Hop til indhold
Guest RasmusL

Nina --- dansk mørk petit pige

Recommended Posts

Jeg var forbi Nina i mandags. Bare et 15 min. blowjob.

Hun er meget petit med dejlige bryster og sutter godt, helt uden hænder (..og tænder). Hun sad på knæ foran det store spejl, så der var godt udsyn til akten. 

Jeg havde måske sparet lidt for længe sammen -og ikke bestilt slug (til ekstra 300.-) så da jeg kom kunne hun ikke rigtig have det i munden og det ødelagde det lidt. Jeg ville gerne gøre det helt færdigt og lidt til. Men alt i alt var rigtig godt uden at være prangende, men jeg følte helt klart at jeg fik det jeg havde betalt for. 

Jeg kunne bestemt godt falde forbi en anden gang, hvor trykket er blevet for stort, men så skulle jeg også have hendes bryster mere i spil. De er nok hendes største aktiv i mine øjne.

Hun er desuden en meget sød og smilende/grinende pige som man kun kan have sympati for.

Stedet pænt og tiltalende.

CE

Redigeret af Eastwood

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan fik du fat i hende? Jeg har sendt hende et par mails, men hun svarer ikke :sad:

På hendes gmail? Så skal du jo oplyse ønsket tidspunkt osv., gjorde du det? Måske matchede det ikke hendes vagter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke også noget med at man skal oplyse alder og vægt? Måske matchede du ikke hendes præferencer :smile:

Fornavn, alder og by(del) iflg denne lidt ældre annonce:

https://annoncelight.dk/showad/173096/nina-jeg-har-lokale-onsdag-11-15-frederiksberg

Hun vil nok sikre sig mod at møde nogen hun kender.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichSims

Tjek lige Ekstra Bladets bedste røv konkurrence. En af finalisterne kunne godt minde om Nina :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan fik du fat i hende? Jeg har sendt hende et par mails, men hun svarer ikke :sad:

Det gik meget nemt. Jeg sendte hende bare en sms, at jeg gerne ville mellem 16 og 17 samme dag, samt fornavn, alder og by. 10 min. efter fik jeg svar, at jeg kunne komme til 16.45.

Noget nemmere end med Mette F, som jeg RIGTIG gerne ville møde, men heller aldrig har fået svar fra :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var hos Nina i sidste uge.

Hun er virkelig en lille sag!

Jeg er en stor mand, men med hende følte jeg mig som en kæmpe.

Super fast og lækker krop, lige min type rent kropsligt.

Hun sutter fint og dybt,og er meget medgørlig.

Nogen vil nok finde hende lidt passiv, men jeg kunne virkelig godt lide den måde hun lod mig tage kontrollen..og virkede lidt genert.

Fin oplevelse..vender nok tilbage efter mere.

Trooper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er så udvidet til By og FULDE navn... I hvert fald i mit tilfælde... takkede nej

Men, øhm, har jeg ikke forstået det rigtigt, at de fleste alligevel bruger et dæknavn? Angiveligt er der jo mange der hedder "Peter".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jorv jeg hedder feks Per, selvom jeg ikke engang hedder Ole i virkeligheden...

Nogen som ved om nina er stoppet? :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, men det er flere uger siden at jeg har set hende. Det er lidt øv. Hun er virkelig smuk og dejlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...