jojoda 1 Skrevet 3. December, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/171379/soeger-til-denne-uge-mest-aften hvor er hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 3. December, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/171379/soeger-til-denne-uge-mest-aften hvor er hun hun er i hedensted, det er mellem horsens og vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 3. December, 2014 du gør læserne en tjeneste ved at være mere specifik i overskriften. der er temmelig mange der hedder "hende" og enkelte læsere får forhøjet blodtryk når de læser om "hende". :) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 3. December, 2014 Jeg får en dårlig smag i munden af "har du prøvet hende?" Det lyder som en prøvekørsel af en bil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. December, 2014 Jeg får en dårlig smag i munden af "har du prøvet hende?" Det lyder som en prøvekørsel af en bil. Eller endnu være: Nogen der har været på xxxx? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 3. December, 2014 "Nogen der har boret i xxx?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 3. December, 2014 Jeg har prøvekørt utallige biler, store som små , frække , vulgære , vilde, smukke med former og et par grimme er det også blevet til , et par stykker af de helt lækre har jeg testet hårdt og jeg har endnu aldrig betalt for det så synes det er en total dårlig sammenligning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 3. December, 2014 Hun er mor til to på 27, dvs hun er nok selv et sted i 40'erne ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 3. December, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/171379/soeger-til-denne-uge-mest-aften hvor er hun Står det ikke i annoncen? Og så kan du jo starte med at søge på det bynavn hun nævner Vil dog ikke garantere at det 100% er den samme, men sandsynligheden for at det er "hende" er vist ret stor Indsætter lige annoncen, så alle kan læse den - også senere. Søger til denne uge (mest aften) - 707 visning(er) Oprettet idag kl. 10:45 Hej dejlige mænd. (Læs venligst det hele) Jeg er en mor til to på 27. Er ikke en tynd ungpigenips. Der sendes ikke yderligere billeder. Men jeg er sød, sexglad og liderlig og rigtig god til at sutte. Kom og få en dejlig lidenskabelig halv time eller time. Er til dejlige tungekys, fransk, gensidig fransk, kom i mund eller på krop (sluger dog ikke) sex i flere stillinger! INGEN ANAL. Skriv på mail [email protected]. Det er i hedensted tæt på vejle og Horsens og jeg søger efter en eller to fra ca 17-?? Kys og knus mig. Er 165 høj og vejer 75 kg. Har briller og brunt halvlangt hår. Bryster er a/b-skål og nogle piercinger. Priser fra 900 kr pr halv time som er med kondom. Skriv ang pris uden. Skriv kun hvis du er seriøs, useriøse mails svares ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 3. December, 2014 Har besøgt hende for nogen tid siden , meget dejlig pige der opfylder alt der står i hendes " annonce " tror 27 år passer rigtig godt !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 3. December, 2014 Står det ikke i annoncen? Og så kan du jo starte med at søge på det bynavn hun nævner Vil dog ikke garantere at det 100% er den samme, men sandsynligheden for at det er "hende" er vist ret stor Indsætter lige annoncen, så alle kan læse den - også senere. Søger til denne uge (mest aften) - 707 visning(er) Oprettet idag kl. 10:45 Hej dejlige mænd. (Læs venligst det hele) Jeg er en mor til to på 27. Er ikke en tynd ungpigenips. Der sendes ikke yderligere billeder. Men jeg er sød, sexglad og liderlig og rigtig god til at sutte. Kom og få en dejlig lidenskabelig halv time eller time. Er til dejlige tungekys, fransk, gensidig fransk, kom i mund eller på krop (sluger dog ikke) sex i flere stillinger! INGEN ANAL. Skriv på mail [email protected]. Det er i hedensted tæt på vejle og Horsens og jeg søger efter en eller to fra ca 17-?? Kys og knus mig. Er 165 høj og vejer 75 kg. Har briller og brunt halvlangt hår. Bryster er a/b-skål og nogle piercinger. Priser fra 900 kr pr halv time som er med kondom. Skriv ang pris uden. Skriv kun hvis du er seriøs, useriøse mails svares ikke. kunne det måske være tigerpigen der har fået andet navn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 4. December, 2014 kunne det måske være tigerpigen der har fået andet navn Helt sikkert ikke.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 5. December, 2014 Det er da ikke nogen tiger det er jo mor26 http://www.eroguide.dk/forum/user/12315-mor26/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 5. December, 2014 kunne det måske være tigerpigen der har fået andet navn Eller måske Hedensted pigen. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 5. December, 2014 Eller måske Hedensted pigen. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone Hedensted pigen og tigerpigen er samme person 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 5. December, 2014 Hedensted pigen og tigerpigen er samme person med masser af rod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 5. December, 2014 Hedensted pigen og tigerpigen er samme person Tak for info. Jeg undrer mig bare over denne passus "Priser fra 900 kr pr halv time som er med kondom. Skriv ang. pris uden. Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 7. December, 2014 Bd. Jeg kan godt forstå du undrer dig. Jeg fik det formuleret rigtig skidt i annoncen. Havde trætte øje og træt hoved hehe. Kan garantere dig for at jeg fik mange mails på det. Prisen "uden kondom" gælder udelukkende det franske. Altså de 900 var med fransk altså med kondom og så ku de spørge om prisen for super fransk. Men fik simpelthen formuleret mig for dårlig. Øv bøv. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 7. December, 2014 Bd. Jeg kan godt forstå du undrer dig. Jeg fik det formuleret rigtig skidt i annoncen. Havde trætte øje og træt hoved hehe. Kan garantere dig for at jeg fik mange mails på det. Prisen "uden kondom" gælder udelukkende det franske. Altså de 900 var med fransk altså med kondom og så ku de spørge om prisen for super fransk. Men fik simpelthen formuleret mig for dårlig. Øv bøv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 7. December, 2014 Det er da ikke nogen tiger det er jo mor26 http://www.eroguide.dk/forum/user/12315-mor26/ Der var bare nogen sammenfald i beskrivelser og formuleringerne + geografien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg