kanonkongen 34395 Skrevet 17. December, 2014 ja så kan man sku lade være kan man. https://www.facebook.com/video.php?v=624405477681139 God dag derude i EG land. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jebster 25 Skrevet 17. December, 2014 Så kan han lærer det 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 17. December, 2014 Den afstumpede idiot af en bilejer burde spærres inde for det dér, Det var jo ren hævn for hvad ? - måske ingenting - vel ikke engang en ridse i bilen, er det noget at risikere et andet menneskes liv for. Knægten var på vej væk , Man kan bruge passende midler til at forsvare sin ejendom eller sit liv - forsvare det - her var ikke tale om at forsvare. Spunsen/Bundstokken 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 17. December, 2014 Jeg havde gjort det samme. Man skal ikke fucke med en mands bil eller kone så er man færdig i min verden. Han er G ham den gamle fyr 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 17. December, 2014 RØR HELLER IKKE VED MANDENS KONE . . Ole kom til våbenhandleren for at købe et kikkertsigte. "Prøv dette" sagde våbenhandleren "kan du se huset langt væk, det er mit" Ole tog geværet op til øjet og sagde, "jeg kan se en nøgen kvinde og en nøgen mand" "Hey, det er min kone og min bedste ven" råbte våbenhandleren, "geværet er dit, hvis du kan ramme min kone i hovedet og min ven i skridtet" og lagde 2 patroner i geværet. Ole ser i sigtet og siger "jeg tror en patron er nok.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg