Guest Anna-Aarhus Skrevet 3. December, 2014 Kom jul, kom sne, kom gaver!!! December måned er bare SÅ meget min måned, den overgår så meget sommer månederne!! God jul til dig Nikita :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 3. December, 2014 Ja december er en dejlig måned. Jeg glæder mig til d. 24 hvor den står på hygge i familiens skød. Julegaverne er på plads - endda i god tid i år.Så har jeg ikke det at tænke på. Hvordan skal i andre fejre jul? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 3. December, 2014 jule krammer herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 3. December, 2014 Hvordan skal i andre fejre jul? Jeg skal sidde i udlandet sammen med familien :) . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. December, 2014 (edited) Jeg har jo fundet en ting frem, som har ligget i skuffen,(flere år) (og nej det er ikke den sagnsomspundne hjemmestrikket indvielses buttplug i dejlig krasuld) som har været efterspurgt af flere af de gamle logebrødre, som sikkert der er flere herindefra, der kender fra Logens Julefrokoster, som var fast fællessang.Al form for sammenfald er nok fiktiv (host) Redigeret 3. December, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 3. December, 2014 Jeg har jo fundet en ting frem, som har ligget i skuffen, som har været efterspurgt af flere af de gamle logebrødre, som sikkert der er flere herindefra, der kender fra Logens Julefrokoster, som var fast fællessang. Al form for sammenfald er nok fiktiv (host) "> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3648 Skrevet 3. December, 2014 Ja december er en dejlig måned. Jeg glæder mig til d. 24 hvor den står på hygge i familiens skød. Julegaverne er på plads - endda i god tid i år.Så har jeg ikke det at tænke på. Hvordan skal i andre fejre jul? Juleaften sammen med familien. Formiddagen sammen med en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 3. December, 2014 (edited) Julesmæk til dem der mangler d. 24 dec. Sneboldskamp med den lille hvide hvis det sneer og noget der ligner aftensmad på en tanksstation på vej hjem. Redigeret 3. December, 2014 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bangbros Skrevet 3. December, 2014 Ahhh, kan sgu'ette længere rigtig begejstres når det kommer til jul. Det var engang. Og det er fint Det ræs må de unge med børnene, og dem med familie tage. Imens sidder jeg med tommelfingeren på fast forward knappen, slipper den kun kortvarigt d. 14 hvor jeg har en date med favoritten , og holder den så ellers nede til januar hvor turen går vestover. Så har man da det at se frem til. Men jeg støtter da fuldt ud ønsket/håbet om at alle er mere søde ved hinanden herinde. Det kan til tider være en mangelvare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 4. December, 2014 "Jul, børn, er ikke en dato. Det er en sindstilstand."Mary Ellen Chase For sådan rigtig at komme i den helt rigtige sindstilstand, og for at hjælpe dem der ikke har fået kickstartet julen endnu, ville det da være dejligt med en stribe nissepige selfies fra pigerne herinde Hvem ved, måske der bliver kvitteret med et par fra nissemændene :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 4. December, 2014 Ikke en selfie - men lidt til de lyserøde . . Osse en til os andre . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 Og musik skal der til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. December, 2014 (edited) Ikke en selfie - men lidt til de lyserøde . . Osse en til os andre . . . jul09.jpg Perfekt ! Mit nye baggrunds billede :D Edit: men hvorfor vises billedet ikke ?? Redigeret 4. December, 2014 af holstebronx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. December, 2014 December er ikke en speciel måned som sådan for mig. Men juleaften og juledagene er gode Hygge, gaver, mennesker osv. det er rigtigt hyggeligt. Til dels fordi at jeg er single... hvis jeg en dag vågnede op med kone og børn, så ville de gamle december / juletraditioner jo blive hevet frem igen. Hænge julepynt op, lave nyt julepynt, sne landskab på vinduerne, lave kalender lys / dekoration, julemanden som på lydløs og mirakuløs vis formår at ligge noget i juleskoen hver nat ... Altså før mine børns skyld ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 4. December, 2014 December er ikke en speciel måned som sådan for mig. Men juleaften og juledagene er gode Hygge, gaver, mennesker osv. det er rigtigt hyggeligt. Til dels fordi at jeg er single... hvis jeg en dag vågnede op med kone og børn, så ville de gamle december / juletraditioner jo blive hevet frem igen. Hænge julepynt op, lave nyt julepynt, sne landskab på vinduerne, lave kalender lys / dekoration, julemanden som på lydløs og mirakuløs vis formår at ligge noget i juleskoen hver nat ... Altså før mine børns skyld ! Der er vist et lille Holstebronx barn liggende gemt i dig Go for it da God torsdag. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 4. December, 2014 Hygger ikke så meget mere, nu hvor børnene er blevet store - MEN da de var små, måtte vi til sidst fortælle nissen ikke fandtes De troede fuldt og fast på, at han var der hver nat - Der var jo altid spor efter (dukke)sko eller andet i sneen udenfor, og melet de dryssede omkring småkageskålen . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 4. December, 2014 jeg hader Jul, jeg hader julepynt, jeg hader juletræer citat: Gnavensmølf Helt sådan har jeg det ikke med Julen Men sådan egoistisk set er jeg ikke den store Jule-Mand… heller ikke fordi jeg hader Julen. Tilgengæld er det Børnenes HØJTID!!!!!! shit de glæder sig og det er bare fantastisk at se på og være en del af Selvom jeg er ret ligeglad med mine egne gaver så synes jeg det er åh ih så godt og se julelysets i Børnenes øjne når de pakker ud. Så kan jeg få lov at hjælpe med at samle og finde batterier og så skal der leges Fridagene med Familien uden man skal en skid er ligeledes skønt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
carbent 0 Skrevet 4. December, 2014 Det er ikke Marilyn som der står i overskriften men derimod Eartha Kitt som det også nævnes i kommentarene under videoen. Men stadig en god sang Kan vi snart lave en ny aftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 971 Skrevet 4. December, 2014 Kan vi snart lave en ny aftale? Den må vi hellere tage privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg