joeblack 0 Skrevet 17. December, 2014 har annonce på annoncelight en gang imellem. har lavet aftaler med hende flere gange hvor hun så pludselig var for træt til at modtage besøg. andre der har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensr 4 Skrevet 18. December, 2014 har også skrevet med hende, men de sidste gange jeg har skrevet, har hun ikke vendt tilbage måske har hun alt for travlt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 20. December, 2014 Hey hey joeblack. Det er jo ikke helt sandt. Vi har aldrig fået lavet en fast aftale fordi du kun kunne så sendt. Du blev jo bare sur over at jeg ikke vil så sendt. Så den passer altså ikke ind her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 20. December, 2014 Jeg har haft en enkelt aftale med hende tilbage i september, der var ikke noget at klage over. Der kan godt gå lidt tid inden man får svar når man skriver, men det ser jeg egentlig bare som et sundt tegn på at hun har et liv udenfor dette univers 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg