dildo 6 Skrevet 8. December, 2014 Jeg vil fortælle om min fantastiske oplevelse hos denne meget smukke dame, med rigtigt godt humør. Jeg besøgte Iben på hendes ekstra vagt, Hun fortalte mig at hun normalt kun er på adressen torsdage i lige uger. Men jeg var hos hende som skrevet på en ekstra vagt i lørdags. Det var en fornøjelse. Hun er virkelig en dame som ved hvad dominans drejer sig om. Hun var over mig fra det øjeblik vi havde aftalt hvad mit besøg skulle indeholde. Hendes mund stod ikke stille, hverken verbalt eller fysisk. Hun var åbenbart faglært sygeplejeske, så hun havde helt styr på vores nåleleg. Hendes spark med hendes lange sorte støvler, fik mig til at få de saftigste fantasier under hele legen. Iben er stilig, humørfyldt, liderlig-med høje lyde, smuk, og så har hun vanvittige lange ben og patter der batter.. Jeg vil glæde mig til at besøge hende igen...jeg fik en på opleveren...og jeg kunne mærke hende resten af min weekend. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 9. December, 2014 De gør ikke så meget i hjemmeside Men kik her : http://www.trepkasgade-pigerne.dk/ Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 9. December, 2014 Stødte på en lidt gammel annonce, kan det ikke passe at det er denne Iben der er i Trepkasgade...??? http://www.google.dk/url?q=http://spor6.dk/sexannoncer/iben-med-gaestevisit-idag/&sa=U&ei=Fd2GVMHtMsP4ygO3woC4Cw&ved=0CBYQFjAE&usg=AFQjCNGB8He0o_2MkQvv0iPG8vsZvvqJlA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 9. December, 2014 Jo, det kunne godt ligne *SF* hun er en dejlig kvinde, at gæste. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 9. December, 2014 Ja pigen fejler ikke noget, stedet er dog ved at temmelig slidt og der virker fugtigt i den lille kældrrbutik i trekesgade som faktisk har huset frække piger siden jeg gik i shorts og havde sår på knæene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 9. December, 2014 (edited) Har også haft fornøjelsen af ha besøgt Iben i Trepkasgade Aarhus . Jeg kan tilslutte mig at det er skønt at være sammen med Iben . Skriver kort om mit besøg hos Iben Starter med at slikke Iben og hvor man ikke var i tvivl om man det kunne hun lide . Det fik hun nogle orgasmer af Godt fransk til mig hvor jeg bliver mere end klar til at bolle Iben . Boller Iben i en havfrue og det noget som tænder hende rigtig meget og der er en god indlevelse fra Iben . Hos Trepkasgade Aarhus er der tid til en kop kaffe og en sluder både før og efter akten . Skal ved lejlighed besøge Iben igen Redigeret 9. December, 2014 af kronehjorten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 9. December, 2014 Mindes mange sjove seancer med Laura som tøs sammen med Rikke, gode GB med Susanne og Laura. Hvorfor er de holdt op med disse arrangementer, der var altid mange kunder til stede, de må da kunne arrangeres igen, vi er nemlig mange der savner det. Kan tilslutte mig de gode anmeldelser af Iben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 906 Skrevet 10. December, 2014 Mindes mange sjove seancer med Laura som tøs sammen med Rikke, gode GB med Susanne og Laura. Er det den Laura som stadig arbejder i Trepkasgade onsdag (faste dage) og sommetider torsdag. Midt i 40´erne og gråhåret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 10. December, 2014 Er det den Laura som stadig arbejder i Trepkasgade onsdag (faste dage) og sommetider torsdag. Midt i 40´erne og gråhåret? Hej Hedonis ved ikke lige om det er den her Laura du tænker på smukke Laura er der om Fredagen i lige uger. Link http://side6.dk/resultatside/?q=4897 Hun er også dejlige at besøge Anmeldelser 1 http://www.eroguide....teder/?p=208799 Anmeldelser 2 http://www.eroguide....lland/?p=120383 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dildo 6 Skrevet 10. December, 2014 Ja det er den Iben I skriver om....Mums... Hun er der fast om torsdagen i lige uger...altså den modsatte uge af Laura ugen som vi kalder ulige uger.....Laura er der næsten hele ugen i ulige uger... Laura er sød nok, men holder kun åbent for sine egne tidsbestillinger som hun må have lavet hjemmefra, fordi på båndsvaren siger hun med det samme at der er lukket for dig resten af dagen, da der er optaget!! Men tilbage til Iben...Hun er også så vidt jeg ved i Vejle i dag sammen med en veninde, som jeg også mener er i trepkasgade...? Hvis jeg husker rigtigt altså? Kan se på ekstra bladet at der er annonce i med to piger i vejle, og så vidt min liderlige hjerne husker sagde Iben at de skulle være i Vejle i dag...Tror jeg bliver nød til at smutte derned og få et lille juleknald mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 906 Skrevet 10. December, 2014 Der er altså to piger der kalder sig Laure. Den ene hedder Smukke Laura. Jeg var bare lidt tvivlsom om hvorvidt Laura (den ældre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
98omr 46 Skrevet 10. December, 2014 Er helt enig i at Iben er fantastisk både til det blide og hårde hun kommer også en del i Nørresundby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 342 Skrevet 11. December, 2014 ang. Iben, Trpasgade Har tidligere besøgt hende og må sige hun er et fund. Sød, naturlig og flot at se på. Få en til føle sig godt. Pivfræk. Det er hende på billederne af grækeren. Undrer mig over at hun ikke annoncerer med dem fordi hun er jo faktisk meget smuk. Hun er ikke 30 år mere men absolut et besøg værd. Vil gerne besøge hende igen hvis der bliver tid til den en passende dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 23. Marts, 2015 ang. Iben, Trpasgade Har tidligere besøgt hende og må sige hun er et fund. Sød, naturlig og flot at se på. Få en til føle sig godt. Pivfræk. Det er hende på billederne af grækeren. Undrer mig over at hun ikke annoncerer med dem fordi hun er jo faktisk meget smuk. Hun er ikke 30 år mere men absolut et besøg værd. Vil gerne besøge hende igen hvis der bliver tid til den en passende dag. Nogen der ved, hvornår Iben er i Trepkasgade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 23. Marts, 2015 Nogen der ved, hvornår Iben er i Trepkasgade? Hej Frankj lige pt. kan Iben træffes ÅRHUS/ DJURSLAND i Private omgivelser i dag kik i EB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 23. Marts, 2015 Hej Frankj lige pt. kan Iben træffes ÅRHUS/ DJURSLAND i Private omgivelser i dag kik i EB. Ved du hvornår, og Aarhus/Djursland er jo et temmelig vidt begreb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heino 23 Skrevet 23. Marts, 2015 På telefonsvareren siger hun, at hun er i Nordjylland i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg