Nobody 61 Skrevet 30. November, 2014 Er der nogen der har haft fornøjelsen af gagging hos Mette? http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22275 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. November, 2014 Mette Frederiksen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 30. November, 2014 (edited) Mette Frederiksen ? Tak for det, så fik jeg sku lige opkast fornemmelser... Men nej, jeg har ikke haft fornøjelsen, selvom gagging kunne være hygsomt at prøve. Redigeret 30. November, 2014 af Plaskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. November, 2014 Tak for det, så fik jeg sku lige opkast fornemmelser... fik du det "røde" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oralfyr 26 Skrevet 1. December, 2014 Lille, Hvis det virkelig er Mette Frederiksen, så skulle jeg gerne tage hende så hårdt, at hun aldrig ville glemme det! Ting hvis hun rent faktisk var god til noget… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 9. December, 2014 Det var ikke Mette Frederiksen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 10. December, 2014 Hun ser fræk ud hende Mettetøsen, selvom det ikke er meget af kvinden man kan se på billederne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gotu2 49 Skrevet 10. December, 2014 Hvad vil du vide? - der er et par anmeldelser af hende og de rammer meget godt beskrivelsen, så læs dem..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 11. December, 2014 Hvad vil du vide? - der er et par anmeldelser af hende og de rammer meget godt beskrivelsen, så læs dem..... Jeg har skam læst anmeldelserne, derfor min store interesse for tøsen. Det jeg måske savnede var lidt faktuel information om feks. alder, højde og drøjde. Jeg skrev en test til hende i går, men fik desværre ikke svar -tror der er trængsel efter den seneste anmeldelse. Men OK, så må jeg bare holde øje med, hvornår hun stiller sig til disposition igen. Snart forhåbentligt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 11. December, 2014 Jeg har skam læst anmeldelserne, derfor min store interesse for tøsen. Det jeg måske savnede var lidt faktuel information om feks. alder, højde og drøjde. Jeg skrev en test til hende i går, men fik desværre ikke svar -tror der er trængsel efter den seneste anmeldelse. Men OK, så må jeg bare holde øje med, hvornår hun stiller sig til disposition igen. Snart forhåbentligt Ved ikke om du har fået svar fra Mette selv, men hun skriver selv 28 år, ville have skudt hende til at være 23-25. Hun er en spinkel pige og sikkert omkring 170-175cm. Håber det hjælper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg