Morabito 1198 Skrevet 30. November, 2014 Jeg har været forbi Kate. Og hun er helt og aldeles fantastisk. Min ankomst var dog temmelig akavet. Jeg ankom som aftalt kl. 11, hvor jeg ringede et utal af gange, før telefonen blev taget. Da det endelig skete, fik jeg at vide, at der gik et kvarter, før jeg kunne komme til. Jeg spurgte, om jeg ikke kunne komme op og vente, hvilket var okay. I lejligheden blev jeg anbragt i stuen sammen med to andre piger, der var der foruden Kate. Dette var okay, men det var virkelig ikke særlig okay, at herren, der havde besøgt Kate før mig bare blev guidet gennem stuen, mens jeg også sad der. Mildt sagt ikke særligt diskret. Men jeg bestilte en time hos Kate, hvilket jeg betalte 1200 kr. for. Jeg tog et hurtigt bad, hvorefter Kate gjorde det samme. Og hvad Kates udseende angår, er hun vidunderlig. Hun er nok den smukkeste pige, jeg har betalt for at have sex med, og alt er bare perfekt på hende. Hun ser ud på billederne, hvor hendes ansigt dog kan være lidt svært at se, men hun er virkelig smuk. Brysterne er perfekte. Og de 18 angivede år skal såmænd nok passe. Da jeg spurgte, fortalte hun, at hun var 152 cm høj. Hun er SÅ lækker, og er man ude efter at prøve en lolita-fantasi af, er Kate det oplagte valg. Hun startede med at give mig en rigtig god gang fransk uden gummi. Jeg fik hende om i en 69'er, hvorefter det kun var mig, der slikkede hende. Efter et stykke tid med dette fik jeg et ildrødt kondom på pikken, og så gik vi ellers i gang. Vi startede stille og roligt i en missionær, hvor vi også kyssede en del, hvilket hun gør rigtig godt. Godt med tunge, og hun er tydeligvis ikkeryger. De næste 30-45 minutter gik ellers med sex i alle tænkelige stillinger, og hun virkede som om, hun nød det rigtig meget. Hun havde dog lidt svært ved at give slip, når det var rigtig godt og hun var ved at miste kontrollen. Hun undskyldte også på et tidspunkt, at hun svedte, hvilket overhovedet ikke var nødvendigt - synes kun, at det er superfrækt, at pigen lader sig rive med og hendes krop reagerer på det. Efter en 40 minutters tid begyndte hun desværre at blive ret øm forneden. Vi tog nogle pauser, hvor hun hellere ville give mig fransk - hvilket hun altså gør rigtig godt - og jeg spurgte et par gange, om vi skulle stoppe, og at det var helt okay med mig, hvis hun gerne ville stoppe. Hun slog det dog hen, hvorefter vi knaldede videre. Det endte med, at hun suttede den af på mig, hvorefter jeg kom i store kaskader. Vi var begge godt våde af sved, så vi sluttede af med at bade på skift. Jeg har kun positivt at sige om Kate. Hun er fucking hot, god til at knalde og hun er perfekt i den lolitafantasi, jeg tror, mange mænd render rundt med. Hun har været her i tre dage, og jeg mener, at hun sagde, at hun tager tilbage til Polen omkring d. 16. december. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greeneyes 141 Skrevet 30. November, 2014 Hun ser fanme hot ud på sine fotos! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aandersen Skrevet 30. November, 2014 Polske piger er toppen! Der er ingen billeder af hende topløs - hvordan er barmen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
edderdun 6 Skrevet 30. November, 2014 Lad os håbe, hun når at få en uddannelse eller et rigtigt job, inden løbet er kørt, og hun har brugt sin ungdom på denne måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 31 Skrevet 30. November, 2014 God anmeldelse, tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 31 Skrevet 30. November, 2014 Hvor i sydhavnen er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1198 Skrevet 30. November, 2014 (edited) Hun ser fanme hot ud på sine fotos! Hun er ekstremt lækker. Polske piger er toppen! Der er ingen billeder af hende topløs - hvordan er barmen? Barmen var fuldstændig perfekt. Hvor i sydhavnen er det? adressen er slettet, jvf regelsættet Redigeret 1. December, 2014 af Kowalski Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 30. November, 2014 Hun ser nuttet ud i det sygeplejerske outfit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 30. November, 2014 Hvis hun var øm forneden efter dit besøg bliver det nok ikke ligefrem bedre efter din positive anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 638 Skrevet 30. November, 2014 Størrelse af barmen? A? B? Hvad der er perfekt, er jo en smagssag. Nogle er vilde med små, andre vil have noget større. Men vi kan ikke ud fra billederne regne ud hvor meget push up effekt der i er bh'en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 106 Skrevet 30. November, 2014 Samme telefonnummer til Kate og Carmen. Jeg ville se, Kate, om hun var en selvstændig, men jeg tvivler på, hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 1. December, 2014 (edited) Jeg havde også fornøjelsen af Kate her i Fredags. Meget lille kvinde i højde. Men jeg må nok sige, det at kysse kan hun sgu ikke finde ud af hahaha Det var ikke med læber og normal tungekys, næh .. hun kører rundt med tungen med åben mund. Det havde jeg nu aldrig prøvet før og var lidt mærkeligt lol Sexen var rigtig god, jeg syntes hun giver sig hen i selve akten. Og nyder det, hvilket jeg kunne mærke på hende og hendes stønnen. Jeg kom relativt ret hurtigt, hvilket jeg ikke plejer at gøre. (Faktisk kommer jeg ret tit overhoved ikke) Men hun er tilpas stram og var tændt, hvilket bevirkede FOR MIG personligt, at jeg kom som et brag. Om det er hende på billederne vil jeg sige, jeg er sgu i tvivl. Hun er kort håret, men på en sexet måde. Billederne er lidt svære at se, så det er derfor jeg skriver, at jeg er i tvivl. Men dejlig pige. Så sød, så da jeg ville gå efter 30 min og havde betalt for 1 time, så ville hun give mig 300 kr tilbage fordi jeg kun havde brugt 30 min. DET ER SGU godt nok sødt. Jeg tog de 200, kr og gav de 100 så jeg i alt havde betalt 1000. Det er første gang jeg havde prøvet at få betaling tilbage, ALLE andre piger tager sgu alle pengene uanset om man bruger kun den halve tid. FLOT siger jeg bare til Kate Redigeret 1. December, 2014 af Angath Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 1. December, 2014 (edited) Hej Angath Et er hvis du på anmodning havde fået penge tilbage fordi du kun havde brugt 30 af 60 minutter, hvilket i sig selv ville udgøre en efter mit indtryk usædvanlig gestus, men at hun gør det uopfordret og på eget initiativ, er så flot og overraskende at det må tælle som et kæmpe plus i hendes karakterbog. Hvis det mere er hendes politik, end at det udgør undtagelsen, så fortjener hun at de gæster der oplever det bruger de penge de får tilbage til et nyt besøg, og mon ikke det er den slags gensidig goodwill der kan lægge grunden til en solid kreds af stamgæster, hvis det rygtes at man kan bestille og betale for en hel time, men også få penge tilbage hvis man kun bruger den halve tid. Forhåbentlig undgår hun fedtspillere der hustler om 35 eller 40 minutter, men accepterer at skellet går ved pigens skøn og ikke som et krav af kunden. Hendes gestus er i den grad udtryk for en respekt for at 1200 kr +/- er mange penge efter skat for mænd med almindelige indtægter, og samtidig et signal om at pengene kan bruges hos hende med både omtanke, og et positivt udbytte af samværet for den udgift prisen udgør. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 1. December, 2014 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 1. December, 2014 Har også besøgt Kate - det er 100% hende på billederne .. Hun var lidt forvirret da jeg var der, men efter lidt renderi frem- og tilbage - så kom hun tilbage smed tøjet, og begyndte med en fint blow uden gummi, godt med savl & smasken. Derefter sagde jeg at nu skulle hun bare lægge sig på ryggen, så skulle jeg nok gengælde tjenesten.. Til at starte med, forsøgte hun at pressen "nedad", så jeg ikke kunne komme ordentligt til at slikke hende, men hun er et nips, så jeg kunne hurtigt tage fat, så jeg kunne "komme til", og da hun så mærkede at jeg godt vidste hvad jeg lavede, begyndte hun at slappe af, og sprede mere ben, så jeg rigtigt kunne komme til, hun klynkede, og lå og nappede sig selv i brysterne, og bed i sine fingre - og forsøgte at lave så lidt "larm" som muligt, men efter ca. 10 min, kom hun tydeligvis, og rystede og sitrede & mavemusklerne trak sig godt sammen. Tbone LIKES!! På med et MEGET RØDT gummi, og så ellers i gang i missionæren - hvor jeg kunne nyde hendes ansigt, klemme hendes bryster (pæn c skål vil jeg mener, hun er petit - og de er ægte) Hun lå der, mega frækt, at knalde igennem, på en lille petit 18'årig der tydeligvis selv nød turen, og nød at blive "kneppet godt igennem" - Hun takkede for en "god tur" og grinte .. Hun er her til den 16 December, og jeg tror jeg skal have en ekstra omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marx 31 Skrevet 1. December, 2014 . Jeg spurgte, om jeg ikke kunne komme op og vente, hvilket var okay. I lejligheden blev jeg anbragt i stuen sammen med to andre piger, der var der foruden Kate. Dette var okay, men det var virkelig ikke særlig okay, at herren, der havde besøgt Kate før mig bare blev guidet gennem stuen, mens jeg også sad der. Mildt sagt ikke særligt diskret. Jeg var ude for det samme, dog med en anden pige på samme sted. Her var der en dobbelt bookning, så jeg kunne vente en time. Afslog at vente i lejligheden da det alle passerer forbi det sted, hvor man kunne sidde. Tog istedet forbi en nærliggende take away og snuppede en "Schwarzenegger" (Flæskestegssandwich) fra menukortet, som blev skyllet ned med en shake kaldet Eastwood. Så var jeg klar til kamp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greeneyes 141 Skrevet 1. December, 2014 Jeg har også været hos Kate. Helt bestemt en sød pige. Men jeg tror altså ikke, det er hende på billederne. Hendes ansigt ligner ikke. Nå.. Men god sex. Jeg kom alt for tidligt, da jeg simpelthen ikke kunne holde udløsningen tilbage. Og godt blow (uden gummi). Hun virker lidt usikker/genert på en charmerende måde. Og hun lever sig hurtigt ind i det, når man knalder hende. Hun prøver at holde sine støn tilbage, men kan ikke. Udsendemæssigt er hendes krop lækker og stram. Hun er ikke så høj, halvkort hår. Personligt synes jeg dog ikke hendes ansigt var specielt flot. Hendes alder vil jeg skyde til omkring 20 år. Og det er korrekt at man går igennem stuen, hvor de andre piger sidder, for at nå værelserne. Jeg stødte næsten ind i en anden kunde, så hvis man er bekymret for dette, skal man nok holde sig herfra. Ikke et diskret sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 2. December, 2014 Herligt at det ikke er et diskret sted - det kunne blive helt FKK light af alt den venten sammen med pigerne, og for min skyld gerne sammen med andre mænd også Er der nogen annoncer der viser pigerne samlet, der arbejder på adressen, eller opretter de annoncer til hver pige for sig, kan man eventuelt se hvilke piger der er der hvornår på samme tid? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 2. December, 2014 Hej Rejsenetværk ... Jo det var på hendes initiativ at jeg fik pengene tilbage. Dog skal siges, at da hun var inde i stuen for at hente pengene hørte jeg hende snakke med én af de andre polske piger. Nu kan jeg ikke polsk men det lød som en mindre diskussion. Hvilket vil sige, at de højst sandsynlig har diskuterede om hun skulle give penge tilbage. Det jeg prøver at sige her er, at folk nok ikke skal forvente at det samme sker med dem. For det første fordi jeg tror at hun (Kate) nok skal lære alt det som nu engang tilhører den branche. For mig at se, er Kate meget ny i denne branche, hvilket jeg ikke ved, men tror. Hele den måde hun er på, at den måde mig og Kate startede på med sexen. For det var faktisk mig der måtte "forføre" hende, da hun ikke rigtig kunne komme i gang. Jeg tror nok hun skal lære af de andre piger i den lejlighed, hvordan man som pige gebærder sig, det er blot spørgsmål om tid, så er hun én ligesom dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. December, 2014 Jeg har også været hos Kate. Helt bestemt en sød pige. Men jeg tror altså ikke, det er hende på billederne. Hendes ansigt ligner ikke. Det er 100% hende, hun har bare ikke de lange extensions i håret, som på billederne .. Hvis du ser efter, vil du da kunne genkende hendes ansigstræk, selvom de billeder på EG er lidt små, taget lidt langt fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 3. December, 2014 Hej drenge, Ja, jeg var lige forbi idag( Se review på Carmen) hmm hun er sku da bare god! Der hilste jeg på Kate, det er hende men hun ser noget bedre ud IRL den lille pige. Nu var der ikke meget tilbage i kanonen efter at Carmen havde tomt den grundig, Ellers havde jeg da lige nuppet den lille lækre steg.. De er super sprøde begge to. Drenge, de kan anbefales begge søde og flotte ... Tydligt friske på det hele;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2014 Jeg havde i mandags booket 1/2 time med Kate kl. 22.00. Kl. 21.00 sms'er jeg dem for at sikre mig at Kate er der når jeg når frem, og ikke er booket til en anden. Får bekræftiget at hun vil være klar. Da jeg ankommer lidt i 22 bliver jeg spurgt til hvem jeg vil besøge, og fortæller at jeg har booket tid med Kate. Dørpigen går ind for at finde Kate, men kommer tilbage og siger hun er syg, og spørger om jeg ikke vil have hende som sidder på gulvet ved siden af sofaen (som er tom). Hun er iført en badekåbe med hætten trukket godt op om hovedet, og resten snørret godt til. Jeg gætter på at det er Carmen, men det er svært at se når hun er næsten ligeså godt dækket til som en muslim i en burka. Jeg siger nej tak og gør opmærksom på at jeg for mindre end 1 time siden har fået bekræftiget at Kate ville være klar til at tage imod mig. Lige lidt hjælper det, så jeg vælger at gå igen. Om jeg prøver igen en anden dag ved jeg ikke. Er ikke meget for at spilde 2 timers transport igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 3. December, 2014 Den lille pige er nok gået "død" i efterspørgslen. Carmen er nu også alle pengene værd, jeg har kun været på Carmen - som jeg syntes kan være fantastisk, Kate er lidt for lillepigeagtig for mig, men hun ser fantastisk ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Correll 105 Skrevet 4. December, 2014 Hej Nørden, ikke sikkert du er gået glip af helt så meget. Jeg har været forbi og jo da, rigtig pæn pige, men det trækker meget ned at lagnet var direkte beskidt og håndklædet "tvivlsomt". Kate kan som beskrevet i tråden ikke rigtigt finde ud af at kysse, hvilket hun selv forklarede med at hendes læber var hårde efter indsprøjtninger. Det forklarer det vist ikke, men hun tog fat i underlæben og bad mig om at mærke. Den havde klart fået en hård tur der skulle kunne holde længe. Håber ikke det er noget pigerne på adressen bliver presset ud i. Stedets diskretion er heller ikke optimal. Næste kunde stod med mobilen ved øret og trykkede på knappen da jeg gik derfra, med øjnene fra stuelejligheden stirrende på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 590 Skrevet 4. December, 2014 Jeg havde i mandags booket 1/2 time med Kate kl. 22.00. Kl. 21.00 sms'er jeg dem for at sikre mig at Kate er der når jeg når frem, og ikke er booket til en anden. Får bekræftiget at hun vil være klar. Da jeg ankommer lidt i 22 bliver jeg spurgt til hvem jeg vil besøge, og fortæller at jeg har booket tid med Kate. Dørpigen går ind for at finde Kate, men kommer tilbage og siger hun er syg, og spørger om jeg ikke vil have hende som sidder på gulvet ved siden af sofaen (som er tom). Hun er iført en badekåbe med hætten trukket godt op om hovedet, og resten snørret godt til. Jeg gætter på at det er Carmen, men det er svært at se når hun er næsten ligeså godt dækket til som en muslim i en burka. Jeg siger nej tak og gør opmærksom på at jeg for mindre end 1 time siden har fået bekræftiget at Kate ville være klar til at tage imod mig. Lige lidt hjælper det, så jeg vælger at gå igen. Om jeg prøver igen en anden dag ved jeg ikke. Er ikke meget for at spilde 2 timers transport igen. Drønirriterende - men hun har angiveligt været "brugt" for den dag... Altid en god idé at have en plan B - ved en så lang køre tur. Og sågar en plan C - og så en mobil med data... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 (edited) Den lille pige er nok gået "død" i efterspørgslen. Carmen er nu også alle pengene værd, jeg har kun været på Carmen - som jeg syntes kan være fantastisk, Kate er lidt for lillepigeagtig for mig, men hun ser fantastisk ud. Hvis hun var gået død i efterspørgslen viste de vel også dette da jeg confimerede min bookning 1 time før jeg ankom. Ud fra de billeder der er på nettet af Carmen vurderede jeg hende ikke til at være min type. Og med den fuldstændig ligegyldige og uinteresserede attityde hun havde da hendes dørpige spurgte om jeg ikke ville have hende i steddet, og vel at mærke direkte pegede på hende, var jeg 100% sikker på at jeg ikke skulle have hende. Hun virkede nærmest sur over at dørpigen kunne forslå at jeg skulle have hende i steddet, og så dårlig mener jeg trods alt ikke jer ser ud, selvom jeg har passeret de 20 mere end 1 gang. Redigeret 4. December, 2014 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg