Hop til indhold
Guest Anden den 2

gong watpo

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Hej igen.

Jeg har nu prøvet denne massage et par gange, det har været nogenlunde ok, har fået hele turen for 700, hvilket jo er billigt.

Massagen og det efterfølgende er nogenlunde, og pigen ligeså.

Der kan godt lugte lidt af mug inde i selve rummene, tror ikke helt de skifter håndklæder.

Jeg besøger det som nok igen, prisen er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tror det er i Viby, op ad Holme Ringvej, men helt nede ved Skanderborgvej

Ja der er også mit gæt, men jeg kan bare ikke genkende den der med muglugten og genbrugte håndklæder.

Der er en tidligere butik som i sin tid var en del af en lejlighed. Det ligger i lidt høj stue etage, så hvordan muglugten skulle komme der??? Ejendommen er yderst velholdt og opført iht gode håndværksmæssige traditioner i solid kvalitet formodentlig engang i 30´erne.

Det må være et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der ligger gamle brugte håndklæder, så kommer det vel hurtigt til at lugte

Jeg besøgte stedet for et par år siden, og det med de brugte håndklæder mener jeg er korrekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis der ligger gamle brugte håndklæder, så kommer det vel hurtigt til at lugte

Jeg besøgte stedet for et par år siden, og det med de brugte håndklæder mener jeg er korrekt

Ok, det eneste jeg bemærkede var lugten af tobak, og jeg har en ret god næse.

Men såfremt de tørrer håndklæder i lejligheden, så lugter der da fugtigt. Hmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anden den 2
  • Det er i Viby, ganske rigtigt. Jeg er ikke den store kemiingeniør, men mener at det river lidt i næsen. Det kan være at der bare skal udluftning til, hvad ved jeg. 
  • Det er søde piger der arbejder der, måske ikke de "yngste", og de yder nu en fin og god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

• Det er i Viby, ganske rigtigt. Jeg er ikke den store kemiingeniør, men mener at det river lidt i næsen. Det kan være at der bare skal udluftning til, hvad ved jeg. 
  • Det er søde piger der arbejder der, måske ikke de "yngste", og de yder nu en fin og god service.

Ja men er blevet snydt med tiden der flere gange. Har du fået en time?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anden den 2

Jeg føler mig ikke snydt på nogen måde.

og det er for mig ok at komme der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Kunne være fedt hvis der var en der gad svare   :)

Hej Patrick

Hvorfor spørger du til om, det var fuld pakke for 700. Hvis du har læst første linje behøvede du ikke spørge. Det står "hele turen" og tror nok det dækker dit spørgsmål....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anden den 2

Kan se på Patrick søgen efter svar, at jeg ikke har udtrykt mig klart nok.

Patrick Svaret er Ja.

Det var den pris jeg gav, men jeg har også været der et par gange sidste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Patrick

Hvorfor spørger du til om, det var fuld pakke for 700. Hvis du har læst første linje behøvede du ikke spørge. Det står "hele turen" og tror nok det dækker dit spørgsmål....

Grunden til at jeg spørger er jo nok at jeg ikke opfattede hele turen som fuld pakke , og jo jeg kan godt læse :)  

ikke altid folk udtrykker sig på samme måde  ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se på Patrick søgen efter svar, at jeg ikke har udtrykt mig klart nok.

Patrick Svaret er Ja.

Det var den pris jeg gav, men jeg har også været der et par gange sidste år.

Og vi takker og bukker for svaret  :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har vært der i sidste sommer. Fik behandling af en rigtig ung og petit pige. Fuld pakke for 1000 kr. dog BJ med gummi.

Har hørt at hun er tilbage, men kan ikke huske hendes navn. Ejeren er vel nok ca. 40 år men spørge om der er ikke en ung pige på stedet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften

Efter at stedet er begyndt at annoncere i eb tog jeg chancen har været der år tilbage uden speciel fed succes. Fandt på et tidspunktet guldkorn på denne måde.

Fik ringet da jeg var i området og blev bedt om at komme med det samme af mama som taler dansk. Efter ankomst blev jeg budt indenfor i stort rum med madras på gulvet samt en briks som var sat ud til siden.

Lagde mig til rette på madrassen og afventede. Ind kom en okay pæn pige skyder hende til ca. 30 (svært) hun gik lidt igang med lidt hmm plask og var straks efter ekstra. Hmm havde ikke meget fidus til hende så jeg foreslog at vi lige afventede. 5 min senere ringede det på døren og mama stak hovedet og vupti lige pludselig hang jeg på mama.

FUCK den havde jeg ikke lige set komme men hvor der tøves der straffes.

Fik en ok massage af indehaveren men takkede nej til mere. Hun taler dansk og egentligt meget venlig. Nu går der nok et par år mere inden stedet skal prøves igen medmindre der kommer nogle anmeldelser som jeg ikke kan stå for.

Venligst 8000

PS tiden blev overholdt og der var bademulighed sidst jeg var der så det er der nok stadigvæk..

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps, for ca 1 måned siden var jeg der og fik blow.

500kr. En lidt yngre pige, jeg ikke kendte. Hun var ikke så god til det med gummiet, hun kom faktisk til at give mig et hård slag på spidsen af Lillemand, da gummiet smuttede ud af hænderne, da det skulle på. :-)))

Har tidligere følt mig mere velkommen, nede i Viby, end denne gang.

Go' tur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps, for ca 1 måned siden var jeg der og fik blow.

500kr. En lidt yngre pige, jeg ikke kendte. Hun var ikke så god til det med gummiet, hun kom faktisk til at give mig et hård slag på spidsen af Lillemand, da gummiet smuttede ud af hænderne, da det skulle på. :smile:))

Har tidligere følt mig mere velkommen, nede i Viby, end denne gang.

Go' tur :smile:

Bare lige for at være sikker: 500 var totalprisen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Glatbandit.

Ja, nemlig for det hele, så billigt. Det var hendes eget bud, så jeg accepterede jo bare.

Da hun så ved betalingen bagefter, at jeg havde flere pengene på lommen, grinte hun og sagde, ' øhh give me more'.

Men nej, man er jo jyde :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anden den 2

Så var det tid at prøve igen.

Men blev noget skuffet denne gang, priserne var som sædvanlig, men det hele var noget uengageret og generelt lidt kedeligt.

Nu skal der nok gå  som 8000 skriver noget tid før jeg vil besøge stedet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...