Anders and 17 Skrevet 28. November, 2014 Hej derude ... Nogle der har været forbi dette sted ? Der er kommet ny ejer ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 30. November, 2014 Har du ikke et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 30. November, 2014 www.lavender-massage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand6950 2 Skrevet 3. December, 2014 Hej.. I kan rolig besøge stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 3. December, 2014 Ser hun godt ud .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vltj 12 Skrevet 3. December, 2014 Mand6950 kunne du uddybe det lidt? Ydelser ? Pris osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vltj 12 Skrevet 3. December, 2014 Ups det er nok stedet der lige er skrevet om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand6950 2 Skrevet 3. December, 2014 2 dejlige Thaipiger 30-35 år...... Ring og sms 61468011...... [email protected]........ Pris pr time..... Olie / Thai 300 kr.....Olie / Thai med HJ 300 + 300......Olie / Thai med BJ 300 + 500......Olie / Thai med B2B 300 + 700....Olie / Thai med Fuld Pakke 300 + 1000...... Den ene giver kun massage , fortæl ønsker ved bestilling...... Spørg til andre ønsker........Handjob uden kondom mand40 Besøg profil Profil Omdømme: KOMMER SNART! 21 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 19. Januar, 2015 Er der nogen der har været forbi, fornylig.? Jeg overvejer det. Men kunne godt tænke mig lidt mere oplysninger, fra tidligere besøgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 19. Januar, 2015 Jeg er ikke tilhænger af stedet - verdens dårligste hj -udført af ejeren som knap nok viste hvad det gik ud på .... Nej kommer ikke igen . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestnudisten 31 Skrevet 13. April, 2015 Jeg var forbi Lavender massage for en månedstid siden. Stedet ligger nærmest i centrum af byen, nærved museumet.Der er en stor parkeringsplads lige ved siden af, og det regnede, så jeg kunne komme rimeligt diskret ind af døren.Der var 2 piger derinde, en ældre, og en yngre med mellem 20 og 25 år vil jeg tro. Det var hende der skulle tage sig af mig. Jeg havde spurgt til B2B, da jeg bestilte, og det er nok den unge der kan det. 1 time 1000 kr.jeg blev vist ned i massagerummet, bagerst i butikken, fik afregnet med den ældre. Jeg smed tøjet og kort efter kom den yngre pige ind, hun smed tøjet straks, gode bryster og slank krop. Hun gik igang med massage/B2B, og vi sluttede af med at hun red mig og vi afsluttede seancen i en missionær. Der var gået ca. 40 min.der var ikke mulighed for bad.Belliggenhed: i regnvejr ok, men jeg kan godt forestille mig at der er mange mennesker på en sommerdag.Pigen: sød, og villig, men intet forståeligt sprog. Gentagelse: ja, hvis jeg kommer forbi, men ikke noget jeg vil køre efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 13. Maj, 2015 På deres hjemmeside står der en pige uden for indgangen!Er det hende der kan give det frække? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen2104 1 Skrevet 19. April, 2017 Er der noget nyt om thai massage i Ringkøbing lavender massage om man kan få hele pakken? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg