukker en anden mand op, som forsøger at bringe sig i position foran pigen for at stikke pikken i munden på hende. Pigen vil være åben for det, og hun vil koncentrere sig om at behage ham også. - Måske står en af pigerne på gulvet og lænet ind over den høje seng. Så kan man se en kø af mænd, der pænt venter på deres tur til at stikke den ind. 

Ved spise-pausen fremkommer nok lidt mere snak mellem både mænd og kvinder. De fleste mænd accepterer vist, at nu skal kvinderne fredes lidt. Jeg husker min egen irritation eller forargelse, fordi en enkelt mandlig gæst førte sig frem som morsom og gav sig til at rage på pigerne under spisningen. - Men det var en undtagelse. Alt i alt plejer tonen at være venlig høflig. Under en situation, hvor man i pausen kunne se ind i baderummet, lykkedes det en fyr - mod pausens slutning - at komme i bad med to af pigerne. Det fandt alle vist i sin orden - bortset fra, at man kunne være lidt misundelig.

Når jeg selv tænker tilbage på de (ganske få) sexparties, jeg har været involveret i, bliver erindringen bedre og bedre. Det er små oplevelser, jeg er glad for, at jeg har realiseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Ni med erfarenhet av gangbang.

Är det kul? Hur är det med prestationen? Hur är det att vara med andra nakna men?

Något man bör tänka på?

GB er sjov og hyggeligt, det vigtigste er pli, renlighed, samarbejde og timeshare,

Det er ikke noget værre end idioter (Hansi-typer) som ødelægger stemningen og pigernes humør.

En gylden regel: Den som har slap pik overlader pladsen til en anden, man bør ikke bakse med en slap pik i evigheder (cockblocker) :P

Kom med et glad og åbent sind, så skal det nok gå :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...