Gæst Skrevet 4. December, 2014 Jeg har kun prøvet to forskellige swingerklub... en i aalborg og en i aarhus.. Overvejer Tucan.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2014 Tucan Tucan Tucan! Har ikke prøvet de andre, men har haft en sindssyg god oplevelse der..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 5. December, 2014 Har aldrig været på en swingerclub; men er lidt nysgerrig. Når i piger går på swingerclub er det så proffesitsjonelt, eller for sjov? Det sidste er jo en spand koldt vand i hovedet af feministerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 5. December, 2014 Det sidste er jo en spand koldt vand i hovedet af feministerne. Jep - sådan er det! I virkeligheden er pigerne mere liderlige end os - vi må bare gøre vores bedste for at opfylde deres forventninger, selv om vi betaler for det - men det er vel fair nok, aldersforskellen taget i betragtning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 (edited) Har aldrig været på en swingerclub; men er lidt nysgerrig. Når i piger går på swingerclub er det så proffesitsjonelt, eller for sjov? Det sidste er jo en spand koldt vand i hovedet af feministerne. Såvidt jeg ved er pigerne herinde fra meget velkomne, men de bliver smidt på porten, hvis de driver forretning i en klub. Så BIG Surprise ... de lyserøde dyrker nok også sex ud fra helt egoistiske behov @Pink lady: kom til København, så kan vi tage en tour de chambre i alle klubberne og diskutere hvilken, der er bedst at dyrke sex i :P Redigeret 5. December, 2014 af hot6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Kaffeklub = City Swingers, Swingland og Adam & Eva. Knep = XXDark! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Såvidt jeg ved er pigerne herinde fra meget velkomne, men de bliver smidt på porten, hvis de driver forretning i en klub. Så BIG Surprise ... de lyserøde dyrker nok også sex ud fra helt egoistiske behov Tænk sig, virkelig mange bliver overrasket over at man også har et sexliv privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Tænk sig, virkelig mange bliver overrasket over at man også har et sexliv privat. Det er da også noget grisseri! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M-Nielsen 81 Skrevet 5. December, 2014 Her gik jeg da og trode at Pink Lady var den søde pæne pige der ikke kunne finde på sådan noget grisseri )Men god tur til dig både på den ene og anden måde :wink: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Jeg er da stadig den søde og pæne Pige.. søde Hr. Nielsen.... men har jo en god appetit.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 6. December, 2014 Jeg har været i tucan med en GP 1 gang det var ganske hyggeligt vi havde aftalet en pris som gjorde det muligt og aftalen var at efter 1 tur sammen var vi begge fri til at lege på egen hånd og hvis vi havde lyst også mere med hinanden. Men derud over kender jeg ikke til andre jyske klubber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2014 ja måske man skulle tage en rundtur og oplevede det miljø igen.. har holdt mig væk i et år nu.. da det er stærk vanedagende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 6. December, 2014 Jeg komme en del i Tucan det er fed og har mange gode oplevelser. Afdroite på Fyn er også hyggelig Jeg vil anbefale begge steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 7. December, 2014 (edited) Tænk sig, virkelig mange bliver overrasket over at man også har et sexliv privat. Bly, jeg er ikke i tvivl om at i har et privat sexliv og er rigtige levende menesker. Det jeg tænkte på var om der kunne være en skjult dagsorden på swingerklubberne, jeg har som oplyst ingen erfaring med de steder. Redigeret 7. December, 2014 af Gungner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg