Hop til indhold
Oscar

Hold jer langt væk fra ungarske Roxana på Tagensvej

Recommended Posts

Roxana fra Ungarn der pt. residerer på Tagensvej er den største hustler der findes. Hun lyver og spiller dum. Det værste er at hun spørger om man vil have et free shower inden, (Jeg havde allerede taget taget et bad er par timer inden) hvorefter jeg tydeligt spørger; "Is it part of the total price. Will I get 30min of sex and a shower before?. Hun svarer "Yes, ofc baby!". Efter lidt fæsen blowjob, må jeg næsten tvinge hende over i en doggysttle. Så dårlig er hun. Efter lidt sex siger hun tiden er færdig. Jeg kigger på uret, og der er kun gået 20 min. Jeg spørger hvorfor og hun siger at jeg tog et bad. Jeg bliver irriteret og forklarer at det ikke er sådan man behandler sine kunder. Hvorefter hun siger at hun får fat på hendes boss, og at jeg risikerer at få bank hvis jeg ikke går lige nu. Jeg overvejer at anmelde trusler om vold. For der er simpelthen for dårlig stil. Så klamt at det ikke kan beskrives. Hold jer langt væk fra hende.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22295

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbh

Jeg blir både ked og samtidig vred på dine vegne, det er ikke acceptabelt den behandling du har været udsat for, jeg holder mig generalt væk fra ungarske og rumænske piger, polske og rusiske piger har jeg ik haft problemer med...Håber at andre vil boykotte hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror nu altså det er rent "lotteri" hvem man får problemer med... Jeg har besøgt adskillige ungarske piger - og aldrig haft nogle problemer. Nogle rumænere vælger at kalde sig ungarer . måske af årsagen der nævnes her.

Der er også skrevet om danske piger som hustler... så mener ikke der er generel grund til at boykotte udenlandske piger.

@Oscar: Godt du advarer her på forum. Kan dog se Moderator har været inde over... du har vist også været lidt uartig  ;)

Men lidt at en knytnæve at få i ansigtet - metaforisk. Alt blive truet med "boss" og tæsk. Ikke så lidt. Og utrolig frækt, hvis du altså ikke har virket truende på hende.

Tak for advarslen.

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes du skal gøre alvor at anmelde truslen om vold..

Om ikke andet , hvis man kunne få lokket politiet derud, så sikkert mange ting der havde behov for et nærmere eftersyn.

Derudover så kan de se at sådan ter man sig ikke i Danmark..   Her slipper man ikke afsted med svindel, og penge under bordet til politiet..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå det ikke er den sædvanlige kælder på Nørrebro men en en lejlighed i de højere numre ude i NV.

Men kunne sagtens være sket i 'kælderen' også...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Roxana fra Ungarn der pt. residerer på Tagensvej er den største hustler der findes. Hun lyver og spiller dum. Det værste er at hun spørger om man vil have et free shower inden, (Jeg havde allerede taget taget et bad er par timer inden) hvorefter jeg tydeligt spørger; "Is it part of the total price. Will I get 30min of sex and a shower before?. Hun svarer "Yes, ofc baby!". Efter lidt fæsen blowjob, må jeg næsten tvinge hende over i en doggysttle. Så dårlig er hun. Efter lidt sex siger hun tiden er færdig. Jeg kigger på uret, og der er kun gået 20 min. Jeg spørger hvorfor og hun siger at jeg tog et bad. Jeg bliver irriteret og forklarer at det ikke er sådan man behandler sine kunder. Hvorefter hun siger at hun får fat på hendes boss, og at jeg risikerer at få bank hvis jeg ikke går lige nu. Jeg overvejer at anmelde trusler om vold. For der er simpelthen for dårlig stil. Så klamt at det ikke kan beskrives. Hold jer langt væk fra hende.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22295

Altså jeg gentager gerne, selv om Lucky "the White Knight" er uenig, at en meget effektiv metode til at håndtere fuskere og (trusler om) vold i branchen fra sælgers side, er at anmelde dem til ejendommens vicevært, udlejer eller administrator... Især når det er etageejendomme som her i København!

De er højst sandsynligt ude i løbet af få timer...

Inkl "boss" og andre muskelmænd!

Det kan selvfølgelig ikke helt udelukkes, at især kælderlejemål tolereres af private udlejere af ren og skær økonomiske årsager...men sjældent en udlejer vil sidde trusler om vold og kriminalitet overhørig.

I den almennyttige sektor er jeg dog slet ikke i tvivl om konsekvensen af en anmeldelse.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Siden jeg ikke må oplyse direkte nummer på Tagensvej, så var det ikke den i kælderen tæt på Statoil, men en lejlighed i stueetagen til højre, tæt på krydset til Tuborgvej. Tror jeg skriver et brev og ligger det i postkassen til samtlige beboer i boligforeningen, at vedkommende ejer af den nævnte lejlighed ejer/lejer udlåner sin lejlighed til handlede piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg gentager gerne, selv om Lucky "the White Knight" er uenig, at en meget effektiv metode til at håndtere fuskere og (trusler om) vold i branchen fra sælgers side, er at anmelde dem til ejendommens vicevært, udlejer eller administrator... Især når det er etageejendomme som her i København!

De er højst sandsynligt ude i løbet af få timer...

Inkl "boss" og andre muskelmænd!

Det kan selvfølgelig ikke helt udelukkes, at især kælderlejemål tolereres af private udlejere af ren og skær økonomiske årsager...men sjældent en udlejer vil sidde trusler om vold og kriminalitet overhørig.

I den almennyttige sektor er jeg dog slet ikke i tvivl om konsekvensen af en anmeldelse.

Enig...

Der skal være en sanktion mod de der bliver ved at platte..  der nytter det ikke at blive ved med naivt at vende den anden kind til.

Jeg kan slet ikke acceptere når der bliver truet med vold... Der går grænsen for alt sympati og mulige undskyldninger..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Køb dansk min bare røv siger jeg bare. At skulle høre på bl.a. borendes standardreplik hver gang der er problemer med en udenlandsk er ikke til at holde ud! Korrekt at der nok er et højere antal nitter blandt de udenlandske, men til gengæld også stjerner som overgår de danske mange gange. Som bekendt hænger afkast og risiko sammen! Større spredning korrekt, men også mulighed for den helt store gevinst og samtidigt er prisen per serviceydelse langt lavere. Value/Price ration er langt højere for temmeligt mange udenlandske piger. Men er man sprogspasser og uden international erfaring, er det jo nok klogest at holde sig til de danske og samtidigt risikere en unødig rip off, men til gengæld få en sikker gennemsnitlig ydelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...