Zebe 0 Skrevet 14. December, 2014 Hur / vart kan man finna Trine Tease? Hon ör den bästa Del dette indlæg Link til indlæg
smovsen 6 Skrevet 14. December, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=6634 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. December, 2014 Tjah, af en eller ukendt årsag har hun skiftet navn. Man skulle ellers tro, at der var enorm goodwill i det gamle. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 15. December, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=6634 Eet at billederne på hendes side6-profil er ikke af hende. Det er af en webcam-legende ved navn Gisele. Del dette indlæg Link til indlæg
oralfyr 26 Skrevet 15. December, 2014 Efter min menning er hun lidt, som en udtjent travhest Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. December, 2014 Efter min menning er hun lidt, som en udtjent travhest Og hvad er du så - der kan finde på at skrive noget sådant? Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 15. December, 2014 Og hvad er du så - der kan finde på at skrive noget sådant? Mindre begavet? Del dette indlæg Link til indlæg
Monaco 223 Skrevet 15. December, 2014 Efter min menning er hun lidt, som en udtjent travhest De store legender bliver aldrig "udtjent" Trine er smuk og hun optræder ikke som andre end sig selv hun opfører dig ikke som en på 19 eller en på 50 hun er sexet og fræk som bare pokker når man står overfor hende og ser i hendes øjne og på hendes trænede krop... og det Brand holder stadig 100% mvh Monaco Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 15. December, 2014 Aaaaaarh men Altså stop nu.... Er vi derhenne hvor man skal sammenligne mig med en Hest? Du er jo direkte Morsom.... Og udtjent? Kom og Mød mig..... Jeg giver en gratis tur hvis du kan lave flere mavebøjninger eller Squats end mig . Kh Trine Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 15. December, 2014 (edited) Aaaaaarh men Altså stop nu.... Er vi derhenne hvor man skal sammenligne mig med en Hest? Du er jo direkte Morsom.... Og udtjent? Kom og Mød mig..... Jeg giver en gratis tur hvis du kan lave flere mavebøjninger eller Squats end mig . Kh Trine Trine du er så sej. Keep going Girl. Redigeret 15. December, 2014 af Energy 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 15. December, 2014 Aaaaaarh men Altså stop nu.... Er vi derhenne hvor man skal sammenligne mig med en Hest? Du er jo direkte Morsom.... Og udtjent? Kom og Mød mig..... Jeg giver en gratis tur hvis du kan lave flere mavebøjninger eller Squats end mig . Kh Trine Der blev jeg sku lige godt tændt. Tanken om dig, dine dejlige tvillinger, pakket ind i småt træningstøj og rullende rundt på gulvet, varmer godt i kulden... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. December, 2014 Kom og Mød mig..... Jeg giver en gratis tur hvis du kan lave flere mavebøjninger eller Squats end mig . Man skulle måske alvorligt overveje at begynde at gå til træning :D 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 15. December, 2014 Man skulle måske alvorligt overveje at begynde at gå til træning :D Overveje... Jeg ligger og grynter hjemme på stuegulvet... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 15. December, 2014 hun holder nok ikke til det. Del dette indlæg Link til indlæg
McClane 63 Skrevet 15. December, 2014 Hej Trine frisk udfordring,, jeg Gør gerne et forsøg. ;) Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 15. December, 2014 Sjovt folk byder til når det er gratis. Kom nu ind i kampen gutter. Guld kost penge Del dette indlæg Link til indlæg
McClane 63 Skrevet 15. December, 2014 Energy det er ikke alt som glimter, der er guld. Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 15. December, 2014 Sjovt folk byder til når det er gratis. Kom nu ind i kampen gutter. Guld kost penge Måske der er en del humor i meget af det folk skriver... Del dette indlæg Link til indlæg
kaya 40 Skrevet 16. December, 2014 Sådan, Trine. Pruuuh og vrinsk...... Del dette indlæg Link til indlæg
Frikadelle 27 Skrevet 16. December, 2014 (edited) Trines svar er som altid ret så underholdende, men forstår ikke den hetz der er mod hende ? Jeg har ikke selv haft fornøjelsen af at møde hende, men noget jeg har villet gøre i flere år nu, alene på baggrund af hendes svar herinde og så det faktum at jeg får dolk på hver gang jeg spotter hendes billeder. Har til gengæld haft lidt problematik med at kontakte hende, men årsagen til dette har Trine selv dækket i en tidligere tråd. Redigeret 16. December, 2014 af Frikadelle 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Faceoff 61 Skrevet 16. December, 2014 Efter min menning er hun lidt, som en udtjent travhest Magen til uintelligente,skal man lede længe efter. Hvordan kan du tillade dig,at sammenligne Thea med en hest?. Jeg tager til enhver tid,en omgang lækkert sex med Thea. Hun er toppen. Del dette indlæg Link til indlæg
oralfyr 26 Skrevet 17. December, 2014 Hmm, jeg var forbi hende i sommers. Købte en halv time. Min oplevelse var, at "hun er en udtjente travhest", sorry, men jeg har mødt hende flere gange for år tilbage og der var oplevelsen en annden hver gang. Del dette indlæg Link til indlæg
Frikadelle 27 Skrevet 17. December, 2014 (edited) Hmm, jeg var forbi hende i sommers. Købte en halv time. Min oplevelse var, at "hun er en udtjente travhest", sorry, men jeg har mødt hende flere gange for år tilbage og der var oplevelsen en annden hver gang. I stedet for dit fremragende forsøg på at starte en træls debat, synes jeg at du burde skrive en anmeldelse af besøget i stedet ? Så har alle brugere mulighed for at bedømme hvorvidt dine, vil næsten kalde det beskyldninger, skyldes manglende kemi, dårlig opførsel fra din side eller blot er det rene påfund. Det er utrolig let at kritiserer en person på en linje, men det er absolut ikke til nogen gavn for nogen herinde, dig selv inkluderet. Redigeret 17. December, 2014 af Frikadelle 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Tigerdyr 28 Skrevet 17. December, 2014 Hej brødre og gudinder Oralfyr's oplevelse hos Trine/Thea kan vi vel ikke anfægte, det er trods alt subjektivt hvordan den enkelte broder oplever det enkelte besøg, hvor mange faktorer kan spille ind i forhold til det oplevede? Personlig kemi, humør på dagen etc etc Men når det er sagt, kan man jo godt kommentere på sproget i en anmeldelse/kommentar - og nogen har et mere direkte sprogbrug end andre, og "udtjent travhest" kan jeg ikke personligt li, da den giver mig et underligt billede i hovedet, som jeg personligt ikke synes passer på Trine/Thea... Jeg har selv besøgt hende 2 gange - første gang for mange år siden på en større klinik i Kbh med stor succes, og jeg var meget begejstret og dette besøg ligger stadig på min personlige top 3.. Anden gang var for et par år siden i Ringsted - og her oplevede jeg nærmest en helt anden pige. Kemien fra første gang var væk og oplevelsen var meget ordinær for mig. Men måske man skulle besøge Trine/Thea igen og få vasket den uheldige oplevelse af? 4 Del dette indlæg Link til indlæg