reknas 926 Skrevet 10. December, 2014 https://sexnord.net/profile/14443/Flensburg/Eva Turen gik til Købmandsgården, og valgte en afstikker til denne skønhed Eva. Vil skyde hende til 20-21 år, det er hende på billederne. Brysterne er lavet, men dejligt bløde. Bestilte 30 min til 80 euro, og fik en af de bedste oplevelser jeg nogensinde har fået, hun er på niveau med Judith. Fortalte at hun var fra Canaria øerne, hvilket nok skal passe. Tungekyssede, puttede sig ind til mig, lod sig villigt berøre overalt, uden begrænsninger, gav et super dejligt blow og 69'er, fik taget hende i diverse stillinger inden kanonen skød ladningen af mellem hendes lækre babser Efterfølgende dejlig massage, og de 30 min blev til 40. En supersød ung pige, der leverer varen. Taler ikke meget engelsk, så kommunikationen var lidt svær, men en super oplevelse var hun. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 119 Skrevet 10. December, 2014 Hun ser satme også flink ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 11. December, 2014 Hendes menukort ser omfattende ud. Tilbyder hun virkelig alle de ydelser? Tænker især på anal-delen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 11. December, 2014 Det er vist standard på deres hjemmeside. Men hun har bestemt et godt sexdrive, alt hvad jeg ville kunne jeg gøre, er ikke til anal, men et par fingere i bag det fik hun, hvilket hun tydeligt havde det helt fint med. En pige med et ualmindeligt godt serviceniveau. Hun er ganske petit, åleslank og lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. December, 2014 Tropper man op på adressen og ser hvem der er på vagt, eller hvorledes fungerer det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 11. December, 2014 Der er 3 piger på location, alle med deres egen klokke på døren. Så tryk blot på Eva. Der var flere der ringede på hendes tlf. lige da jeg ankom, så den mulighed har du også. Du kan jo se pigerne på www.sexnord.de under Flensburg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 13. December, 2014 Var der i lørdag. Hun er fin hende Eva. Men der er godt nok mange der kommer rendende og ringer på døren. Da jeg kom ud satte jeg mig lidt i bilen og lurede på hvilke typer der kom der. Det var primært halvvamle fedeberg typer med briller og mørkt fedtet hår. Så der er da ikke noget at sige til at hun gav den gas når hun møder en høj blond fyr som mig og sikkert også jer andre herinde. Gentagelsesfaktor = 100 procent. Næste gang bliver det en time. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg