Hop til indhold
WonderMan

Copenhagen Sauna Club - Stephanie

Recommended Posts

Jeg har besøgt klubben i Vanløse nogen gange over de sidste år og har som regel en god oplevelse af flere årsager. Det er et helt hus, som er udnyttet i stuen og på første sal, så der er plads til at komme ind med åben garderobe, en stor stue/reception/lounge, flere værelser ovenpå og et enkelt i stuen. I stuen holder pigerne til i køkkenet og overfor er tilgang til sauna og jacuzzi. Der er brus på begge etager. Huset er ikke topmoderne, men dog i rimelig stand og man føler sig velkommen med tæpper på gulvene og den klare procedure jeg beskriver om/i mit senest besøg. Det er mit indtryk at billederne på hjemmesiden er opdateret for nyligt. Der er typisk 3 piger i huset. Værtinden har jeg endnu ikke oplevet var til rådighed. 

Forløbene er stort set identiske - Men lørdag nat til i idag, bliver jeg mødt i døren og set an gennem lugen af værtinden efterfulgt af et "Er du alene?". Det er smilende og venligt, tilmed hjemligt. Jeg bliver budt inden for og kan tage overtøj af i garderoben eller tage det med mig. Jeg hænger mit på bøjlen og går videre frem til loungen, hvor der er en lille bar, hvor jeg kan sidde og hvor aftalen indgås med værtinden. 

Denne nat er der fire piger på vagt, og de to er ledige. Som altid bliver jeg budt vand, øl eller kaffe inden jeg hilser på pigerne. Jeg drikker som regel vand, da huset er varmt. Det serveres i et stort glas med masser af is. 

Herefter kommer Vanessa ud og hilser på. En ung pige i begyndelsen af tyverne. Klædt i aftentøj og som det ofte er på klubben, uden make-up. Hun er petit, smilende og med et glimt i øjet. Jeg har besøgt hende før og havde en god oplevelse. Hun var professionel, styrende og givende. Efterfølgende kommer Stephanie, som jeg ikke har hilst på før og hun er lidt højere, slank og køn. Iklædt en aftenkjole, der viser hendes figur. Jeg kan godt lide hende og aftaler med værtinden at hun er mit valg. Vi afregner 1800 kroner kontant for en time og jeg får besked om at vente indtil hun kommer. 

Der går 5 minutter og Stephanie kommer med varme håndklæder og fører mig ind i et stort rum i stuen bag ved receptionen. Hun sætter noget musik på, ganske højt, men det skyldes sikkert at hun vil overdøve receptionens evt. trafik. Jeg klæder mig af og tager håndklæde om livet og render på toilettet. Huset er besøgt, så jeg møder et par på vej til sauna og en ny gæst på vejen op ad trappen til toilettet. Toilettet er rent og pænt.

Tilbage i rummet er Stephanie nøgen og indbydende med en tre-fire småtatoveringer og sammen går vi til saunaområdet og bader.  Hun spørger om jeg vil vaskes af hende, hvilket jeg nyder og hun er blid og talende. Vi taler om hvad aftenen og natten har budt på og om hvor varmt vandet skal være. Smalltalk. Herefter går vi i jacuzzi, hvor hun sætter sig overskrævs og jeg kan indtage hendes krop med mine hænder. Jeg tror ikke rigtig vi snakker om noget, - måske lidt om gæsterne der kommer og bader og går i saunaen. Jeg har før oplevet at dele jacuzzien. Det er OK at kunne kigge på de andre piger. Nøgne mænd siger mig ikke så meget, men der er alligevel noget "under bruseren efter træning"-fællesskab over det. 

Vi står op og jeg nyder hendes nøgne krop gå op ad stigen og skylder mig under bruseren for klor-vandet. Herefter går vi på værelset og har en dejlig omgang "moden" sex, som hun kaldte det. En god oplevelse. Gensidig oral og berøringer, tæthed, forfra, ridende og bagfra. Svedigt og frækt. Ingen tricks og en behagelige lyde og stønnen fra hende undervejs. Det var godt, rigtig godt. Stemningen bagefter var ligeledes afslappet og med mere smalltalk om julen, gaver og jeg blev skyllet under bruseren i saunaområdet og klædte mig på. 

Hun fulgte mig til døren og krammede farvel med et par kommentarer om stjernehimmellen og ønsket om en god nat og jul. 

Topkarakter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for beretningen - stort set som jeg husker det for 10-15 år siden. Dog kunne det lyde som indretningen er ændret lidt siden da. Men proceduren er den sammen. Og kan også set at prisen er steget en anelse på de efterhånden mange år. Som nævnt i en anden tråd - mener jeg prisen dengang lå på 1300.

Men lyder til at pigerne er blevet yngre end dengang.

Kan huske at jeg nød jacuzzien - med pigen overskrevs  :P   Din beretning bringer dejlige billeder frem på nethinden.

Måske det er ved at være tid - til et besøg.

De piger du kender - kan du beskrive en smule mere detaljeret omkring alder, højde - og så er jeg ikke (desværre) til silikone-bryster...

Takker - god jul

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan umiddelbart kun give navne på netop Stephanie og Vanessa, da jeg ikke kan huske de forriges navne og det er med måneders mellemrum at jeg besøger klubben. Der er en rimelig udskiftning i piger, med min frekvens. Det er sjældent at jeg møder de samme piger. Det er også med forbehold at jeg udtaler mig om pigernes højde og mål, da jeg ikke har forudsætningerne for at gengive dem rigtig præcist. Men - here goes:

Vanessa er 160 høj, 50 kg, b-skål - uden implantat, petit pige, mørkt hår, glimt i øjet, ikke perfekt engelsk. 

Stephanie er 170 høj, 55 kg, c-skål - måske med et lille implantat - jeg er usikker, slank, lyst hår, smil og helt igennem dansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god beretning, Jeg troede egentlig ikke, at den slags steder fandtes mere. Eksklusivt ser det ud :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Tak for anmeldelsen!! Har hørt godt om stedet før. Men Ærgerligt at man ikke kan se pigerne. Jeg har aldrig besøgt dem, da jeg troede alle pigerne var oppe i 40'erne. Men lyder som om der skal et besøg til :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser meget tiltalende ud, er prisniveauet som på klinik i øvrigt, så man kan få en god oplevelse for et par tusind i timen ?

Venligst 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@WM: Takker - vidste ikke at der var udenlandske piger på stedet... men igen - det er længe siden jeg har været der  :)

@RL: Har kun en enkelt gang mødt en pige der på over 40. Hun havde til gengæld den bedste "krop"/figur, jeg har mødt der :P  Ellers har pigerne været i slut tyverne og trediverne... Men altid svært at vurdere deres figur, da første møde altid foregår fuld påklædt. Hvilket iøvrigt tiltaler mig, når man går på rummet med dem. Alt den udpakning - og jo, der er jo december :D  :D

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://copenhagen-nightlife.com/index.html

Det ser meget eksklusivt og pænt ud :)

Location til sauna clubben er den diskret eller hva?

hmm, det er diskret på den måde at du går ind ad indkørslen. Men det er fuldt oplyst. Der er dog ikke naboer med direkte kig, på nær fra den anden side af vejen, men de må efterhånden være mætte af at kigge på mænd i lampeskær. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm, det er diskret på den måde at du går ind ad indkørslen. Men det er fuldt oplyst. Der er dog ikke naboer med direkte kig, på nær fra den anden side af vejen, men de må efterhånden være mætte af at kigge på mænd i lampeskær. 

Ja, har vel ligget der i over 25 år!!!

Der er gået nogle mandfolk til  :eek:

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Tror da lige man må se og få besøgt stedet, lyder lige som konceptet som libidulounge kørte i Tåstrup for en del år siden snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@WM: Takker - vidste ikke at der var udenlandske piger på stedet... men igen - det er længe siden jeg har været der :)

@RL: Har kun en enkelt gang mødt en pige der på over 40. Hun havde til gengæld den bedste "krop"/figur, jeg har mødt der :P Ellers har pigerne været i slut tyverne og trediverne... Men altid svært at vurdere deres figur, da første møde altid foregår fuld påklædt. Hvilket iøvrigt tiltaler mig, når man går på rummet med dem. Alt den udpakning - og jo, der er jo december :D:D

Dressmann

Ift. udenlandske piger, så er det stort set kun danske piger jeg har mødt igennem årene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...